Vad är det sexigaste du gjort offentligt?
Vore läckert att komma till en nakenstrand och bara "hitta" ett par att ha sex med.
Var ute och käkade med min sambo för ett tag sedan. Med små barn hemma får man passa på när man har barnvakt. Påväg hem från restaurangen gick vi genom en park mitt i stan. Hon hade en genomskinlig blus med bh under. Frågade om hon inte kunde ta av sig bh:n, vilket hon inte hade något emot. Det var rätt så lugnt, mötte en och annan men såg ingen i själva parken. Tog min sambo lite åt sidan och vi börja hångla vid ett träd. Hon hade en rätt kort kjol på sig och kände med handen innanför hennes trosor. Hon är lite exhibitionistisk så jag visste att hon gillat när de vi mötte sett att hon inte hade någon bh, vilket tydligt visade sig när jag smekte henne innanför trosorna. Efter en stund vände hon sig om och drog upp kjolen, tog henne bakifrån mot trädet. Tyvärr kom två killar på elsparkar så vi fick sluta. Vi fortsatte gå genom parken mot busshållplatsen för att åka hem. Vi stannade dock vid en bänk där jag tog bilder, först rätt oskyldiga där man bara kunde skymta bröstvårtorna genom blusen. På de sista bilderna sitter hon med uppdragen kjol, trosorna nere vid fötterna och smeker sig själv? Nej, jag kommer inte posta några bilder
Gör ett litet lyft, så jag hittar tråden igen till våren. Jag har vissa planer.