• Anonym (Maria77)

Vad är det sexigaste du gjort offentligt?

Ett exempel är att jag har dömt mina jobbkollegor med bara sport-bh och svarta spetstrosor på mig när de spelar innebandy. Jag är egentligen innebandydomare på lokal nivå (upp till division 2) och då jag hellre gillar att döma än att spela själv så gör jag hellre det när det vankas innebandytimme på jobbet. Nu har det bara hänt en gång när jag kände för att spexa till det lite... men det var rätt läckert att se killarna "spana" in mig i smyg samtidigt som de försökte spela...

En annan gång var när jag köpt en vit baddräkt som blev "genomskinlig" på vissa "strategiska ställen" när den blev blöt. Hade den på mig under ett simpass på badhuset. Även då fick jag en del blickar från både yngre killar och äldre män och där vissa kvinnor såg något sura ut över att deras killar kollade in mig...

• Svar på tråden Vad är det sexigaste du gjort offentligt?
  • Meddelande borttaget
  • PunkPyret
    Anonym (T) skrev 2024-07-27 23:59:07 följande:
    Vaddå går du runt och visar fittan? 
    Nej stringen var det ju. Men för vissa utvalda kan jag även visa fittan.
  • Meddelande borttaget
  • PunkPyret
    Anonym (T) skrev 2024-07-28 00:23:26 följande:
    Ah alright. Kan väl inte vara så special om du visar den för många?
    Jag visar den för visa utvalda skrev jag. Hur vet du att de är många?
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • PunkPyret
    PunkPyret skrev 2024-07-28 00:46:03 följande:
    Det är väl relativt.... men ja, jag har ca 30 års sexliv bakom mig så totalt är det så klart rätt många som har sett fittan. Och använt den.
    Jag hann se en fråga om hur många innan den togs bort (varför?)
    Ja, jag har inte fört bok så det har jag inte något svar på egentligen. Lite synd kanske, hade man gjort en liten anteckning varje gång så hade man nu kunnat minnas många sköna stunder som jag annars glömt. Typ ¨Axel i källaren eller Peter på balkongen¨ eller liknande. 
    Men totalt i livet några hundra, kanske 3-400 gissningsvis. Det är inte så extremt mycket på 30 år tycker jag. Och mer än hälften av dessa var under några vilda år från 16-17-årsåldern tills jag blev sambo och så småningom fru c:a 5 år senare. 
  • Anonym (Caroline)

Sexigt, tja. Hänt att jag öppnat naken när något bud kommit och knackat på dörren.

• Anonym (5cm)
    PunkPyret skrev 2024-07-28 10:25:54 följande:
    Jag hann se en fråga om hur många innan den togs bort (varför?)
    Ja, jag har inte fört bok så det har jag inte något svar på egentligen. Lite synd kanske, hade man gjort en liten anteckning varje gång så hade man nu kunnat minnas många sköna stunder som jag annars glömt. Typ ¨Axel i källaren eller Peter på balkongen¨ eller liknande. 
    Men totalt i livet några hundra, kanske 3-400 gissningsvis. Det är inte så extremt mycket på 30 år tycker jag. Och mer än hälften av dessa var under några vilda år från 16-17-årsåldern tills jag blev sambo och så småningom fru c:a 5 år senare. 
    Snackade med en kille på bc... Han hade knullat över 1000 st och är bara 27 år gammal. Han har en kuk på 24 cm enligt honom själv. 
Svar på tråden Vad är det sexigaste du gjort offentligt?