Anonym (Maria77) skrev 2022-09-11 19:26:54 följande:
Vad är det sexigaste du gjort offentligt?
Ett exempel är att jag har dömt mina jobbkollegor med bara sport-bh och svarta spetstrosor på mig när de spelar innebandy. Jag är egentligen innebandydomare på lokal nivå (upp till division 2) och då jag hellre gillar att döma än att spela själv så gör jag hellre det när det vankas innebandytimme på jobbet. Nu har det bara hänt en gång när jag kände för att spexa till det lite... men det var rätt läckert att se killarna "spana" in mig i smyg samtidigt som de försökte spela...
En annan gång var när jag köpt en vit baddräkt som blev "genomskinlig" på vissa "strategiska ställen" när den blev blöt. Hade den på mig under ett simpass på badhuset. Även då fick jag en del blickar från både yngre killar och äldre män och där vissa kvinnor såg något sura ut över att deras killar kollade in mig...
Sånt gillar jag, kan jag få bli inbjuden kolla innebandy?
Efter att jag och min fru badat och solat på en badstrand vid en camping på västkusten bytte jag om då vi skulle åka hem, jag byter om utan handduk men låter t shirten hänga ner, denna t shortsen var vist inte så lång och när jag skulle ta på kallingarna som låg på marken så fick jag ta bort sand och en kotte som hade hamnat i dom.
Det tog några sekunder längre tid, jag tittade upp för att se så ingen såg något, det var en blond tjej som satt i en solstol ca 15 meter ifrån, hon lutade sig lite framåt och tittade mot mig, hon såg ut att gilla utsikten 😍
Det händer mycket i vårat avlånga land, här skall jag ta upp några situationer som jag har varit med om på 80 talet. Inga märkvärdiga så, men jag gillar dom.
på en skola i Åkersberga, jag var 13 år och satt på en lektion och förstog inget av va läraren hade gett oss uppdrag att lösa, efter att två snygga tjejer hade viskat till varandra vänder sig den ena om och lutar sig över min bänk med uppknäppt blus och utan bh så att hennes bröst är helt synliga för mig, snygga bröst i storlek c cups skulle jag tro.
Hon säger med len röst, mitt namn och skall jag hjälpa dig är det något som du inte förstår, gör så mm.
jag var lite blyg, men det hjälpte mig, inte uppgiften i sig men hon var sååå sexig!
En annan gång var jag och kompisen ute med två tjejkompisar i hans båt.
Den ena av tjejkompisarna var och är fortfarande otroligt snygg, hon solade altid toppless, (stora helt runda bröst i minst D cups) .
Vi hade kört nära land så att tjejerna kunde hoppa i land på en holme och kompisen backade med båten för att sedan lägga ankare å vi skulle simma in till tjejerna, jag tittar upp mot tjejerna, den snygga tjejen hade fått av sig bh?n och stog med trosorna nerdragna till knäna, ( väldigt fin syn) jag sa till kompisen som var helt upptagen med att backa båten, kolla henne hon
hon skall sola helt naken nu, men när jag tittade upp igen så hade hon dragit upp trosorna igen.
En på 90 talet också
Jag lämnade blod i blodbussen och det var en snygg kvinna som brukade tappa blod på mig.
Hon lade rätt min arm och under tiden som hon tvättade mm ställde hon sig så att hennes mus träffade min hand, jag flyttade handen lite och då sa hon till mig att den skulle vara där, jag vinklade bort handen lite.
Nästa gång tänkte jag inte ta bort handen, kanske tom känna lite, men hon dök aldrig upp igen 😞 synd för jag var så taggad.
Det hade varit roligt ifall någon känner sig träffad och hör av sig 😍