Inlägg från: Anonym (Miss Demeanor) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Miss Demeanor)

Vad är det sexigaste du gjort offentligt?

I veckan hade jag en lunchdate. Ut i spenaten till ett nyrenoverat hotell/restaurang, där det finns många toaletter bredvid varandra så man inte riskerar att bli störd av nödiga.

Jag gick in först och smet in på handikapptoan. Messade honom att komma efter.
    Lite fnitter, sen kyssar, sen drog jag upp min klänning till midjan och lutade mig över handfatet. Avslöjade mina svarta öppna strumpor. Han blev galen och gick ner på knä bakom mig för att slicka och retas. Då hörde vi ljud utanför och han blev lite nervös, så jag vände mig, satt på huk och sög honom tills han var stenhård och jag inte kunde vänta längre.

Han tog mig hårt bakifrån mot handfatet och kom, och sen slickade han mig ren och jag kom. Hoppas ingen lyssnade utanför precis då för då måste de fattat vad som pågick. Men vi hade bestämt från början att vi bara skulle gå ut båda två tillsammans helt skamlöst.

Efteråt fixade vi till oss på två minuter och gick raka vägen ut och åt buffé, men jag var så dimmig av orgasmen och värmen nedtill så jag knappt hittade till salladsbaren. Och han var så skakig så han höll på att tappa sin tallrik, haha!

• Anonym (Miss Demeanor)

Fint väder idag...så vad gör man då? Tungan ute

Bestämmer träff ute i ett naturreservat så klart. Kl 9 var vi på parkeringen, med en väska med bra-att-ha-saker, en stor underlagsfilt, handdukar och bekväma kläder.

Gick huvudstigen ner, letade efter ett avskilt ställe. Då kommer han på att vi går upp mot andra sidan reservatet, och så nära toppen för där är det mer plan mark.
    Vi lägger ut filt, handduk, hygiensaker, leksaker, glid, soppåse. Och så av med kläderna.

Han älskar att slicka så det gör han, det är 16-17 grader och jag känner solens sköna värme på min överkropp medan hettan ökar mellan benen. Vi växlar mellan oralt och bakifrån, men plötsligt duckar han fnittrande ner bredvid mig. En joggare passerar strax ovanför oss, på max 8 meters håll!! Ja han fick klart se vad som pågick, svårt att missa.

Hejdlös fnitterattack och en naturlig paus, men äsch, sånt händer. Vi drar på oss lite saker för syns skull och flyttar vårt läger 25 m nedåt, till ett ställe med buskar på tre håll runt. Bättre.

Jag gör honom hård igen i min mun, han håller mig om nacken så jag tar honom ordentligt hela vägen in. Jag tycker om att han gör det. Lutningen på det nya stället gör det perfekt att jag sedan står på alla fyra i uppförslutet och han tar mig. Han funderar på nr 2 och leker lite där med tunga och ett finger men vet inte om jag vill för det är första gången så för oss. Jag har övat en del hemma med dildo som en duktig flicka och säger "kom du bara, det var väl det du ville?".

Solvarmt glid rinner över min runda stjärt, han stönar och mumlar om hur vackert det är, och sen kommer han in i mig, helt, men ändå försiktigt. Frågar om det är obehagligt? Det känns faktiskt bättre än okej och jag ger tecken att fortsätta. Jag tar på mig själv tills jag kommer medan han rör sig långsamt och helt fyller mig baktill, han har maximalt stånd nu. Lite paus för nytt glid.

Andra gången han kommer in känns det ännu skönare, mer. Han rör sig fortare, detta kommer inte att ta många sekunder hör jag. Han pumpar och börjar precis spruta, drar ut snabbt och runkar hårt, får en jättelång intensiv orgasm och sprutar resten över mitt sköna hål och kön innan han faller ihop helt förstörd och är borta från världen i flera minuter. Tror inte ens att hot om en kula i pannan hade fått honom att resa sig just då.

Tja, sämre kan man ha det, en solig dag i maj.
    Fast vi glömde bort leksakerna. Cool

• Anonym (Miss Demeanor)

Ingen som är aktiv utomhus i sköna maj, verkligen? Flört

• Anonym (Miss Demeanor)

Fint väder igen, och det var så vackert på förra stället så vi gjorde en lunchrepris idag.

Utsikt över vattnet och dalen, blommande hagtorn..det är fint där. Men det går djur i vissa hagar och vi var lite osäkra på om vi skulle få oväntat sällskap idag, ärligt talat. Klättrade över taggtråden på ett bra ställe och snubblande på en stig som nog inte var gjord av människor utan mer av kor, gick vi uppåt kullen där vi bredde ut våra filtar. 

Vi klädde av oss, jag behöll bara solglasögonen på. Kyssar blev snabbt mer, han ville in och kommenterade hur våt jag alltid är. Efter en stunds vanligt sex med mina hälar på hans axlar ville jag suga honom istället. Då blev han överkåt, la mitt huvud bakåt mot marken så jag inte kunde backa en millimeter och kom så långt in i min hals som det bara gick. Det är lugnt, jag tar det. -Åh, du är bara BÄST! stönade han då, och fick pausa lite, så han inte tog slut.

Jag fick slick och smek i rumpan, och masserade klittan själv innan jag ställde mig på alla fyra i den lätta sluttningen och han kom in igen, nu väldigt hård, men ändå in control. Han tog mig hårt med ett rejält grepp om höfterna, medan han sa hur skön jag är och hur tänd han blir och sen kom han med ett jättehögt stön/vrål som jag aldrig har hört från någon man förut, det ekade till andra sidan dalen och korna som gick där började råma och röra på sig...

Han: -SÅ HÄR SKRÄMMER MAN KOR!

Där kollapsade jag av skratt i minst fem minuter, och han också.

Efter den grejen var det lite vila och snack, och sen slickade och pullade han mig tills jag kom. Vi klädde på oss, helt yra och lätt solbrända.

Jag kommer att minnas detta tills jag dör.
    Eller blir överfallen och uppäten av vilda kor. SkrattandeCool

• Anonym (Miss Demeanor)

Puff. Snart är det dags igen hoppas jag... Cool

• Anonym (Miss Demeanor)

Det var lite halvkasst väder idag så jag tänkte det skulle vara lite mindre folk.
    Stämde träff och körde ut till ett stort ställe som är stängt för renovering i sommar, och har en park. Där är en terrass och sen en stor gräsmatta ut mot vattnet. Det går en stig längs kanten ut mot vattnet och nedanför ligger några privathus, men det är en oländig backe upp därifrån om man vill upp till parken och vid stora infarten står det skyltar med "stängt", men inget avspärrat. Perfekt.
    Jag scoutade runt och där var verkligen inte en katt på morronen, men tyvärr var ju min date inte lika morronpigg som jag.

Undanskymt bakom byggarean fanns dessutom ett rätt nytt utegym. Det blir bra.
    Jag tog emot mitt offer på parkeringen, och guidade honom längs stigen förbi byggområdet, runt anläggningen och ut på stenterrassen med grönklädd balustrad. Där hade jag tänkt mig att bli tagen mot räcket, med hela utsikten framför. Det kändes lite för öppet tyckte han, och han ville dessutom snoka runt lite mer då han inte hade varit där förut. Just då började det regna lite och vi fick ta skydd en stund.

Efter regnet hamnade vi då till sist vid utegymmet. Det var omringat av ett par träd men ändå rätt synligt, men fick hans gillande. Åt ena sidan var byggarean med stängsel och baracker. Jag tog av leggings och trosor, böjde mig fram över en träplattform i lagom höjd och han började smeka och sedan ta mig bakifrån medan han höll om mina höfter eller min nacke, det var otroligt skönt. 

Men f-n, där kom så klart en gammal tant gående på stigen! Hon gick diagonalt förbi med nacken halvt mot oss så det var inte helt 100 säkert om hon hade sett oss. Hon fortsatte dock gå som om nacken var stelopererad så jag tror helt klart att hon såg och bara "jag vill inte se detta". Vilket är vad jag räknar med, helt kallt. Jag har själv bara tittat åt andra hållet när jag har kommit på folk ute. 

När tanten försvunnit neråt stigen bytte han och började slicka mig, liggande med benen i vädret på plattformen.
    Lagom när jag kom och skakade i hela kroppen utbrast han: Men vänta nu- är det där en kamera??
    Och jepp, trots inga skyltar om kamerabevakning just där så satt det två kameror inom synhåll, den ena gömd på en trädstam. En var riktad inåt mot bygget, men den andra gav troligen panoramavy över det vi just gjort...

Okej, have fun byggchefen, eller bevakningscentralen eller vilka som nu sitter och kollar de där filmerna, den bjuder vi på. Cool Tur att jag behöll kepsen på i alla fall.

Min hjälte behövde hämta sig lite efter kamerachocken, och istället gick vi tillbaka till bilarna, där jag bara drog ner mina leggings igen och lät honom avsluta starkt.

Inte helt som jag hade tänkt mig, men hey, man kan inte förutse allt.
    Och livet går vidare. Flört

• Anonym (Miss Demeanor)
    Anonym (Klippa) skrev 2023-07-02 15:36:14 följande:
    Där hade jag gärna varit med. Skäms
    Vi har tankar på lite swing också men man kan ju inte hinna allt på en gång.
    Vore läckert att komma till en nakenstrand och bara "hitta" ett par att ha sex med.
  • Anonym (Miss Demeanor)

Börjar bli lite dagbok och inte så mycket "det värsta jag har gjort" men alltid roar det väl någon?

Senaste gången var rätt rörig. Vi hade bestämt en plats A och jag satt troslös i bilen med bara en långklänning och röd spets-BH under. Men min dejt fick ett oväntat jobbmöte mitt i allihop, så vi fick ändra plats till ett ställe B jag aldrig hade varit på. Fick bara koordinater från maps, rätt ute på landet. Det skulle vara en kulle med nåt gammalt monument. Jag hittade till en sidogata av från landsvägen, men såg inte var jag skulle gå sen. Då kom han lyckligtvis körande.

Iväg över vägen, över en åker, uppåt kullen och sen- är det el i det där stängslet? Han testade och nej, det var okej. Vi klättrade över och däruppe var det faktiskt ganska fin utsikt, och en murad betongsockel i midjehöjd med ett järnkors där någon dog en gång. Landsvägen var synlig men bara på avstånd, liksom ett par gårdar.

Jag visste direkt vad han ville när han började smeka mig bakifrån, och upptäckte att jag inte hade något under. Jag böjde mig retsamt fram över betongblocket och han lyfte klänningen och kände bara snabbt efter hur våt jag var efter att ha suttit i bilen den extra tiden utan trosor och tänkt på vad vi skulle göra. Så han tog mig om höfterna och bara tog mig där, länge och intensivt. Det var otroligt skönt, men svårt för mig att komma åt att komma. 

Så filten kastades ut fort och han slickade mig på kommando tills jag kom. Sen fick han tillåtelse att ta mig på alla fyra tills han kom massivt. Väldigt snabbt satte jag mig över hans ansikte och red så han fick ta emot allt när det rann ur mig. Inte för alla, men för den som vill ha det är det fantastiskt. Sen vilade vi.

Han hittade ett körsbärsträd och plockade bär till mig men fick då en rejäl kyss av elstängslet- aj! Jaja, det ska ju alltid hända nåt när man är i okända marker. Vi var mer försiktiga på tillbakavägen. Jag har kvar värmen mellan benen och minnet av ett monument som nu är dubbelt upp historiskt, hehe. Cool

• Anonym (Miss Demeanor)
    Anonym (Engelska) skrev 2023-07-11 18:48:11 följande:
    My god??.
    Du bör skriva en novell Cool
    Det så upphetsande som du skriver? Den hinner knappt att på plats i byxorna 
    Jag är lite nyfiken på dig också, måste erkännas.
    Jag borde verkligen inte skriva här men jag har inget annat utlopp för detta.
Svar på tråden Vad är det sexigaste du gjort offentligt?