Inlägg från: Anonym (Miss Demeanor) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Miss Demeanor)

Vad är det sexigaste du gjort offentligt?

Ibland undrar man lite över sig själv. Skulle iväg på jobbresa och hoppa i firmabilen med två kollegor kl 8.15 men min darling bad så vackert om ett möte innan han skulle in till sitt jobb så då fick det bli i den stora parken närmast mitt företag.

Tog taxi dit och slängde in väskorna kl 7. Det vore skumt att gå igen en vanlig dag men mitt i semestertid lyckades jag smita in och ut utan att bli sedd. Gick vägen ner till parken i min lösa tunna långklänning, bara en knallröd BH under.
    Vi hade bestämt att ses 50 m in i parken, då jag inte ville bli sedd av kollegor som kom i bil den vägen.

Då jag var lite tidig gick jag igenom privathusen där det faktiskt bor folk i denna välkända park, och scoutade mig sedan fram till en servicebyggnad. Bakom den kunde man smita in och där var en liten öppen plats omgiven av träd och busksnår, ett par stora stenblock i höfthöjd och ett litet räcke precis bakom för att skydda mot ett porlande dike som dolde ljud. Bra... Bara två sömniga hundägare passerade på den 10 m sträcka som var gångväg förbi infarten till den gömda ytan. Men stenarna var precis där man hade sikt från gångvägen om man vred huvudet till vänster.

Jag textade en anvisning och han kom efter. Punktlighet är vår styrka och bestämmer man 07.20 så blir det exakt det. Vi kysstes och han kände som vanligt efter hur våt jag blev. Jag la ned en liten handduk på stenen för att slippa fukt och lutade mig över. Då hade vi båda uppsikt framåt mot den förbipasserande gångvägen men den var säkert 30 m bort.

Han började ta mig bakifrån, bestämt. Han hade ett jobbigt möte framför sig och det kändes. Men snart tog lusten över och han drog sig ur så jag fick gå ned på knä och suga hans underbara kuk, medan vattnet porlade och fåglarna kvittrade omkring. Sen blev det en hetsig finish medan han hade fingrar i mig. Han kom så mycket att han nästan skämdes och torkade av mig lite först med en våtservett för att rädda klänningen innan han städade upp efter sig med sin sköna tunga.

Det var skönt och hett men lite för obekvämt att sitta bakåtsträckt på en knagglig sten och försöka nå orgasm när man har blåmärken på knäna av singel, så jag gav faktiskt upp den gången. Tackade för uppmärksamheten med kyssar och vi lämnade sedan parken åt varsitt håll. På jobbet smet jag fort in på toaletten, fixade till mig och tog på trosor, och var sen extra glad och trevlig mot mina manliga kollegor när vi började vår resa.

Han får kompensera mig nästa gång.

• Anonym (Miss Demeanor)
    Anonym (Hobbyfemboy) skrev 2023-07-24 19:34:19 följande:
    När han tidigare nämnt sällskap hade jag utan att fundera på det antagit att det var två män jag skulle träffa.
    Istället var det fyra män på plats som kom fram och gav mig en oförglömlig upplevelse. 
    Shit vilken risk att ta, du är inte klok! Var lite rädd om dig! Hjärta

Men adrenalinet gör ju sitt till i sexet, helt klart. Flört
  • Anonym (Miss Demeanor)

En halvklar dag krävde lite ny action tyckte jag. Det råkade också vara sista dagen innan semester men ett problem hos en kund höll mig sysselsatt på morronen, och sen skulle jag lämna över till en kollega från då jag gick.

Vi har nu förbrukat alla uppenbart bra utomhusställen som vi känner till, och då blir det till att gissa och scouta. Han föreslog en gata som korsar en lastbilsväg, och går ner i en återvändsgränd där det blir grönt och cykelstig. På andra sidan grönpartiet blir det väg igen. Vi kom så klart dit från olika håll och hamnade på varsin sida med bilarna, dessutom textade han att där var folk i hans del. Både bärplockare och campare. På min sida svängde in en jättestor trailer och började backa och trixa för att vända, och där kom en pappa med son på cykel.Inget bra ställe om man inte säkert vill ha folk som glor på en från 3 meters håll.

Så vi körde till en kyrka några km bort istället, med lummig omgivning. Vi möttes på parkeringen i våra solglasögon, och såg nog ut som vilka turister som helst. Han med en picknickfilt med företagslogga och jag med min axelväska som hade kunnat innehålla fika. Det gjorde den inte. 

Det går en sluttande väg ner över en gammal bro innan kyrkan, och den korsas av en väg längs vattnet som leder någonstans, men vägen på andra sidan är en grusad skogsväg med skylt om återvändsgränd. Den tog vi, och hittade nog den hemliga vändplatsen som använts till både det ena och andra. Där var spår efter fiske också i vattendraget, och järnvägsviadukten gick alldeles ovanför oss.

Nu var vi så sugna så det inte spelade någon roll. Ner med filten bland björnbärsrankor och gräs och ner med mig på den. Nu hade jag längtat efter att stå på knä och ge honom hela min uppmärksamhet, så han fick stoppa mig flera gånger. Sen en rejäl omgång bakifrån, sen mer ömsint missionär, när jag knep om hans hårdhet och han rörde sig precis i öppningen och stönade hur trångt det blev. Jag sa "upp!", ville ha honom i munnen idag, var väldigt hungrig och retade honom länge med min tunga medan han rytmiskt tryckte sig in min mun. "Nu ska du komma" sa jag, och så blev det kanske fem sekunder efter.

Jag tog emot hans generösa sats och höll kvar den i munnen medan hans klimax peakade. Sen pekade jag fingret mot mina läppar, reste mig och sprutade tillbaka allt i hans mun i tre klibbiga spermakyssar tills han darrade av välbehag och måste lägga sig ner en stund. Efter det fick han slicka, fingra och reta mig till en riktig fin orgasm. Och under tiden ringde kollegan som jag skulle lämna över till! Samtalet var som tur var kort men det var en utmaning att hålla masken med en ivrig tunga som tryckte mot klittan, två fingrar i min pussy och ett bak. En sån stygg man... Vi fixade till oss med vatten, våtservetter och papper och gick tillbaka till bilarna med ett stort leende på läpparna. 

Nu ses vi inte på ett tag, så jag får väl se om det är någon annan som har utesex här och vågar skriva. Cool

• Anonym (Miss Demeanor)

Sommaren är kort, som alla svenskar vet. Efter vistelse på annat håll och envist regn ville vi få till en uteträff igen. Då vi redan avverkat närhet till min arbetsplats blev målet en inofficiell fotbollsplan kraftigt kringväxt av träd och buskar.

Twist: Delar av planen ligger helt inom synhåll från köket och kontoret på plan 2 på hans arbetsplats. Den var kanske 40 m bort och den ligger mitt i ett industriområde så där är viss trafik, men inte folk som nöjespromenerar.
    Ändå vågat. Planen var klippt för någon vecka sen så den kan inte vara ur bruk.

Jag parkerade en bit bort och smög genom buskagen där han väntade. Klockan var lite över 7. Vi fick börja med att gå runt, låtsas leta svamp eller nåt och se vilket hörn som inte hade fri siktlinje till hans kollegor. Där breddes filten ut, och efter att jag väckt honom helt med min mun bredde jag ut min långa klänning och började rida honom. Det gick fort idag och han blev lite förlägen. En erfaren man, kommer som en 17-åring...

Just då började ett fint litet regn falla, och vi märkte att hans mobil som hamnat i gräset hade en stor mördarsnigel krypande på sig. Jag hade roligt åt det. Han sa bara att eftersom han tog den dyraste modellen på jobbet så var den vattentät, och brydde sig inte mer.

Han flyttade filten in under en björk i skydd för regnet, och började slicka mig långsamt och grundligt, och göra sina andra små tricks som jag inte vet var han har lärt sig men de funkar för mig. Oh so well.... Några kraftiga orgasmvågor senare rättade vi till kläderna, jag släppte loss honom till kontoret och själv begav jag mig till en sen latte på ett cafe där jag tycker om att sitta och smälta våra äventyr. Jag får oftast efterdyningar då, små skakningar av lust.

Livet är bra.

• Anonym (Miss Demeanor)

Puff- ingen annan som har något att berätta? Cool

• Anonym (Miss Demeanor)
    Anonym (Malin) skrev 2023-08-20 18:53:48 följande:
    Efter alla dessa hisnande äventyr och fantasifulla sexnoveller med varierande BDSM-inslag  är det nog ingen som vågar ställa upp med en äkta och sann berättelse.
    Det är väl synd att du inte tror att det finns män och kvinnor som roar sig och har sexäventyr? Det blir ens egen förlust när man inte vågar men flera saker som hände hade vi inte alls räknat med när detta började. Man upptäcker att det inte är lätt att hitta platser ute som är tillräckligt ostörda, med de begränsningar i tid som man har.

Värst var utegymmet vid bygget. Min partner hade ångest över kamerorna på byggbodarna i en vecka efter och trodde att filmen skulle hamna på nätet eller TV-nyheterna, allraminst.

Datum för datum är detta hur min sommar har sett ut, och jag har aldrig haft så intressant sex i mitt liv så det kommer nog att fortsätta.
  • Anonym (Miss Demeanor)

Nu har det gått en stund och sommaren blev höst.
    Men jag hade en birthday boy att uppvakta, så vad gör man då om inte föreslår en lunch? En lagom bit bort så klart, det stora stället med generösa toalettutrymmen.

Trots styrning blev det så att jag kom ut först, och om jag skulle hinna äta så var det bara att betala och börja peta i sig lunchen. Satte mig allra längst bort mot parkeringen. Åt lite. Bredvid satte sig ett par irriterande kvinnor som hade parkerat bilen med sin hund i 4 m bort och skrek åt den att sitta ner varannan minut.

Sen kom han, jag såg hans bil. Jag bad artigt de gapiga kvinnorna att se till att inte personalen snodde min halvätna tallrik medan jag gick på toa, tog min väska och gick direkt till utrymmet där min vän väntade och släppte in mig. Jag hade  grenlösa svarta strumpbyxor under klänningen, och en liten svart plugg med juvel. 

Jag stötte honom bakåt in mot väggen och kysste honom rätt hårt, krävande.
    -Och hur mycket vill du ha mig idag då? 
    Jag kände efter tills han bekände.

Jag vände mig om, satte händerna i väggen i huvudhöjd, svankade och väntade.
    Klänningen drogs försiktigt upp till midjan, andedräkt i min nacke, händer på mina höfter och hans rörelse i mig.
    -Åh du är så...-.men va! NÄ vad fin den är! Jag måste se mer..åh!
    Följt av långa sköna stötar...så ska det vara.

-Du kan få ta ur den om du vill. Han gjorde det. Och en del till.
    Men det var trots allt quickie sex.

Sen gick han ut och tog insidan, betalade och tog mat. Jag smög efter, gick runt på utsidan och satt redan tillbaka på min plats på terrassen när han kom fram, kollegahälsade och sa onödigt högt: -Hej, du förlåt tusen gånger att jag är så sen, mötet innan lunch drog ut bara...

-Inga problem sa jag, men nästa gång vill jag att du facetimar mig.

Kvinnorna bredvid såg inte hur han rodnade.

• Anonym (Miss Demeanor)

Gör ett litet lyft, så jag hittar tråden igen till våren. Jag har vissa planer.

• Anonym (Miss Demeanor)
    MrBundy skrev 2023-12-10 11:31:57 följande:
    Har du inte hittat på något sedan senast då? Tungan ute
    För kallt ute nu ju, detta är en utetråd.
  • Anonym (Miss Demeanor)

Börjar få vårkänslor, nu kommer snart våren och nya möjligheter. Flört

• Anonym (Miss Demeanor)

Säsongen har börjat och det var utepremiär på lunchen idag.

P.g.a. tidsbrist blev det ett kommunalt landmärke kan man säga, där det finns en parkering, lite gröna kullar och så själva anläggningen högst uppe i rå betong, med lite utsikt. Jag kom först dit. Då var där en kvinna med hund, en vaktbil från ett säkerhetsbolag där väktaren stod utanför och pillade med sin mobil (bergis porrsurf) och en halvskum minibuss med svarta rutor. Jag skulle tagit solbrillor.

Då kom mitt sällskap och vi konstaterade båda att på den här parkeringen kan nog hända lite diverse efter mörkret faller. Hundägaren gick tillbaka til sin bil, väktaren gick i sin och drog. Minibussen rörde inte en fena så vi gick iväg i det gröna, på span efter ett skyddat hörn. Bakom en pelare blev det första kontakt, kyssar och lite smek är bra men sen vill man vänta lite och dra ut på det. 

Vi fortsatte runt en servicebyggnad högt uppe mot baksidan av området. Här var vi utom synhåll från parkeringen och vägen. 200 m bort låg en gård. Hmm, om de jobbar hemma och har en kikare får de kanske en show men det kan vi leva med. Så jag satte bara händerna i den skrovliga betongväggen och svankade. Kanske jag skakade loss höfterna lite provocerande, minns knappt. Han var inte sen med att lyfta min korta kjol och bara tränga in. Underbart skönt, crotchless-strumpor är verkligen en bra uppfinning, borde fått pris. 

Jag ville ha honom i munnen också och det fick jag. Vi växlade flera gånger medan han tog mig hårt och nära eller mjukare, som han ville. Klackarna på mina svarta stövlar trängde ner i gräset och blev leriga men de höll mig kvar under hans sköna behandling. Sen drog han sig bara tillbaka, utan att komma fast jeansen såg ut att kunna explodera. En del gillar den känslan. Han berättade vad han vill göra nästa möte. "Du är en stygg stygg man som lämnar mig så här" sa jag låtsasargt, och snärtade till honom lätt på den översvällda bulan. Han ryckte till och småskrattade.  

Ingen orgasm för någon idag allså. Bara övning av självkontroll. Nästa gång kommer marken vara torrare och vi ännu mer heta. När vi gick tillbaka såg vi hur en man gick ur sin bil, såg sig om och sen rakt in i minibussen. Horor, knark eller grindr? Folk som går ut på lunchen har mycket märkligt för sig medan resten snackar om Masked Singer och trycker i sig dagens matlåda.
    Tro mig, jag vet. Cool

• Meddelande borttaget
  • Anonym (Miss Demeanor)

Moralens väktare tål tydligen inte att det finns en tråd om offentligt sex där man faktiskt skriver om sex och någon förfärad Prussiluska fick nu mitt inlägg raderat.

Så farväl, mina äventyr fortsätter på annan plats. Jag är en sällsynt varelse och jag ångrar ingenting. 

To live is the rarest thing in the world.
    Most people exist, that is all.  //Oscar Wilde

Svar på tråden Vad är det sexigaste du gjort offentligt?