Vad är det sexigaste du gjort offentligt?
Ibland undrar man lite över sig själv. Skulle iväg på jobbresa och hoppa i firmabilen med två kollegor kl 8.15 men min darling bad så vackert om ett möte innan han skulle in till sitt jobb så då fick det bli i den stora parken närmast mitt företag.
Tog taxi dit och slängde in väskorna kl 7. Det vore skumt att gå igen en vanlig dag men mitt i semestertid lyckades jag smita in och ut utan att bli sedd. Gick vägen ner till parken i min lösa tunna långklänning, bara en knallröd BH under.
Vi hade bestämt att ses 50 m in i parken, då jag inte ville bli sedd av kollegor som kom i bil den vägen.
Då jag var lite tidig gick jag igenom privathusen där det faktiskt bor folk i denna välkända park, och scoutade mig sedan fram till en servicebyggnad. Bakom den kunde man smita in och där var en liten öppen plats omgiven av träd och busksnår, ett par stora stenblock i höfthöjd och ett litet räcke precis bakom för att skydda mot ett porlande dike som dolde ljud. Bra... Bara två sömniga hundägare passerade på den 10 m sträcka som var gångväg förbi infarten till den gömda ytan. Men stenarna var precis där man hade sikt från gångvägen om man vred huvudet till vänster.
Jag textade en anvisning och han kom efter. Punktlighet är vår styrka och bestämmer man 07.20 så blir det exakt det. Vi kysstes och han kände som vanligt efter hur våt jag blev. Jag la ned en liten handduk på stenen för att slippa fukt och lutade mig över. Då hade vi båda uppsikt framåt mot den förbipasserande gångvägen men den var säkert 30 m bort.
Han började ta mig bakifrån, bestämt. Han hade ett jobbigt möte framför sig och det kändes. Men snart tog lusten över och han drog sig ur så jag fick gå ned på knä och suga hans underbara kuk, medan vattnet porlade och fåglarna kvittrade omkring. Sen blev det en hetsig finish medan han hade fingrar i mig. Han kom så mycket att han nästan skämdes och torkade av mig lite först med en våtservett för att rädda klänningen innan han städade upp efter sig med sin sköna tunga.
Det var skönt och hett men lite för obekvämt att sitta bakåtsträckt på en knagglig sten och försöka nå orgasm när man har blåmärken på knäna av singel, så jag gav faktiskt upp den gången. Tackade för uppmärksamheten med kyssar och vi lämnade sedan parken åt varsitt håll. På jobbet smet jag fort in på toaletten, fixade till mig och tog på trosor, och var sen extra glad och trevlig mot mina manliga kollegor när vi började vår resa.
Han får kompensera mig nästa gång.