• PunkPyret

Vad är det sexigaste du gjort offentligt?

Frun1991 skrev 2023-05-17 09:38:34 följande:

Har busat en hel del under åren men några saker jag har gjort är:

Knullat längst bak i nattbussen.

Knullat på en nakenstrand massvis med gånger både i Sverige och utomlands och både med publik och utan.

Ett omedvetet "agerande" visserligen men jag hade för några år sedan köpt en ny vit bikiniöverdel med matchande underdel som visade sig bli mer eller mindre "see-through" när den blev blöt vilket jag upptäckte när vi var hos min mans far en sommar och slappnade av i hans jacuzzi, det som kryddade till hela situation var att min man hade blivit sen dit pga jobb så det var bara jag och hans far i jacuzzin när jag insåg det när jag passerade en spegel när jag var in och fyllde på vinglasen.

Blivit knullad på en bänk på en rastplats en sen sommarkväll/natt med ett antal lastbilar parkerade på rastplatsen varav om jag minns rätt minst 2 lastbilschaffisar som tittade från deras hytter.

Knullat utomhus på en massa olika ställen ex. parker, gränder, skogsdungar osv osv.

Gått runt på stan med en stickad top med stora maskor utan bh....ja mina bröstvårtor tittade fram titt som tätt.

Och mycket mycket mer men det här är några smakprov. :)

Härliga minnen att ha! Och att återuppleva kanske. Jag älskar också det där att visa upp mig i en genomskinlig top eller ännu hellre det sista du skriver om en med stora maskor som visar allting. Man känner sig så sexig och så cool och härligt slampig
  • PunkPyret
    Anonym (???) skrev 2023-07-12 08:39:50 följande:

Läser tråden lite förvånad. Rubriken handlar om vad det sexigaste man gjort, är. En del exempel i tråden (rätt många) handlar inte om att det var sexigt. De handlar om att man själv blev upphetsad av att göra saker så andra kunde se, inte säkert att de som sett ansåg det var just sexigt.

Om jag såg några ha sex med varandra ute så skulle jag inte tycka det var sexigt att titta på. Jag skulle bli illa berörd, det där är privat och främst att jag på inga vis uppskattar att se främmande folks kön. Se hur folk flämtar och svettas är heller inte speciellt sexigt.
    Att någon tex skulle ha sex inne på en toa på en nattklubb och någon annan ryckte upp dörren och såg, är inte sexigt, bara ofräscht. 

Därför tyckte jag att den sortens exempel i tråden inte riktigt stämmer med rubriken. TS egna exempel på vad som kan vara sexigt stämmer bättre med rubriken. 

Håller inte alls med dig. Att se andra (som vill visa upp sig) eller att själv bli sedd ¨in action¨ är det sexigaste jag kan tänka mig
  • PunkPyret

Det är ju också olika vad man betraktar som sexigt. Några år före och efter 20-strecket var jag och min bästa kompis punkare som gjorde vad vi kunde för att chockera folk. En del tyckte vi var sexiga, andra tyckte att vi var slampiga och äckliga.
    VI hade kjolar som inte gick ner över hela rumpan, toppar där vi klippte bort tyg i urringningen så brösten kunde titta fram när vi rörde oss osv.
    Knullat bland folk har jag gjort hur mycket som helst, sugit och runkat också.
    Vi vet att det var fester vi inte blev bjudna på för att vi ansågs för vulgära och utflippade. Fester för oss gick ut på att se vem som fick kuk först och vem som fick mest. 
    Men roligt hade vi och jag ångrar inget. Frågan är hur mycket jag skulle våga göra idag...

• PunkPyret
    Anonym (Lelle) skrev 2024-07-27 15:29:38 följande:

Råkad böja mig fram så stringen syns 

När jag gör det så är det inte som jag råkar kan jag säga.
  • PunkPyret
    Anonym (T) skrev 2024-07-27 23:59:07 följande:
    Vaddå går du runt och visar fittan? 
    Nej stringen var det ju. Men för vissa utvalda kan jag även visa fittan.
  • PunkPyret
    Anonym (T) skrev 2024-07-28 00:23:26 följande:
    Ah alright. Kan väl inte vara så special om du visar den för många?
    Jag visar den för visa utvalda skrev jag. Hur vet du att de är många?
  • Meddelande borttaget
  • PunkPyret
    PunkPyret skrev 2024-07-28 00:46:03 följande:
    Det är väl relativt.... men ja, jag har ca 30 års sexliv bakom mig så totalt är det så klart rätt många som har sett fittan. Och använt den.
    Jag hann se en fråga om hur många innan den togs bort (varför?)
    Ja, jag har inte fört bok så det har jag inte något svar på egentligen. Lite synd kanske, hade man gjort en liten anteckning varje gång så hade man nu kunnat minnas många sköna stunder som jag annars glömt. Typ ¨Axel i källaren eller Peter på balkongen¨ eller liknande. 
    Men totalt i livet några hundra, kanske 3-400 gissningsvis. Det är inte så extremt mycket på 30 år tycker jag. Och mer än hälften av dessa var under några vilda år från 16-17-årsåldern tills jag blev sambo och så småningom fru c:a 5 år senare. 
  • PunkPyret
    Anonym (5cm) skrev 2024-07-28 19:17:35 följande:
    Snackade med en kille på bc... Han hade knullat över 1000 st och är bara 27 år gammal. Han har en kuk på 24 cm enligt honom själv. 
    Jaha, ja det var ju betydligt fler än jag på betydligt kortare tid. Verkar nästan ansträngande Glad
Svar på tråden Vad är det sexigaste du gjort offentligt?