Fint väder idag...så vad gör man då?
Bestämmer träff ute i ett naturreservat så klart. Kl 9 var vi på parkeringen, med en väska med bra-att-ha-saker, en stor underlagsfilt, handdukar och bekväma kläder.
Gick huvudstigen ner, letade efter ett avskilt ställe. Då kommer han på att vi går upp mot andra sidan reservatet, och så nära toppen för där är det mer plan mark.
Vi lägger ut filt, handduk, hygiensaker, leksaker, glid, soppåse. Och så av med kläderna.
Han älskar att slicka så det gör han, det är 16-17 grader och jag känner solens sköna värme på min överkropp medan hettan ökar mellan benen. Vi växlar mellan oralt och bakifrån, men plötsligt duckar han fnittrande ner bredvid mig. En joggare passerar strax ovanför oss, på max 8 meters håll!! Ja han fick klart se vad som pågick, svårt att missa.
Hejdlös fnitterattack och en naturlig paus, men äsch, sånt händer. Vi drar på oss lite saker för syns skull och flyttar vårt läger 25 m nedåt, till ett ställe med buskar på tre håll runt. Bättre.
Jag gör honom hård igen i min mun, han håller mig om nacken så jag tar honom ordentligt hela vägen in. Jag tycker om att han gör det. Lutningen på det nya stället gör det perfekt att jag sedan står på alla fyra i uppförslutet och han tar mig. Han funderar på nr 2 och leker lite där med tunga och ett finger men vet inte om jag vill för det är första gången så för oss. Jag har övat en del hemma med dildo som en duktig flicka och säger "kom du bara, det var väl det du ville?".
Solvarmt glid rinner över min runda stjärt, han stönar och mumlar om hur vackert det är, och sen kommer han in i mig, helt, men ändå försiktigt. Frågar om det är obehagligt? Det känns faktiskt bättre än okej och jag ger tecken att fortsätta. Jag tar på mig själv tills jag kommer medan han rör sig långsamt och helt fyller mig baktill, han har maximalt stånd nu. Lite paus för nytt glid.
Andra gången han kommer in känns det ännu skönare, mer. Han rör sig fortare, detta kommer inte att ta många sekunder hör jag. Han pumpar och börjar precis spruta, drar ut snabbt och runkar hårt, får en jättelång intensiv orgasm och sprutar resten över mitt sköna hål och kön innan han faller ihop helt förstörd och är borta från världen i flera minuter. Tror inte ens att hot om en kula i pannan hade fått honom att resa sig just då.
Tja, sämre kan man ha det, en solig dag i maj.
Fast vi glömde bort leksakerna.