Inlägg från: Anonym (Engelska) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Engelska)

Vad är det sexigaste du gjort offentligt?

Min fru satt på mig på en konsert till vi båda kom, och blev upptäckt??
    musiken stoppad 

• Anonym (Engelska)
    Anonym (Miss Demeanor) skrev 2023-07-11 18:19:17 följande:

Börjar bli lite dagbok och inte så mycket "det värsta jag har gjort" men alltid roar det väl någon?

Senaste gången var rätt rörig. Vi hade bestämt en plats A och jag satt troslös i bilen med bara en långklänning och röd spets-BH under. Men min dejt fick ett oväntat jobbmöte mitt i allihop, så vi fick ändra plats till ett ställe B jag aldrig hade varit på. Fick bara koordinater från maps, rätt ute på landet. Det skulle vara en kulle med nåt gammalt monument. Jag hittade till en sidogata av från landsvägen, men såg inte var jag skulle gå sen. Då kom han lyckligtvis körande.

Iväg över vägen, över en åker, uppåt kullen och sen- är det el i det där stängslet? Han testade och nej, det var okej. Vi klättrade över och däruppe var det faktiskt ganska fin utsikt, och en murad betongsockel i midjehöjd med ett järnkors där någon dog en gång. Landsvägen var synlig men bara på avstånd, liksom ett par gårdar.

Jag visste direkt vad han ville när han började smeka mig bakifrån, och upptäckte att jag inte hade något under. Jag böjde mig retsamt fram över betongblocket och han lyfte klänningen och kände bara snabbt efter hur våt jag var efter att ha suttit i bilen den extra tiden utan trosor och tänkt på vad vi skulle göra. Så han tog mig om höfterna och bara tog mig där, länge och intensivt. Det var otroligt skönt, men svårt för mig att komma åt att komma. 

Så filten kastades ut fort och han slickade mig på kommando tills jag kom. Sen fick han tillåtelse att ta mig på alla fyra tills han kom massivt. Väldigt snabbt satte jag mig över hans ansikte och red så han fick ta emot allt när det rann ur mig. Inte för alla, men för den som vill ha det är det fantastiskt. Sen vilade vi.

Han hittade ett körsbärsträd och plockade bär till mig men fick då en rejäl kyss av elstängslet- aj! Jaja, det ska ju alltid hända nåt när man är i okända marker. Vi var mer försiktiga på tillbakavägen. Jag har kvar värmen mellan benen och minnet av ett monument som nu är dubbelt upp historiskt, hehe. Cool

My god??.
    Du bör skriva en novell Cool
    Det så upphetsande som du skriver? Den hinner knappt att på plats i byxorna 
  • Anonym (Engelska)
    Anonym (Miss Demeanor) skrev 2023-07-11 19:20:42 följande:
    Jag är lite nyfiken på dig också, måste erkännas.
    Jag borde verkligen inte skriva här men jag har inget annat utlopp för detta.
    Varför inte?skönt att läsa. Känns SÅ?
  • Anonym (Engelska)

Vi hade en AW på jobbat för några år sen.  Fick liten dryck och det var så trevligt.
    En kvinna som jag jobbmässigt pratat en del med var också där.
    Senare på kvällen kom vi att prata i ett hörna, och den samtal kom att bliva liten intensiv.. 
    Utan att någonting sagt, tog vi varandra i handen, och gick in på ett kontor liten borta från de andra.

Vi kom att kyssas, och händerna smekte runt.
    Vi kom att bli väldig upphetsad båda, och märkte hur stor jag blev.

Hon satt på skrivbordet, benen spreds, och alt frittCool, ingen trosor.
    Gick ner på henna, smekta henna, slickat henna, och hon blev så våt. Fortsätter till hon kom häftigt?
    Hon gick ner på mig, börjar att suga av mig, jag stoppade henna, villa ta henna.

På ryggen på skrivbordet, tog jag henna, 

det endaste vi glömde bort. Fritt insyn till kontoret, och utanför var 4 kollegor som tittade på. 

• Anonym (Engelska)
    Anonym (Miss Demeanor) skrev 2023-07-20 21:00:20 följande:

Ibland undrar man lite över sig själv. Skulle iväg på jobbresa och hoppa i firmabilen med två kollegor kl 8.15 men min darling bad så vackert om ett möte innan han skulle in till sitt jobb så då fick det bli i den stora parken närmast mitt företag.

Tog taxi dit och slängde in väskorna kl 7. Det vore skumt att gå igen en vanlig dag men mitt i semestertid lyckades jag smita in och ut utan att bli sedd. Gick vägen ner till parken i min lösa tunna långklänning, bara en knallröd BH under.
    Vi hade bestämt att ses 50 m in i parken, då jag inte ville bli sedd av kollegor som kom i bil den vägen.

Då jag var lite tidig gick jag igenom privathusen där det faktiskt bor folk i denna välkända park, och scoutade mig sedan fram till en servicebyggnad. Bakom den kunde man smita in och där var en liten öppen plats omgiven av träd och busksnår, ett par stora stenblock i höfthöjd och ett litet räcke precis bakom för att skydda mot ett porlande dike som dolde ljud. Bra... Bara två sömniga hundägare passerade på den 10 m sträcka som var gångväg förbi infarten till den gömda ytan. Men stenarna var precis där man hade sikt från gångvägen om man vred huvudet till vänster.

Jag textade en anvisning och han kom efter. Punktlighet är vår styrka och bestämmer man 07.20 så blir det exakt det. Vi kysstes och han kände som vanligt efter hur våt jag blev. Jag la ned en liten handduk på stenen för att slippa fukt och lutade mig över. Då hade vi båda uppsikt framåt mot den förbipasserande gångvägen men den var säkert 30 m bort.

Han började ta mig bakifrån, bestämt. Han hade ett jobbigt möte framför sig och det kändes. Men snart tog lusten över och han drog sig ur så jag fick gå ned på knä och suga hans underbara kuk, medan vattnet porlade och fåglarna kvittrade omkring. Sen blev det en hetsig finish medan han hade fingrar i mig. Han kom så mycket att han nästan skämdes och torkade av mig lite först med en våtservett för att rädda klänningen innan han städade upp efter sig med sin sköna tunga.

Det var skönt och hett men lite för obekvämt att sitta bakåtsträckt på en knagglig sten och försöka nå orgasm när man har blåmärken på knäna av singel, så jag gav faktiskt upp den gången. Tackade för uppmärksamheten med kyssar och vi lämnade sedan parken åt varsitt håll. På jobbet smet jag fort in på toaletten, fixade till mig och tog på trosor, och var sen extra glad och trevlig mot mina manliga kollegor när vi började vår resa.

Han får kompensera mig nästa gång.

Var härlig en berättelse. Det som att vara där, vara med? 
    Synd om dig att du inte fick komma, men jag tror på att du kommer ta revansch på en annan tid. Cool

Ser verkligen fram till att läsa fortsättningen, nä du tar den.{#emotions_dlg.flower}

• Anonym (Engelska)
    Anonym (Hobbyfemboy) skrev 2023-07-24 19:34:19 följande:
    Jag var hyffsat ny på bc och visste inte riktigt vad sökte. Jag hamnade på annonsavdelningen och såg att en betydligt äldre man sökte en ung tjej för stränga lekar.
    Mannen angav sig som straight och dominant.
    Något i hans sätt att skriva tände något inom mig och jag tog mod till mig och skrev och frågade om jag kunde få bli använd som tjej.

Jag förväntade mig en totalsågning som svar men fick istället beskedet att om jag var riktigt lydig kunde han tänkas använda mig. Han flyttade över diskussionen till kik och han frågade om jag ville prova anonymsex.
    Hans tydliga ledarstil gjorde att jag inte kunde säga nej när han föreslog allt extremare grejer.
    Till slut landade det i att han samma natt ville ha mig på stadens utsiktsplats, lutad över bänken, ögonbindel på och händerna bakom ryggen.
    Handklovar skulle finnas på plats och han skulle låsa mig så fort han kom fram och låsa upp när han var färdig. Jag hade stränga order om att aldrig ta av ögonbindeln innan han lämnat platsen.

Dealen var att han eventuellt hade med sig sällskap. Jag fick veta ett stoppord.
    Jag fick 30 minuters betänketid och han förväntade sig svar oavsett vad svaret blev.
    Jag kände mig helt ställd för han hade gjort mig både kåt och rädd.
    Vin brukar göra mig lite lydigare så jag tog ett glas vitt och funderade över situationen. 
    Upplägget var precis så slampigt som jag ville ha det, men samtidigt så skrämmande att jag inte visste hur jag skulle hantera det.

Jag bestämde mig för att tacka ja och hoppades på att han kanske skulle mjuka upp mig lite mer.
    Istället fick jag tid och plats som svar och att jag skulle skriva när jag redo.

Timmarna gick och jag gjorde mig iordning och fick i mig lite mer vin. En halvtimme innan angivet klockslag satte jag mig på cykeln och gav mig iväg. Hjärtat nästan hoppade ur kroppen av nervositet.
    Jag hittade bänken han beskrivit, tog fram den kommenderade rekvisitan och skickade mitt okej till mannen.
    Jag lade undan telefonen, drog ner ögonbindeln och la mina händer på ryggen och väntade.
    Sekunder kändes som timmar när jag väntade på att han skulle komma fram. Jag trodde jag skulle höra hans steg på avstånd men mitt bultande hjärta var det enda jag hörde.
    Efter vad som kändes som en timme, men troligen bara var en minut,  hördes plötsligt hans steg alldeles intill mig. Resolut låste han min händer utan att säga ett ord.
    Han drog ner min byxor, gav mig en hård klapp på skinkan och ropade: Nu är hon färdig! Kom får ni se!

När han tidigare nämnt sällskap hade jag utan att fundera på det antagit att det var två män jag skulle träffa.
    Istället var det fyra män på plats som kom fram och gav mig en oförglömlig upplevelse. 
    Min gud.. 
    vilken risk att ta? Där tror jag ärligen inte jag gått med på.

men du fick en jätte upplevelse, bra för dig.
    och att ingenting hände dig 
  • Anonym (Engelska)
    Anonym (Miss Demeanor) skrev 2023-07-25 17:25:54 följande:

En halvklar dag krävde lite ny action tyckte jag. Det råkade också vara sista dagen innan semester men ett problem hos en kund höll mig sysselsatt på morronen, och sen skulle jag lämna över till en kollega från då jag gick.

Vi har nu förbrukat alla uppenbart bra utomhusställen som vi känner till, och då blir det till att gissa och scouta. Han föreslog en gata som korsar en lastbilsväg, och går ner i en återvändsgränd där det blir grönt och cykelstig. På andra sidan grönpartiet blir det väg igen. Vi kom så klart dit från olika håll och hamnade på varsin sida med bilarna, dessutom textade han att där var folk i hans del. Både bärplockare och campare. På min sida svängde in en jättestor trailer och började backa och trixa för att vända, och där kom en pappa med son på cykel.Inget bra ställe om man inte säkert vill ha folk som glor på en från 3 meters håll.

Så vi körde till en kyrka några km bort istället, med lummig omgivning. Vi möttes på parkeringen i våra solglasögon, och såg nog ut som vilka turister som helst. Han med en picknickfilt med företagslogga och jag med min axelväska som hade kunnat innehålla fika. Det gjorde den inte. 

Det går en sluttande väg ner över en gammal bro innan kyrkan, och den korsas av en väg längs vattnet som leder någonstans, men vägen på andra sidan är en grusad skogsväg med skylt om återvändsgränd. Den tog vi, och hittade nog den hemliga vändplatsen som använts till både det ena och andra. Där var spår efter fiske också i vattendraget, och järnvägsviadukten gick alldeles ovanför oss.

Nu var vi så sugna så det inte spelade någon roll. Ner med filten bland björnbärsrankor och gräs och ner med mig på den. Nu hade jag längtat efter att stå på knä och ge honom hela min uppmärksamhet, så han fick stoppa mig flera gånger. Sen en rejäl omgång bakifrån, sen mer ömsint missionär, när jag knep om hans hårdhet och han rörde sig precis i öppningen och stönade hur trångt det blev. Jag sa "upp!", ville ha honom i munnen idag, var väldigt hungrig och retade honom länge med min tunga medan han rytmiskt tryckte sig in min mun. "Nu ska du komma" sa jag, och så blev det kanske fem sekunder efter.

Jag tog emot hans generösa sats och höll kvar den i munnen medan hans klimax peakade. Sen pekade jag fingret mot mina läppar, reste mig och sprutade tillbaka allt i hans mun i tre klibbiga spermakyssar tills han darrade av välbehag och måste lägga sig ner en stund. Efter det fick han slicka, fingra och reta mig till en riktig fin orgasm. Och under tiden ringde kollegan som jag skulle lämna över till! Samtalet var som tur var kort men det var en utmaning att hålla masken med en ivrig tunga som tryckte mot klittan, två fingrar i min pussy och ett bak. En sån stygg man... Vi fixade till oss med vatten, våtservetter och papper och gick tillbaka till bilarna med ett stort leende på läpparna. 

Nu ses vi inte på ett tag, så jag får väl se om det är någon annan som har utesex här och vågar skriva. Cool

Verkligen kul igen Cool
    Hoppas du återkommer med mer 
Svar på tråden Vad är det sexigaste du gjort offentligt?