• Anonym (WTF)

Ni som skiljer er pga sexbrist

Hur förklarar ni skiljsmässan för barn o övrig familj? 

typ - nä du vet mamma ville aldrig knulla så jag ska leta nån nu kåtare kvinna istället- 
    ? eller?

• Svar på tråden Ni som skiljer er pga sexbrist
  • Anonym (WTF)
    Kockobello skrev 2022-08-23 16:10:04 följande:
    Nej, ett svin är man ju inte tillsammans med. Hoppas att du gjorde slut. Annars vore det konstigt, att välja att vara tillsammans med ett svin.
    Självklart dumpade jag honom. 
    Anonym (Suck) skrev 2022-08-23 16:50:15 följande:
    Men då skiljer man ju sig iallafall, fast av andra orsaker än sexbristen. Eller hur?
    Det blir ju pga sexbristen för att han beter sig som ettt svin, jag vill inte ligga, han beter sig ännu mer som ett svin i tron om att jag vill ligga då vilket jag inte vill så de går inte att umgås med fanskapet. Så då blir de skilsmässa 
  • Anonym (Suck)

Men vad är din ursprungsfråga till för egentligen då? Nu har vi fastställt att du dumpade honom för att han var ett svin, inte för att han inte ville ha sex. Så din fråga om hur man förklarar för barn och familj behöver du aldrig ställa, eftersom den inte är relevant för dig.

Såvida inte syftet med tråden är att du vill veta hur han förklarar för barn och familj, om det nu är så att han tror att ni gick skilda vägar på grund av att du inte ville ligga.

• Anonym
    Anonym (WTF) skrev 2022-08-23 13:53:52 följande:
    Man är ju knappast asexuell för att ens partner betett sig som ett svin så man hellre dör än vara intim med honom 
    Eller hur.
    Personen verkar ha väldigt dålig insikt och förståelse.

"Bara jag frå göka så är det bra, upp med fetta nu"... tragiskt.
  • Anonym
    Anonym (gösses) skrev 2022-08-23 13:54:50 följande:
    Absolut, men man kan ju inte förvänta sig att en person som vill ha sex ska vilja leva med en eller hur? Men ändå är det precis vad många som slutar vilja ha sex med sin partner förväntar sig.... och det är väl inte "en partner som delar ens inställning"?
    Var det någon som påstod det?
  • Anonym (En man)
    Anonym (WTF) skrev 2022-08-23 13:53:52 följande:
    Man är ju knappast asexuell för att ens partner betett sig som ett svin så man hellre dör än vara intim med honom 
    Skall man då beteckna sig som par?
  • Anonym
    Anonym (En man) skrev 2022-08-24 08:27:08 följande:
    Skall man då beteckna sig som par?
    Ja, om man uppenbart är det?
  • Anonym (WTF)
    Anonym (Suck) skrev 2022-08-23 23:36:34 följande:

Men vad är din ursprungsfråga till för egentligen då? Nu har vi fastställt att du dumpade honom för att han var ett svin, inte för att han inte ville ha sex. Så din fråga om hur man förklarar för barn och familj behöver du aldrig ställa, eftersom den inte är relevant för dig.

Såvida inte syftet med tråden är att du vill veta hur han förklarar för barn och familj, om det nu är så att han tror att ni gick skilda vägar på grund av att du inte ville ligga.

Jag lämnade honom för att jag inte vill ligga varje dag. Vart ett evigt bråk.
    Det jag menar är att det kan finnas många anledningar till varför man inte vill ha sex
    behöver inte vara asexuellt
  • Anonym (En man)
    Anonym skrev 2022-08-24 10:38:28 följande:
    Ja, om man uppenbart är det?
    Beskriver man en partner så här?
    Jag äcklas av min partner men vill ha någon som tar barnen till träningen och som hjälper till med räkningarna
    Själv tycker jag det säger ganska mycket om båda parter.
    Så, absolut ett par.. ett mycket dysfunktionellt sådant
  • Anonym (Suck)
    Anonym (WTF) skrev 2022-08-24 13:01:05 följande:
    Jag lämnade honom för att jag inte vill ligga varje dag. Vart ett evigt bråk.
    Det jag menar är att det kan finnas många anledningar till varför man inte vill ha sex
    behöver inte vara asexuellt
    Jag förstår det. Men vad föranleder din fråga i ditt startinlägg? Den handlar ju uppenbarligen inte om dig. 
  • Anonym (WTF)
    Anonym (Suck) skrev 2022-08-24 18:26:41 följande:
    Jag förstår det. Men vad föranleder din fråga i ditt startinlägg? Den handlar ju uppenbarligen inte om dig. 
    Det minns jag inte nu. Jag tänkte väl på nåt när Jag skrev det
Svar på tråden Ni som skiljer er pga sexbrist