• Barbrastreisand

BIM JULI -22

Hej! 
    Nu har vi bestämt oss för att försöka få ett syskon. Mensen bör dyka upp nu i dagarna och därefter börjar nedräkningen till ägglossning och därefter BIM (~11juli)

Hade varit roligt att följas åt!

• Svar på tråden BIM JULI -22
  • Jojjans
    2020bebis skrev 2022-06-29 19:53:07 följande:
    Vad fruktansvärt med så många mf Hjärta

Är det första försöket nu? 

Tack för omtanken Hjärta jag tror jag blivit härdad på något vis, samtidigt som man blir mer tacksam för vad man har. Det har betytt otroligt mycket att jag fått bli förälder till ett levande barn. 

Det här är första försöket denna vända. Har ju aldrig tagit mer än två försök så jag är otålig haha

• Jojjans
    Mandistoss skrev 2022-06-29 20:29:53 följande:
    Usch vad tragiskt med så många förluster, och så sena också Hjärta Förstår din oro (hur väl man nu kan göra det utifrån). Hoppas att denna omgång går hela vägen! {#emotions_dlg.flower}

tack Hjärta håller tummarna för oss alla!

• Jojjans
    2020bebis skrev 2022-06-30 06:55:32 följande:

ÄL+9, tog ett testa tidigt och tokblankt...Gråter

oh no!! Än finns det såklart hopp men förstår att det känns nedslående just nu. Håller tummarna!

hur säker är du på att äl skedde när du tror? 

• Mandistoss

Åh förstår besvikelsen! Gråter Men än är det inte försent!
    Jag börjar själv tvivla på mitt test från igår. Tycker att dagens test ser likadant ut som det igår. Har haft lätt molande värk i rygg och livmoder i fem dagar, men känslan idag är av en annan karaktär, den är mkt mer lik den innan mensen ska komma.
    Jag har iaf sparat morgonurinet och ska testa med ett annat test efter jobbet (bör få hem de jag har beställt idag, annars får jag gå och köpa). Men ja, känslan är på botten just nu.Obestämd Kommer heller aldrig köpa gravtest från graviditetskollen igen om det visar sig vara spökstreck. Rynkar på näsan 

• Pörny

Åh vad nedslående att se det där negativa, men än är det tidigt. 
    Mandistoss skrev 2022-06-30 08:38:59 följande:

Jag börjar själv tvivla på mitt test från igår. Tycker att dagens test ser likadant ut som det igår. Har haft lätt molande värk i rygg och livmoder i fem dagar, men känslan idag är av en annan karaktär, den är mkt mer lik den innan mensen ska komma.
    Jag har iaf sparat morgonurinet och ska testa med ett annat test efter jobbet (bör få hem de jag har beställt idag, annars får jag gå och köpa). Men ja, känslan är på botten just nu.Obestämd Kommer heller aldrig köpa gravtest från graviditetskollen igen om det visar sig vara spökstreck. Rynkar på näsan 

Jag ser på bilden men svårt att avgöra färg och bredd på strecket, håller tummarna för att det är ett frö där. 

Asså hur långsamt kan tiden gå, är på äl+6 eller 7 och bara väntar in dagarna så jag kan börja leka testoman :)

• 2020bebis
    Jojjans skrev 2022-06-30 07:32:55 följande:

oh no!! Än finns det såklart hopp men förstår att det känns nedslående just nu. Håller tummarna!

hur säker är du på att äl skedde när du tror? 

Fick fast gubbe på clearblue 20/6 så räknar 21/6 som ÄL... Med dottern testade jag svagt positivt ÄL+10 så jag hoppas fortfarande så klart... vilken dag är du på nu?Hjärta
  • 2020bebis
    Mandistoss skrev 2022-06-30 08:38:59 följande:

Så svårt o se ju! Men visst säger de att hcg fördubblas varannan dag typ? Så kanske både byta test och även testa imorgon bitti {#emotions_dlg.flower} håller tummarna!!!!
  • 2020bebis
    Pörny skrev 2022-06-30 08:57:54 följande:
    Åh vad nedslående att se det där negativa, men än är det tidigt. 
    Ja, håller tummarna! När tänker du börja testa? Glad
  • Barbrastreisand

Var det ett testa-tidigt? Finns fortfarande hopp då det fortfarande är tidigt! Håller tummarna {#emotions_dlg.flower}
Svar på tråden BIM JULI -22