BIM JULI -22
Hej!
Nu har vi bestämt oss för att försöka få ett syskon. Mensen bör dyka upp nu i dagarna och därefter börjar nedräkningen till ägglossning och därefter BIM (~11juli)
Hade varit roligt att följas åt!
Hej!
Nu har vi bestämt oss för att försöka få ett syskon. Mensen bör dyka upp nu i dagarna och därefter börjar nedräkningen till ägglossning och därefter BIM (~11juli)
Hade varit roligt att följas åt!
Tack för omtanken jag tror jag blivit härdad på något vis, samtidigt som man blir mer tacksam för vad man har. Det har betytt otroligt mycket att jag fått bli förälder till ett levande barn.
Det här är första försöket denna vända. Har ju aldrig tagit mer än två försök så jag är otålig haha
tack håller tummarna för oss alla!
ÄL+9, tog ett testa tidigt och tokblankt...
oh no!! Än finns det såklart hopp men förstår att det känns nedslående just nu. Håller tummarna!
hur säker är du på att äl skedde när du tror?
Åh förstår besvikelsen! Men än är det inte försent!
Jag börjar själv tvivla på mitt test från igår. Tycker att dagens test ser likadant ut som det igår. Har haft lätt molande värk i rygg och livmoder i fem dagar, men känslan idag är av en annan karaktär, den är mkt mer lik den innan mensen ska komma.
Jag har iaf sparat morgonurinet och ska testa med ett annat test efter jobbet (bör få hem de jag har beställt idag, annars får jag gå och köpa). Men ja, känslan är på botten just nu. Kommer heller aldrig köpa gravtest från graviditetskollen igen om det visar sig vara spökstreck.
Jag börjar själv tvivla på mitt test från igår. Tycker att dagens test ser likadant ut som det igår. Har haft lätt molande värk i rygg och livmoder i fem dagar, men känslan idag är av en annan karaktär, den är mkt mer lik den innan mensen ska komma.
Jag har iaf sparat morgonurinet och ska testa med ett annat test efter jobbet (bör få hem de jag har beställt idag, annars får jag gå och köpa). Men ja, känslan är på botten just nu. Kommer heller aldrig köpa gravtest från graviditetskollen igen om det visar sig vara spökstreck.
Jag ser på bilden men svårt att avgöra färg och bredd på strecket, håller tummarna för att det är ett frö där.
Asså hur långsamt kan tiden gå, är på äl+6 eller 7 och bara väntar in dagarna så jag kan börja leka testoman :)
oh no!! Än finns det såklart hopp men förstår att det känns nedslående just nu. Håller tummarna!
hur säker är du på att äl skedde när du tror?