• Barbrastreisand

BIM JULI -22

Hej! 
    Nu har vi bestämt oss för att försöka få ett syskon. Mensen bör dyka upp nu i dagarna och därefter börjar nedräkningen till ägglossning och därefter BIM (~11juli)

Hade varit roligt att följas åt!

• Svar på tråden BIM JULI -22
  • Klara1997
    Jojjans skrev 2022-07-01 05:27:35 följande:

MJag har inte kört med äl-tester. Tycker inte dom hjälper så mycket man märker ju ändå när man har fertilt sekret.

men när jag försökt bli gravid tidigare så har jag tempat och även stödkollat med äl-tester för att bli säker på när i cykeln äl sker och vilka övriga symptom jag har. Så jag litar rätt bra på mina känningar nu. 

Ja jag känner min kropp rätt bra ändå och har inte använt ägglossningstest vid tidigare graviditeter, men var kul att kolla så man vet säkert 
    är nog min ålder jag nojjar för med haha
    har aldrig haft problem att bli gravid tidigare men är 40 år nu så mer risk för missfall och ja det blev ju ett för ett tag sedan.
    Nu är min mens bra igen efter det så tror faktiskt att min tur är denna månad, kroppen känns äntligen bra 
  • Klara1997
    2020bebis skrev 2022-07-01 07:08:42 följande:
    ÄL+10 och blank på testa tidigt... blev inget denna gången Rynkar på näsan
    Känner till den känslan, det är iof inte kört än
  • Kissekatten2014
    Klara1997 skrev 2022-06-30 23:44:53 följande:
    Ja har provat både och 
    fick missfall i april då hade jag inte kört med ägglossningstester utan bara symtom och räknat dagar

förra månaden körde jag med ägglossningstester men blir lite stressad haha
    Körde med cb som visar 4 fertila dagar eller mer 
    ägglossningen var nog lite senare än vad jag trodde någon dag bara iof 
    Jag funderar på och strunta i äl tester denna månad och bara köra på. Har några tester kvar från cb som visar 4 eller fler dagar. Ja men det blir ju en stress när man ser den glada gubben blinka eller är fast då vill man ju verkligen få till det Glad
  • Klara1997
    Kissekatten2014 skrev 2022-07-01 08:20:09 följande:
    Jag funderar på och strunta i äl tester denna månad och bara köra på. Har några tester kvar från cb som visar 4 eller fler dagar. Ja men det blir ju en stress när man ser den glada gubben blinka eller är fast då vill man ju verkligen få till det Obestämd
    Jag har också några test kvar så kanske tar dem typ 3 så  inte så många 
    men vet ju ca när det är ägglossning iaf
  • Mandistoss
    Åh nej vad tråkigt! Än är du dock inte ute! Implantation kan ske så sent som ÄL+12. {#emotions_dlg.flower}
  • 2020bebis
    Mandistoss skrev 2022-07-01 09:33:53 följande:
    Åh nej vad tråkigt! Än är du dock inte ute! Implantation kan ske så sent som ÄL+12. {#emotions_dlg.flower}
    Jag vet..men känns som ens kropp borde fungera likadant som förra gången. Jag testar på söndag igen sen tar jag nya tag! Tack! 
    Tar du fler tester nu eller har ni börjat fira {#emotions_dlg.flower}
  • Pörny
    Men åh vad nedslående. Men än är inte hoppet ute, inte förrän mensen kommer :) jag håller alla tummar jag har :)
  • Kissekatten2014
    Klara1997 skrev 2022-07-01 08:36:33 följande:
    Jag har också några test kvar så kanske tar dem typ 3 så  inte så många 
    men vet ju ca när det är ägglossning iaf
    Enligt appen jag har ska jag ha äl på onsdag. O min cykel är väldigt punktlig brukar gå exakt 14 dagar från mens till äl och från äl till mens 14 dagar, kan slå på nån dag...
  • Mandistoss
    2020bebis skrev 2022-07-01 10:10:51 följande:
    Jag vet..men känns som ens kropp borde fungera likadant som förra gången. Jag testar på söndag igen sen tar jag nya tag! Tack! 
    Tar du fler tester nu eller har ni börjat fira {#emotions_dlg.flower}

Förstår den känslan. Jag fortsätter att hålla tummarna för dig iaf! Hjärta
    Jag har BIM idag, så håller lite andan. Om det fortfarande visar plus efter helgen (och det är starkare än nu) så kommer vi fira Skål (med virgins för min del). Tungan ute

Svar på tråden BIM JULI -22