BIM JULI -22
Hej!
Nu har vi bestämt oss för att försöka få ett syskon. Mensen bör dyka upp nu i dagarna och därefter börjar nedräkningen till ägglossning och därefter BIM (~11juli)
Hade varit roligt att följas åt!
Hej!
Nu har vi bestämt oss för att försöka få ett syskon. Mensen bör dyka upp nu i dagarna och därefter börjar nedräkningen till ägglossning och därefter BIM (~11juli)
Hade varit roligt att följas åt!
Hade BIM 24/7 och fortfarande ingen mens på g
Symptom: lätt mensvärk som kommer i vågor och stickningar i brösten som kommer och går. Mådde även illa igår eftermiddag. Även ovanligt hungrig fast jag tar medicin (elvanse) som dämpar hungern.
Tänker ändå vänta till 31/7 innan jag testar mig. Kan vara så enkelt som att min mens bara är sen.
Hade BIM 24/7 och fortfarande ingen mens på g
Symptom: lätt mensvärk som kommer i vågor och stickningar i brösten som kommer och går. Mådde även illa igår eftermiddag. Även ovanligt hungrig fast jag tar medicin (elvanse) som dämpar hungern.
Tänker ändå vänta till 31/7 innan jag testar mig. Kan vara så enkelt som att min mens bara är sen.
Kör en liten uppdatering, BIM+5 och ingen mens i sikte.
Testat med billiga remsor från butiken Normal med negativt resultat.
Nu blir jag mer nyfiken över vart min mens tagit vägen
Grattis till er andra som fått ett plus!
Kör en liten uppdatering, BIM+5 och ingen mens i sikte.
Testat med billiga remsor från butiken Normal med negativt resultat.
Nu blir jag mer nyfiken över vart min mens tagit vägen Grattis till er andra som fått ett plus!
Åhh hoppas det bara var pga dåligt test!
Har du testat digitalt? :D
Åhh hoppas det bara var pga dåligt test!
Har du testat digitalt? :D
nej men har beställt ett digitalt test och ska nog testa på söndag tror dock att det kommer bli negativt i alla fall men man vet ju aldrig.
Enligt min vän så är såna billiga test inte så pålitliga, så vi får väl se
Hej! Jag och sambon har försökt få barn aktivt hela året (använder clearblue fertilitetsmonitor), men tog ut p-staven för flera år sedan. ???? BIM imorgon enligt appen, borde haft ÄL för 10 dagar sedan), fick ljusrosa flytningar på fm idag som försvunnit nu dock. Gjorde även ett gravtest idag som visade negativt. Känns tungt och deppigt, men man klänger sig fast vid hoppet.
Hej!
Nu hoppar jag också in i denna tråd så jag slipper vara så knäpp i min ensamhet :) har bim på fredag 29/7, har ont i brösten och ordentlig "mens"värk sedan ungefär en vecka tillbaka. Har ett barn född 19 och har börjat försöka få till ett syskon, hade glömt hur knäpp jag blir av att försöka - testar varje dag men än så länge är stickorna blanka..
Med min dotter plusade jag inte förrän bim+2 så hoppet är inte ute än även om jag har svårt att tro att detta tog sig på första försöket..
nej men har beställt ett digitalt test och ska nog testa på söndag tror dock att det kommer bli negativt i alla fall men man vet ju aldrig.
Enligt min vän så är såna billiga test inte så pålitliga, så vi får väl se
Jag tog ett till test några dagar sedan som var negativt och jag har även bruna flytningar sedan en vecka tillbaka så tror nog mensen är på g, det är samma mönster som tidigare månader. Tänker att är jag gravid så borde mönstret kanske ändras haha. Dock har mensvärken försvunnit som jag haft sedan ÄL så jag tänker jag tar ett test imorgon och tar sedan ett glas vin på kvällen till tröst haha
Hur har det gått för dig? Har du fortfarande ont i brösten, känner du något mer?
Jag plussade idag, ett par dagar efter BIM :)
Jag plussade idag, ett par dagar efter BIM :)