Inlägg från: Andromeda326 |Visa alla inlägg
  • Andromeda326

BIM JULI -22

Hej!

Nu hoppar jag också in i denna tråd så jag slipper vara så knäpp i min ensamhet :) har bim på fredag 29/7, har ont i brösten och ordentlig "mens"värk sedan ungefär en vecka tillbaka. Har ett barn född 19 och har börjat försöka få till ett syskon, hade glömt hur knäpp jag blir av att försöka - testar varje dag men än så länge är stickorna blanka.. 

Med min dotter plusade jag inte förrän bim+2 så hoppet är inte ute än även om jag har svårt att tro att detta tog sig på första försöket..

• Andromeda326
    Cykelhjul skrev 2022-07-25 10:57:11 följande:
    Åhhh stort grattis till dig! Hoppas det stannar! <3 
    Andromeda326 skrev 2022-07-25 10:39:56 följande:

Hej!

Nu hoppar jag också in i denna tråd så jag slipper vara så knäpp i min ensamhet :) har bim på fredag 29/7, har ont i brösten och ordentlig "mens"värk sedan ungefär en vecka tillbaka. Har ett barn född 19 och har börjat försöka få till ett syskon, hade glömt hur knäpp jag blir av att försöka - testar varje dag men än så länge är stickorna blanka.. 

Med min dotter plusade jag inte förrän bim+2 så hoppet är inte ute än även om jag har svårt att tro att detta tog sig på första försöket..

Samma här! Jag har BIM 29/7 och har mensvärk och riktigt ont i brösten, testar också (senast imorse med testa tidigt) som visade tvärblankt. Jag känner också hoppet är ute, men hoppas och håller tummarna för oss!
    Hur ser det ut för dig idag, har det kommit någon mens än?
Svar på tråden BIM JULI -22