• Barbrastreisand

BIM JULI -22

Hej! 
    Nu har vi bestämt oss för att försöka få ett syskon. Mensen bör dyka upp nu i dagarna och därefter börjar nedräkningen till ägglossning och därefter BIM (~11juli)

Hade varit roligt att följas åt!

• Svar på tråden BIM JULI -22
  • Fagelfri

Tycker du det Jojjans!? Tack för peppningen! Stod och lipade imorse när det kom fram. Kanske äntligen är det vår tur. ska ta ett digitalt men vet inte om det räcker med imorgon eller om jag ska vänta en dag till. Vill typ teygga mig själv med att det blivit av :)

• Klara1997
    Plus
    Fagelfri skrev 2022-07-19 07:17:48 följande:

Tycker du det Jojjans!? Tack för peppningen! Stod och lipade imorse när det kom fram. Kanske äntligen är det vår tur. ska ta ett digitalt men vet inte om det räcker med imorgon eller om jag ska vänta en dag till. Vill typ teygga mig själv med att det blivit av :)

Tycker det borde räcka för digitalt sträcket syns ju tydligt för digPlus
    jag gjorde ett digitalt i april på bim - 3 men det är ju kanske olika på grav till grav iof 

håller tummarna för dig, underbar känsla det där Glad
  • Klara1997

jojjans 
    det är nog spök mest blått lägst ner och på ena sidan 
    syns dåligt på uppladdningen 

• 2020bebis
    Kissekatten2014 skrev 2022-07-18 22:11:55 följande:
    Är det inte så att får du fast gubbe så har du äl inom 24h-48h. Svårt och veta exakt vilken dag. Men jag har tagit den dagen man får fast gubbe.. Jag kanske har tänkt helt fel // Drömmer
    Du tänker säkert rätt! Jag funderar på hur många dagar efter fast gubbe man bör ha sex, fick fast gubbe i lördags. Borde vi köra ikväll också? 7 dgr i rad nu börjar behöva vila Skrattande
  • Kissekatten2014
    2020bebis skrev 2022-07-19 12:38:53 följande:
    Du tänker säkert rätt! Jag funderar på hur många dagar efter fast gubbe man bör ha sex, fick fast gubbe i lördags. Borde vi köra ikväll också? 7 dgr i rad nu börjar behöva vila Skrattande
    Nä jag tror ni kan avstå ikväll då din äl har troligtvis vart. Och spermier lever ju kvar några dagar ocksåGlad. Lång väntan till bim nu..
  • 2020bebis
    Kissekatten2014 skrev 2022-07-19 12:52:10 följande:
    Nä jag tror ni kan avstå ikväll då din äl har troligtvis vart. Och spermier lever ju kvar några dagar ocksåGlad. Lång väntan till bim nu..
    Verkligen lång väntan!! När har du bim?
  • Kissekatten2014
    2020bebis skrev 2022-07-19 13:31:42 följande:
    Verkligen lång väntan!! När har du bim?
    Har bim imorgon, men känner varken att mens är på gång eller att jag skulle vara gravid heller.. så vi får se Glad
  • Mandelblomman

Tack allihopa! Hjärta Jag tog ett digitalt test som visade ?gravid 1-2 veckor?. Kan man lita på dem? Känner att jag inte kan vara helt säker, mensen är beräknad imorgon men har än så länge inga tecken på att den är på gång, så som jag haft innan. 

Jag håller alla mina tummar på att ni andra också får se plus snart!! 

• 2020bebis
    Kissekatten2014 skrev 2022-07-19 14:13:42 följande:
    Har bim imorgon, men känner varken att mens är på gång eller att jag skulle vara gravid heller.. så vi får se Glad
    Spännande!!! Ska du testa?
  • 2020bebis
    Mandelblomman skrev 2022-07-19 15:04:54 följande:

Tack allihopa! Hjärta Jag tog ett digitalt test som visade ?gravid 1-2 veckor?. Kan man lita på dem? Känner att jag inte kan vara helt säker, mensen är beräknad imorgon men har än så länge inga tecken på att den är på gång, så som jag haft innan. 

Jag håller alla mina tummar på att ni andra också får se plus snart!! 

Stort grattis Hjärta
Svar på tråden BIM JULI -22