• Barbrastreisand

BIM JULI -22

Hej! 
    Nu har vi bestämt oss för att försöka få ett syskon. Mensen bör dyka upp nu i dagarna och därefter börjar nedräkningen till ägglossning och därefter BIM (~11juli)

Hade varit roligt att följas åt!

• Svar på tråden BIM JULI -22
  • Mandelblomman

Japp! Imorse fick jag bekräftad ÄL den 7e juli, som vi misstänkte! Så idag är jag på ÄL+5. Vill att dagarna ska gå snabbt nu så jag får veta hur det blir! Hjärta Har bestämt mig för att inte testa tidigare än min beräknade BIM dag. Håll tummarna för mig!

• Klara1997
    Mandelblomman skrev 2022-07-12 15:04:02 följande:

Japp! Imorse fick jag bekräftad ÄL den 7e juli, som vi misstänkte! Så idag är jag på ÄL+5. Vill att dagarna ska gå snabbt nu så jag får veta hur det blir! Hjärta Har bestämt mig för att inte testa tidigare än min beräknade BIM dag. Håll tummarna för mig!

Lycka tillHjärta jag håller tummarna
  • Klara1997

Blinkande smile i fredags. Cb advanced 

hade tyvärr inte några fler test hemma så vet inte när min ägglossning sedan blev
    men då tidigast fast smile på lördagen då ? Antar jag 
    min beräknade ägglossning var på söndagen den 10/7 

men efter en fast smile så har väl inte ägget släppt än?  Eller har jag fel? 

frågar för min man var bortrest till söndagskväll 10/7 så bara hunnit mysa från söndagskväll ju Skrikandes

• Klara1997

Jojjans

ja jag tycker det är märkligt med kroppen 
    hade blinkande smile på ägglossningstestet i fredags så borde ju inte haft ägglossning på lördagen ?

• Jojjans
    Klara1997 skrev 2022-07-12 17:38:42 följande:

Jojjans

ja jag tycker det är märkligt med kroppen 
    hade blinkande smile på ägglossningstestet i fredags så borde ju inte haft ägglossning på lördagen ?

Jag har ingen aning om hur dom tarsen med smiley fungerar. Mäter dom LH eller vad är det dom indikerar?

• Klara1997
    Jojjans skrev 2022-07-12 19:56:06 följande:

Jag har ingen aning om hur dom tarsen med smiley fungerar. Mäter dom LH eller vad är det dom indikerar?

De mäter LH och östrogen ökning 
    blinkande visar på hög fertilitet 
    fast smile visar på maximal fertilitet 
  • 2020bebis
    Klara1997 skrev 2022-07-12 21:00:53 följande:
    De mäter LH och östrogen ökning 
    blinkande visar på hög fertilitet 
    fast smile visar på maximal fertilitet 
    Var fredagen första dagen den blinkade? Kan ju blinka i många dagar {#emotions_dlg.flower} min blinkade nog i 4 dagar i alla fall
  • Rosen3

Fick en fast smiley idag så positivt äl-test :) Får se vart detta leder. Nu vill man bara att tiden ska gå snabbt till BIM. Får se om jag testar dagarna innan men troligtvis väntar jag att testa till BIM-dagen :)

• Klara1997

2029bebis
    ja det var första dagen 
    får hoppas på ägglossningen var i måndags Tyst

• Klara1997
    Klara1997 skrev 2022-07-12 23:09:39 följande:

2020bebis
    ja det var första dagen 
    får hoppas på ägglossningen var i måndags Tyst

Svar på tråden BIM JULI -22