BIM JULI -22
Hej!
Nu har vi bestämt oss för att försöka få ett syskon. Mensen bör dyka upp nu i dagarna och därefter börjar nedräkningen till ägglossning och därefter BIM (~11juli)
Hade varit roligt att följas åt!
Hej!
Nu har vi bestämt oss för att försöka få ett syskon. Mensen bör dyka upp nu i dagarna och därefter börjar nedräkningen till ägglossning och därefter BIM (~11juli)
Hade varit roligt att följas åt!
Nu fick ja rosa på pappret när ja torkade mig o klassiska svankvärken. :( bara se om de blir mer o starta för 3e försöket.
Enligt min app skulle jag ha mens i onsdags, tog ett test som var negativt. Igår torsdag hade jag som mensvärk fast inte lika intensiv som det brukar va vid mens. Idag fredag fortfarande ingen mens. Vågar inte testa mer haha? bara vänta och se, lever på hoppet och att jag kanske är en sån där låghormonare?
Har bim 20/7, en vecka innan bim får jag alltid ömma/känsliga bröst men inte något sånt. Har dock upplever att jag har väldigt blöta flytningar vilket jag inte annars brukar ha. Eller så är det bara kroppen som jävlas med mig...
Har bim 20/7, en vecka innan bim får jag alltid ömma/känsliga bröst men inte något sånt. Har dock upplever att jag har väldigt blöta flytningar vilket jag inte annars brukar ha. Eller så är det bara kroppen som jävlas med mig...
Lycka till allesammans. Min vecka började så blir försöka nästa ägglossning 28e juli enl appen
Min cykel är otroligt lång den här gången allt för att jag loggar extra mycket med både temp och test. Jag är på dag 45 och ingen ägglossning så långt ögat kan nå. Dock har kroppen försökt 2-3 ggr då jag har känt av den. En gång om året har jag en cykel som är såhär lång och där ägglossning inte bekräftas. Dvs. Anovalutorisk cykel. Jag antar att jag inte får någon ägglossning denna cykel eller så blir den väldigt sen?
Jag börjar bli tveksam om jag verkligen kan bli gravid igen eller inte. Usch..
Jag vill lita på att det tar sin tid, men jag vill inte vänta längre.
Jag ansluter mig till tråden också :)
BIM 27/7. Jag har börjat med clearblue digital ÄL test och ingen gubbe ännu och inga tecken på ÄL heller. Jag har även käkat munkpeppar i tre månader men inte heller där märker jag någon skillnad så som att ÄL ska bli tydligare.
Hoppas denna månad blir vår månad :)
Kissekatten2014: Yes! Jag tempar med Natural Cycles. Har börjat lära känna min kropp och cykler så himla bra sen jag började! Kan verkligen tipsa om att tempa!