• Barbrastreisand

BIM JULI -22

Hej! 
    Nu har vi bestämt oss för att försöka få ett syskon. Mensen bör dyka upp nu i dagarna och därefter börjar nedräkningen till ägglossning och därefter BIM (~11juli)

Hade varit roligt att följas åt!

• Svar på tråden BIM JULI -22
  • Kissekatten2014
    2020bebis skrev 2022-07-18 21:58:41 följande:

Ni som använder clearblue ägglossningstest som blinkar o sen blir fast, när ni får fast gubbe - räknar ni den dagen som ÄL-datum eller dagen efter?

Är det inte så att får du fast gubbe så har du äl inom 24h-48h. Svårt och veta exakt vilken dag. Men jag har tagit den dagen man får fast gubbe.. Jag kanske har tänkt helt felDrömmer
  • Anile
    Cykelhjul skrev 2022-07-17 23:10:47 följande:

Jag fick för första gången ett positivt ÄL test! Det kanske inte är hela världen, men efter flera månaders testande med dom där jäkla ÄL stickorna så lyckades jag äntligen pricka in att nu försöker kroppen få igång något. Jag vet det är naivt men helt plötsligt fick jag lite hopp om att det kanske kommer ta sig någon gång

Behövde få ur mig den lilla segern till er som är i samma sits 
    Så skönt med detta forum ibland :D 

åh det är så skönt när det blir en LH-ökning ???? Grattis. 

• Anile

Kissekatten2014: Det är därför det är bra att tempa som komplement för efter ägglossning så ökar tempen. Det blir liksom som en bekräftelse. Därav gör jag båda. Glad

• Kissekatten2014
    Anile skrev 2022-07-18 23:45:01 följande:

Kissekatten2014: Det är därför det är bra att tempa som komplement för efter ägglossning så ökar tempen. Det blir liksom som en bekräftelse. Därav gör jag båda. Glad

Ja ska bli kul och börja tempa. Hoppas att man får en bättre överblick Glad.  Nu har jag bim på onsdag och det känns som mensen är på gång..
  • Fagelfri

Snälla alla 

hjälp mig snälla. Idag är BIM. Visst är det väl ett positivt test? Ska såklart testa igen närmsta dagarna men visst är det ändå något där som inte är ett spökstreck? 12e försöket så vågar knappt tro det

• Klara1997
    Fagelfri skrev 2022-07-19 04:40:52 följande:

Snälla alla 

hjälp mig snälla. Idag är BIM. Visst är det väl ett positivt test? Ska såklart testa igen närmsta dagarna men visst är det ändå något där som inte är ett spökstreck? 12e försöket så vågar knappt tro det

Hej jag tycker det ser positivt ut Hjärta
  • Klara1997

Snälla alla 

Jag gjorde ett test i morse på bim -5 
    men mitt streck är nog ett spök, jag tycker det ser lite smalt ut 

• Jojjans

Snälla alla 

jättetydligt positivt! Stort grattis Hjärta

• Jojjans
    Klara1997 skrev 2022-07-19 05:51:26 följande:
    Jag gjorde ett test i morse på bim -5 
    men mitt streck är nog ett spök, jag tycker det ser lite smalt ut 

jag ser tyvärr inget, men det är ju ännu tidigt!

• Fagelfri

Tack Klara1997! Ja det är tydligare i verkligheten ändå, något med uppladdningen på familjeliv som gjorde det svagare. jag hoppaa så detta är korrekt och att ingenting händer. Har lite spotting men ska väl inte betyda något i detta tidiga läge..

oh sådär har jag också fått på de testerna och det har tyvärr varit spök i de lägena :( men du har ju långt kvar Innan BIM! Håller tummarna

Svar på tråden BIM JULI -22