BIM JULI -22
Hej!
Nu har vi bestämt oss för att försöka få ett syskon. Mensen bör dyka upp nu i dagarna och därefter börjar nedräkningen till ägglossning och därefter BIM (~11juli)
Hade varit roligt att följas åt!
Hej!
Nu har vi bestämt oss för att försöka få ett syskon. Mensen bör dyka upp nu i dagarna och därefter börjar nedräkningen till ägglossning och därefter BIM (~11juli)
Hade varit roligt att följas åt!
Ni som använder clearblue ägglossningstest som blinkar o sen blir fast, när ni får fast gubbe - räknar ni den dagen som ÄL-datum eller dagen efter?
Jag fick för första gången ett positivt ÄL test! Det kanske inte är hela världen, men efter flera månaders testande med dom där jäkla ÄL stickorna så lyckades jag äntligen pricka in att nu försöker kroppen få igång något. Jag vet det är naivt men helt plötsligt fick jag lite hopp om att det kanske kommer ta sig någon gång
Behövde få ur mig den lilla segern till er som är i samma sits
Så skönt med detta forum ibland :D
åh det är så skönt när det blir en LH-ökning ???? Grattis.
Kissekatten2014: Det är därför det är bra att tempa som komplement för efter ägglossning så ökar tempen. Det blir liksom som en bekräftelse. Därav gör jag båda.
Kissekatten2014: Det är därför det är bra att tempa som komplement för efter ägglossning så ökar tempen. Det blir liksom som en bekräftelse. Därav gör jag båda.
Snälla alla
hjälp mig snälla. Idag är BIM. Visst är det väl ett positivt test? Ska såklart testa igen närmsta dagarna men visst är det ändå något där som inte är ett spökstreck? 12e försöket så vågar knappt tro det
Snälla alla
hjälp mig snälla. Idag är BIM. Visst är det väl ett positivt test? Ska såklart testa igen närmsta dagarna men visst är det ändå något där som inte är ett spökstreck? 12e försöket så vågar knappt tro det
Snälla alla
Snälla alla
jättetydligt positivt! Stort grattis
jag ser tyvärr inget, men det är ju ännu tidigt!
Tack Klara1997! Ja det är tydligare i verkligheten ändå, något med uppladdningen på familjeliv som gjorde det svagare. jag hoppaa så detta är korrekt och att ingenting händer. Har lite spotting men ska väl inte betyda något i detta tidiga läge..
oh sådär har jag också fått på de testerna och det har tyvärr varit spök i de lägena :( men du har ju långt kvar Innan BIM! Håller tummarna