• Barbrastreisand

BIM JULI -22

Hej! 
    Nu har vi bestämt oss för att försöka få ett syskon. Mensen bör dyka upp nu i dagarna och därefter börjar nedräkningen till ägglossning och därefter BIM (~11juli)

Hade varit roligt att följas åt!

• Svar på tråden BIM JULI -22
  • Rosen3

Åh grattis Eveven! Vi håller tummarna att fröt vill stanna :)

Jag är som ni andra, vågar inte testa mig ännu för är rädd för ett negativt. Vill heller inte slösa för många test. Jag vill heller inte bli för besviken och på ett sätt tycker jag att det känns lite lättare på något sätt om man tar test senare och att mensen kommer rätt så snabbt inpå så man slipper vänta ännu längre på en ny cykel :) Tänkte väl försöka vänta till BIM annars blir det i början på nästa vecka. Är på ÄL+10 idag. 

Kände lite i brösten igår och har lite molande värk idag, hoppas det inte är mensvärk :(

• Kissekatten2014
    Eveven skrev 2022-07-22 09:10:53 följande:

Kunde inte hålla mig? 

Igår när jag skulle somna var molvärken total och brösten idag såg liiiiite annorlunda ut haha Hjärta 

Hade ÄL 11-12 juli, så nu är det väl ÄL + 10.
    Precis samma dag jag plussade sist. Hoppas fröt vill stanna kvar Plus

Lycka till alla!!! 
     grattis till Plus.. håller tummarna att det går vägen för dig..
  • Loreena1

Bim i morgon och negativt test idag (rfsu testa ofta) 
    Är det kört då tror ni?  

• Kissekatten2014

2dagar sen mens och mitt hopp tändes lite att det hade tagit sig. Så kom mensen nu på förmiddagen än så länge väldigt sparsamt, dock inget i trosorna bara på pappret än. Men känner ingen mensvärk eller nåt som jag brukar göra innan..

• ChanelNo05

Hej! När tänkte ni testa er ni som inte har testat? Jag hade missfall i maj och senaste mensen sista dag var 30 juni. När skulle ni testa er? 

• Polly91

Hej! Tror jag är på ÄL + 9 eller 10 idag och har igår och idag mått så illa. Har två digitala clearblue som jag tänkte ta först vid BIM på söndag men kunde inte hålla mig så testade med ett clearblue ägglossningstest och fick glad gubbe??? Ska jag ta gravidtest nu med eller är det att mensen är på g? ???? Någon som fått positivt på ÄL test och sen positivt på gravtest?

• StrawberryKiss
    Polly91 skrev 2022-07-22 13:11:58 följande:

Hej! Tror jag är på ÄL + 9 eller 10 idag och har igår och idag mått så illa. Har två digitala clearblue som jag tänkte ta först vid BIM på söndag men kunde inte hålla mig så testade med ett clearblue ägglossningstest och fick glad gubbe??? Ska jag ta gravidtest nu med eller är det att mensen är på g? ???? Någon som fått positivt på ÄL test och sen positivt på gravtest?

Hej, läs det här: Vad visar ett ägglossningstest när du är gravid? | Quicktest 

har också BIM på söndag, men håller mig nog lite till hehe.

håller tummarna för dig! Solig

• StrawberryKiss
    ChanelNo05 skrev 2022-07-22 12:58:27 följande:
    BIM JULI -22

Hej! När tänkte ni testa er ni som inte har testat? Jag hade missfall i maj och senaste mensen sista dag var 30 juni. När skulle ni testa er? 

Hej, har BIM på söndag och har fortfarande inga symptom på att mensen är på g. Tänker iallafall vänta minst en vecka innan jag vågar testa mig, så runt den 31/7 tänkte jag Skrattande

Kände många "djupa" stick i brösten igår kväll, har aldrig känt det förut. Brukar bara vara super öm fram till mens. 

• StrawberryKiss
    Kissekatten2014 skrev 2022-07-22 12:56:41 följande:

2dagar sen mens och mitt hopp tändes lite att det hade tagit sig. Så kom mensen nu på förmiddagen än så länge väldigt sparsamt, dock inget i trosorna bara på pappret än. Men känner ingen mensvärk eller nåt som jag brukar göra innan..

åh nej Rynkar på näsan så tråkigt att man tror man känner sin kropp bra, man vet precis hur det känns innan mens och saknar man alla symptom på mens så får man ju upp hoppet såklart.

Men läste att du kanske skulle börja tempa om du inte skulle lyckas pricka denna gång? har nämligen funderat på samma sak. 

Svar på tråden BIM JULI -22