Inlägg från: Eveven |Visa alla inlägg
  • Eveven

BIM JULI -22

Hoppar in här med. 

Slutade på p-piller efter 13 år mars i år. 
    Första riktiga mensen kom 27 april och den cykeln blev jag gravid, plussade ÄL +10 men fick missfall 5+3. Första ÄL efter MF hoppade vi pga semester och jag ville få tankarna på annat.

ÄL i juli däremot prickade vi med hjälp av test.  Bim är 26 juli om jag räknar 14 dagar från ÄL. Kul att följas åt! 

Gjort ett test idag från gravidkollen men är rädd att det är spökträff och är bara på ÄL 9 idag, så ska försöka hålla mig tills lördag nästa gång ÄL+10. Lite för otålig själ. 

Håller tummarna för alla! 

• Eveven

Har två CB digital också, men vill vänta med dem tills BIM dagen eller efter, om mensen inte hinner före.. Glad Så slösar lite billiga tester nu innan. 

• Eveven
    Kissekatten2014 skrev 2022-07-21 21:23:40 följande:
    Hade bim igår men känner mig varken gravid eller att mensen skulle vara på g. Har inte testat än vill inte ha ett negativt test i ansiktet, så jag ska försöka hålla mig till efter helgen Glad.  Håller tummarna för er att ni får ett plus..

Menar att jag ska vänta till ÄL + 11 skulle det stå, så ej imorgon ÄL + 10. 

Spännande ändå.. Sist jag plussade märkte min kille av att mina bröst var större så han sa att jag skulle ta ett test, så dagen efter tog jag ett. Har aldrig känt av symtom, inget är ju rätt eller fel. Det är ju bara mensen som styr eller ett plus. Jag känner bara några timmar innan mensen ska komma, av dem erfarenheterna jag har av mens. På eller av p-piller. 

Det jag kanske känner är isåfall molvärk i buken, ÄL + 6 till 8  så har det huggit en del olika stunder på dygnet och nu idag har det varit mer en molande känsla. Värmen har gjort att man oavsett gravid eller ej har känt sig helt utslagen ändå. 

Ja jag håller också tummarna för plus, för alla!  

• Eveven

Kunde inte hålla mig? 

Igår när jag skulle somna var molvärken total och brösten idag såg liiiiite annorlunda ut haha Hjärta 

Hade ÄL 11-12 juli, så nu är det väl ÄL + 10.
    Precis samma dag jag plussade sist. Hoppas fröt vill stanna kvar Plus

Lycka till alla!!! 

Svar på tråden BIM JULI -22