BIM JULI -22
Hej!
Nu har vi bestämt oss för att försöka få ett syskon. Mensen bör dyka upp nu i dagarna och därefter börjar nedräkningen till ägglossning och därefter BIM (~11juli)
Hade varit roligt att följas åt!
Hej!
Nu har vi bestämt oss för att försöka få ett syskon. Mensen bör dyka upp nu i dagarna och därefter börjar nedräkningen till ägglossning och därefter BIM (~11juli)
Hade varit roligt att följas åt!
Hej! Har inte lagt till mig i listan för lyckas inte bläddra rätt i flödet. BIM 19 juli. Oklart vilket försök i ordningen, 12e tror jag dock. Känner mig så sjukt uppgiven, känns så hopplöst. Försöker att inte ha några förväntningar denna mens heller. MEN idag hade jag, CD 26 högre temp än vanligt i denna fas. Jag brukar ligga mellan 36.4 till 36.7. Idag hade jag 36.8. självklart tänds hoppet. Jag har haft konstig molvärk som känns annorlunda än vanligt för Några dagar sedan, i samma tidsperiod då ägget kan ha fäst. Ömma bröst, mer än vanligt.
men annars känns allt som vanligt. Inte illamående, extra trött eller något :/ jag vill bara att mensen ska komma så besvikelsen kan få skölja över mig och sen gå vidare? hur orkar man fortsätta försöka!??
och är det någon med erfarenhet av att tempa som vet om det kan vara ett gott tecken att tempen höjts lite extra mycket istället för att börja gå sakta nedåt som min temp ofta gör? Behöver nog mest lite pepp för att inte bli knäpp tror jag :/
Jag har fått förhöjt temp vid dom tillfällen när jag tempat och blivit gravid, håller tummarna för dig!!
jag är inte alls i samma situation som dig, men ha också kämpat i över ett år för att få ett barn nu. Har ett barn sen tidigare men också flera missfall. Nu senast i september i vecka 21. det är en sån himla ångest att aldrig veta om det kommer gå vägen och komma något barn. Hopppas ni får hjälp!
Jag fick för första gången ett positivt ÄL test! Det kanske inte är hela världen, men efter flera månaders testande med dom där jäkla ÄL stickorna så lyckades jag äntligen pricka in att nu försöker kroppen få igång något. Jag vet det är naivt men helt plötsligt fick jag lite hopp om att det kanske kommer ta sig någon gång
Behövde få ur mig den lilla segern till er som är i samma sits
Så skönt med detta forum ibland :D
Hade ÄL igår eller möjligtvis idag, detta är andra försöket och andra ggn jag nu vid ägglossning får vad jag tror är urinvägsinfektion?! Är det ngn annan som får såna symtom vid ÄL? Fick antibiotika via nätdoktor förra ÄL men undrar nu om det är ngt konstigt tecken på ägglossning som kan visa sig som urinvägsinfektionliknande symtom???
Idag är jag på ÄL+11 och magkänslan säger att det kanske finns en chans ändå att jag är gravid? Hur tidigt har ni andra som varit gravida känt symtom? Mina bröst började ömma för någon dag sedan, speciellt bröstvårtorna gör ont! Hade en temphöjning imorse också och mitt humör har varit lite upp och ned. Känner mig nedstämd/irriterad utan någon direkt anledning. Hmmm.. det är svårt det här! Mensen är beräknad i övermorgon. Vill så gärna ta ett test nu och se!
Jojjans får hoppas det är positivt för mig denna gång! Vad tråkigt med missfall, beklagar verkligen. Har själv haft missfall innan jag fick min son.
klara1997 vad jobbig upplevelse! Man vill ju inte att något sådant ska påverka ens vidare möjligheter för framtida barn :(
hoppas att det är vår tur denna månad.
Idag är jag på ÄL+11 och magkänslan säger att det kanske finns en chans ändå att jag är gravid? Hur tidigt har ni andra som varit gravida känt symtom? Mina bröst började ömma för någon dag sedan, speciellt bröstvårtorna gör ont! Hade en temphöjning imorse också och mitt humör har varit lite upp och ned. Känner mig nedstämd/irriterad utan någon direkt anledning. Hmmm.. det är svårt det här! Mensen är beräknad i övermorgon. Vill så gärna ta ett test nu och se!
Alltså omg!!! Magkänslan hade rätt! Tog ett test och det var positivt!! Vet inte vad jag ska tro?! Kommer göra ett nytt test på onsdag och se vad det visar då. Så sjukt om det är sant! Är glad men vågar inte hoppas något än
Alltså omg!!! Magkänslan hade rätt! Tog ett test och det var positivt!! Vet inte vad jag ska tro?! Kommer göra ett nytt test på onsdag och se vad det visar då. Så sjukt om det är sant! Är glad men vågar inte hoppas något än
Ni som använder clearblue ägglossningstest som blinkar o sen blir fast, när ni får fast gubbe - räknar ni den dagen som ÄL-datum eller dagen efter?