BIM JULI -22
Hej!
Nu har vi bestämt oss för att försöka få ett syskon. Mensen bör dyka upp nu i dagarna och därefter börjar nedräkningen till ägglossning och därefter BIM (~11juli)
Hade varit roligt att följas åt!
Hej!
Nu har vi bestämt oss för att försöka få ett syskon. Mensen bör dyka upp nu i dagarna och därefter börjar nedräkningen till ägglossning och därefter BIM (~11juli)
Hade varit roligt att följas åt!
Testade nu på morgonen. Först ett rfsu testa tidigt och sen en vanlig sticka vanligt från rfsu och båda var helt blanka. Är på äl+9, eventuellt äl+10.
om jag tittar i rejält ljus så tycker jag att jag skymtar något på testa ofta-stickan, men det lär bara vara spök eftersom testa tidigt inte visar någonting. Får se om jag testar om ett par dagar igen eller bara väntar in mensen?
Lägger till bild på det gröna är testa tidigt (har plockat bort plasthöljet).
Jag har plussat! Men vågar ej bli glad än blir ju gravid med en gång när jag försöker. 6graviditeten. Men har ju ej lyckats behålla någon av de fyra de sista knappa två åre
n. Bf 15/3-23
tack! får testa igen om ett par dagar. Annars får jag njuta av att jag slipper vara illamående under semestern
Jag har plussat! Men vågar ej bli glad än blir ju gravid med en gång när jag försöker. 6graviditeten. Men har ju ej lyckats behålla någon av de fyra de sista knappa två åre
n. Bf 15/3-23
Äl+9 och testet lyser negativt? Tog både ett testa tidigt och ett rfsu testa ofta :/ jaja tidigt än men man hoppas ju på att nått ska synas på de dumma testen.
hur går det för er andra?
Jag hoppar in här oxå men kommer kanske vara lite off, har inte så höga förhoppningar men hoppas såklart på ett plus och att bebis sedan vill stanna kvar.
Fick ett MA i april samt ett missfall nu i juni. Första barnet. Hoppas på tredje gången gillt. Någon mer som haft flera missfall och vill följas åt? :)
Harr ägglossning runt 13/7 och BIM runt 27/7 :)
Jag hoppar in här oxå men kommer kanske vara lite off, har inte så höga förhoppningar men hoppas såklart på ett plus och att bebis sedan vill stanna kvar.
Fick ett MA i april samt ett missfall nu i juni. Första barnet. Hoppas på tredje gången gillt. Någon mer som haft flera missfall och vill följas åt? :)
Harr ägglossning runt 13/7 och BIM runt 27/7 :)
Jag igen då!
jag har ägglossning runt den 10/7 och bim den 24/7
tycker det är vår tur nu!
Äl+11 och testa tidigt visade negativt. Kunde ana något svagt men tror mer på dumma torkstreck :(
Jag igen då!
jag har ägglossning runt den 10/7 och bim den 24/7
tycker det är vår tur nu!