• Barbrastreisand

BIM JULI -22

Hej! 
    Nu har vi bestämt oss för att försöka få ett syskon. Mensen bör dyka upp nu i dagarna och därefter börjar nedräkningen till ägglossning och därefter BIM (~11juli)

Hade varit roligt att följas åt!

• Svar på tråden BIM JULI -22
  • Barbrastreisand
    Jojjans skrev 2022-07-03 05:54:06 följande:
    Mandistoss skrev 2022-07-02 21:57:04 följande:
    Ooo låter lovande! Hade sånna känningar kring ÄL+6/7. Skrattande Förstår nerverna! Håller tummarna för dig! Hjärta

Testade nu på morgonen. Först ett rfsu testa tidigt och sen en vanlig sticka vanligt från rfsu och båda var helt blanka. Är på äl+9, eventuellt äl+10. 

om jag tittar i rejält ljus så tycker jag att jag skymtar något på testa ofta-stickan, men det lär bara vara spök eftersom testa tidigt inte visar någonting. Får se om jag  testar om ett par dagar igen eller bara väntar in mensen? 

Lägger till bild på det gröna är testa tidigt (har plockat bort plasthöljet).

Åh, hoppas det ändå dyker upp två streck om någon dag!{#emotions_dlg.flower}
  • skaviblifyra

Jag har plussat! Men vågar ej bli glad än blir ju gravid med en gång när jag försöker. 6graviditeten.  Men har ju ej lyckats behålla någon av de fyra de sista knappa två åre

n. Bf 15/3-23

• Jojjans
    Barbrastreisand skrev 2022-07-03 13:47:11 följande:
    Åh, hoppas det ändå dyker upp två streck om någon dag!{#emotions_dlg.flower}

tack! får testa igen om ett par dagar. Annars får jag njuta av att jag slipper vara illamående under semestern Skrattande

• Klara1997
    skaviblifyra skrev 2022-07-03 18:22:27 följande:

Jag har plussat! Men vågar ej bli glad än blir ju gravid med en gång när jag försöker. 6graviditeten.  Men har ju ej lyckats behålla någon av de fyra de sista knappa två åre

n. Bf 15/3-23

GrattisHjärta
    hoppas det går vägen den gång nu!
    jag hoppas på ett plus denna månad med mf är hemskt 
    skickar en lyckospark
  • Pörny

Äl+9 och testet lyser negativt? Tog både ett testa tidigt och ett rfsu testa ofta :/ jaja tidigt än men man hoppas ju på att nått ska synas på de dumma testen. 

hur går det för er andra? 

• Rosen3

Jag hoppar in här oxå men kommer kanske vara lite off, har inte så höga förhoppningar men hoppas såklart på ett plus och att bebis sedan vill stanna kvar. 

Fick ett MA i april samt ett missfall nu i juni. Första barnet. Hoppas på tredje gången gillt. Någon mer som haft flera missfall och vill följas åt? :)

Harr ägglossning runt 13/7 och BIM runt 27/7 :)

• Klara1997
    Rosen3 skrev 2022-07-04 09:13:16 följande:

Jag hoppar in här oxå men kommer kanske vara lite off, har inte så höga förhoppningar men hoppas såklart på ett plus och att bebis sedan vill stanna kvar. 

Fick ett MA i april samt ett missfall nu i juni. Första barnet. Hoppas på tredje gången gillt. Någon mer som haft flera missfall och vill följas åt? :)

Harr ägglossning runt 13/7 och BIM runt 27/7 :)

Jag igen då! 

jag har ägglossning runt den 10/7 och bim den 24/7 

tycker det är vår tur nu!Oskyldig

• Rosen3
    Klara1997 skrev 2022-07-04 11:32:25 följande:

Jag igen då! 

jag har ägglossning runt den 10/7 och bim den 24/7 

tycker det är vår tur nu!Oskyldig

Härligt! Skönt ändå att man följts åt ett tag innan och att man inte är ensam :)

Hade du med fått missfall eller hur var det nu igen? (Sorry för mitt dåliga minne, men har svårt att hålla koll på alla men vrt ju ditt namn) 

Det tycker jag verkligen att det är! :)
  • Klara1997
    Rosen3 skrev 2022-07-04 12:20:55 följande:
    Härligt! Skönt ändå att man följts åt ett tag innan och att man inte är ensam :)

Hade du med fått missfall eller hur var det nu igen? (Sorry för mitt dåliga minne, men har svårt att hålla koll på alla men vrt ju ditt namn) 

Det tycker jag verkligen att det är! :)
    Ja jag fick missfall i April, inte lätt att ha koll på alla {#emotions_dlg.flower}
Svar på tråden BIM JULI -22