BIM JULI -22
3/7 Locoz
3/7 Sjöhund
5/7 Jojjans
6/7 2020bebis
7/7 Rosahimmel86
9/7 Pörny
9/7 H0nd3ndär
11/7 Barbrastreisand
11/7 vemvetintejag
13/7 Roxwell
20/7 Kissekatten2014
21/7 Mandelblomman
Hänger på ägglossningflytning i förrgår och dagen före. nästan pos äl test igår. neg idag (hann ej fler den här månaden) enligt app äl igår. Pga maken borta så endast sex i Tors och igår idag. Hoppas det tar sig även om ej optimalt inprickat med sex. Vi får se helt enkelt. Två barn för 8 och 12 år sen. 2ma och ett med sista 1.5åren.
Hej! Någon här som försöker igen efter ett MA? Jag fick min mens 17 dagar efter skrapningen gjordes och den varade i ca 8 dagar , är på dag 16 idag och normalt brukar jag få ÄL prick 14. (vet att allt kan ändras om men nyfiken på er andra ) finns det någon som vart med om att få ägglossningen senare? Eller hoppade den över till en till mens ? Och vad har ni haft för symptom? Starkare?svagare? Är så glad bara att kroppen mår Bra och mens kommit men såklart vill jag ha en ägglossning med haha .
Bim-5 har ett test tidigt med mig på semestern,men så mkt molvärk så vill inte slösa på test. Tror jag väntar några dagar till och tar ett vanligt. Imorrn är 1års för dödsdagen för svärfar så väntar nog till dagen efter så kanske vi kan fira lite. Har missat aktivitet i gruppen då det ej kommit upp avisering trodde gruppen dött ut... Lycka till alla och grattis manditoss
Jag har plussat! Men vågar ej bli glad än blir ju gravid med en gång när jag försöker. 6graviditeten. Men har ju ej lyckats behålla någon av de fyra de sista knappa två åre
n. Bf 15/3-23
Jag har gjort det hälften av mina graviditeter. Två ggr har jag varit helt säker av 6. Men Hade väldigt ont i magen för ngn vecka sen. Borde varit då ...