BIM JULI -22
Hej!
Nu har vi bestämt oss för att försöka få ett syskon. Mensen bör dyka upp nu i dagarna och därefter börjar nedräkningen till ägglossning och därefter BIM (~11juli)
Hade varit roligt att följas åt!
Hej!
Nu har vi bestämt oss för att försöka få ett syskon. Mensen bör dyka upp nu i dagarna och därefter börjar nedräkningen till ägglossning och därefter BIM (~11juli)
Hade varit roligt att följas åt!
Varför ska man plötsligt få alla tänkbara symtom innan bim när man försöker få bebis? Men alla andra gånger man väntat in mens känner man inte av något!
Inbillar mig att jag känner av molvärk i magen samt att bröstvårtorna är något känsligare, men det är mer önsketänk då jag ändå har en känsla av att det inte tog sig.. Förväntningarna är så höga, trots att det tog 7månader. Imorgon (äl+9) ska jag testa med ett testa tidigt.
Varför ska man plötsligt få alla tänkbara symtom innan bim när man försöker få bebis? Men alla andra gånger man väntat in mens känner man inte av något!
Inbillar mig att jag känner av molvärk i magen samt att bröstvårtorna är något känsligare, men det är mer önsketänk då jag ändå har en känsla av att det inte tog sig.. Förväntningarna är så höga, trots att det tog 7månader. Imorgon (äl+9) ska jag testa med ett testa tidigt.
Äl+7 idag. Fortfarande känner jg inte något särskilt, så här dags brukar jag få symtom så förväntningarna är låga även om det fortfarande är spännande.
ni som plussat, hur tidigt kom symtomen? Kände ni av något medan det fortfarande visade negativt på testen? när såg ni första skymten på testen?
Äl+7 idag. Fortfarande känner jg inte något särskilt, så här dags brukar jag få symtom så förväntningarna är låga även om det fortfarande är spännande.
ni som plussat, hur tidigt kom symtomen? Kände ni av något medan det fortfarande visade negativt på testen? när såg ni första skymten på testen?
OBS gamla test på bild
tack! Tror jag ska vänta och testa äl+9 på söndag med ett testa tidigt (är ev äl+10).
sist jag blev gravid såg mina test ut såhär på äl+9 och äl+13 med rfsu vanliga testa ofta. Undrar om det hade synts på äl+9 med testa tidigt, tycker jag anar något där. (Försöker övertala mig själv att få testa redan på söndag haha)
Jag är på BIM-5 och tog ett testa ultratidigt
Men det visade negativt :(
6e försöket var detta
Jag tror inte jag kommer försöka så många månader till
Jag är 36 år år så jag har väl åldern emot mig
Denna gång prickade vi ÄL men det hjälpte inte
Nästa gång jag har ÄL är min man ute och jobbar igen så chanserna då är små
Jag är på BIM-5 och tog ett testa ultratidigt
Men det visade negativt :(
6e försöket var detta
Jag tror inte jag kommer försöka så många månader till
Jag är 36 år år så jag har väl åldern emot mig
Denna gång prickade vi ÄL men det hjälpte inte
Nästa gång jag har ÄL är min man ute och jobbar igen så chanserna då är små
oj, även jag är 36 men jag tänker inte alls att det är omöjligt. Nu har jag visserligen haft lätt att bli gravid innan och fick första barnet vid 33. Men fertiliteten dör ju inte över en natt.
har nu försökt många gånger? Hur många dagar efter äl är du? Jag skulle aldrig kunna testa på bim-5 för det skulle vara vara äl+7 och då har ju ägget knappt växt fast?
Äl+9 och negativt testa-tidigt :( Med förra så fick jag ett svagt synligt streck med dessa, så troligen blev det inget denna gång. Får se om jag kan hålla mig och testa början på nästa vecka istället (bim7/7)
OBS gamla test på bild
tack! Tror jag ska vänta och testa äl+9 på söndag med ett testa tidigt (är ev äl+10).
sist jag blev gravid såg mina test ut såhär på äl+9 och äl+13 med rfsu vanliga testa ofta. Undrar om det hade synts på äl+9 med testa tidigt, tycker jag anar något där. (Försöker övertala mig själv att få testa redan på söndag haha)