• Barbrastreisand

BIM JULI -22

Hej! 
    Nu har vi bestämt oss för att försöka få ett syskon. Mensen bör dyka upp nu i dagarna och därefter börjar nedräkningen till ägglossning och därefter BIM (~11juli)

Hade varit roligt att följas åt!

• Svar på tråden BIM JULI -22
  • Mandistoss
    Kissekatten2014 skrev 2022-06-30 22:02:00 följande:
    Ja det får vi verkligen hoppas att det går vägenGlad. Själv så börjar jag mina fertila dagar imorgonGlad
    Tack! Åh lycka till! En av de roligare perioderna under cykeln Flört Man får ju göra något och inte bara vänta Tungan ute
  • Kissekatten2014
    Mandistoss skrev 2022-06-30 22:31:21 följande:
    Tack! Åh lycka till! En av de roligare perioderna under cykeln Flört Man får ju göra något och inte bara vänta Tungan ute
    Ja men verkligen bästa tiden, sen är det ju denna väntan dock Glad
  • 2020bebis
    Mandistoss skrev 2022-06-30 22:29:29 följande:
    Ok! Ja men då har du ju ytterligare några dagar på dig!Tungan ute Hoppas du ser något redan imorgon! Håller alla tummar och tår! Har du några känningar? 
    Inga känningar alls..Hade det inte med dottern heller. Har du märkt något? Glad
  • Klara1997

Hoppar in här hoppas verkligen på ett plus denna månad
    bim är 24/7 
    någon som kör med ägglossningstest här?
    eller räknar ni dagarna och går på symtom för tiden när ni har  ägglossning 

• Kissekatten2014
    Klara1997 skrev 2022-06-30 22:54:17 följande:

bim är 24/7 

Va kul att vi blir fler här inne. Jag brukar köra ältester, men brukar dock märka det ändå med symptom med vattniga flytningar.
  • Klara1997
    Kissekatten2014 skrev 2022-06-30 23:09:28 följande:
    Va kul att vi blir fler här inne. Jag brukar köra ältester, men brukar dock märka det ändå med symptom med vattniga flytningar.
    Ja har provat både och 
    fick missfall i april då hade jag inte kört med ägglossningstester utan bara symtom och räknat dagar

förra månaden körde jag med ägglossningstester men blir lite stressad haha
    Körde med cb som visar 4 fertila dagar eller mer 
    ägglossningen var nog lite senare än vad jag trodde någon dag bara iof 
  • Klara1997
    Kissekatten2014 skrev 2022-06-30 23:09:28 följande:
    Ja har provat både och 
    fick missfall i april då hade jag inte kört med ägglossningstester utan bara symtom och räknat dagar

förra månaden körde jag med ägglossningstester men blir lite stressad haha
    Körde med cb som visar 4 fertila dagar eller mer 
    ägglossningen var nog lite senare än vad jag trodde någon dag bara iof 
  • Roxwell

Har precis passerat ägglossning - tror jag. Kör inte test utan bara på Flo appen så den är ju ungefärlig. Vi har haft sex vid 3 tillfällen på fertila dagar och är så orimlig taggad och förväntansfull! Första riktiga försöket nu då förra månaden var efter p-piller-stopp (kroppen kom igång direkt). Nu väntar två långa veckor tills man får veta :) 

• Mandistoss
    2020bebis skrev 2022-06-30 22:48:41 följande:
    Inga känningar alls..Hade det inte med dottern heller. Har du märkt något? Glad
    Jag hade heller inga vid första. Denna gången kan jag nästan svära på att jag kände när det började ?borra in sig? så att säga. Var som olika känningar i livmodern, och i samma ögonblick som de började fick jag en ?tung? känsla och den molande värken i livmoder och ländrygg. Värken tog bara ett litet uppehåll under följande morgon annars har den varit mer eller mindre konstant. Glad
  • Jojjans
    Klara1997 skrev 2022-06-30 22:54:17 följande:

bim är 24/7 

MJag har inte kört med äl-tester. Tycker inte dom hjälper så mycket man märker ju ändå när man har fertilt sekret.

men när jag försökt bli gravid tidigare så har jag tempat och även stödkollat med äl-tester för att bli säker på när i cykeln äl sker och vilka övriga symptom jag har. Så jag litar rätt bra på mina känningar nu. 

Svar på tråden BIM JULI -22