BIM JULI -22
Hoppar in här hoppas verkligen på ett plus denna månad
bim är 24/7
någon som kör med ägglossningstest här?
eller räknar ni dagarna och går på symtom för tiden när ni har ägglossning
Hoppar in här hoppas verkligen på ett plus denna månad
bim är 24/7
någon som kör med ägglossningstest här?
eller räknar ni dagarna och går på symtom för tiden när ni har ägglossning
MJag har inte kört med äl-tester. Tycker inte dom hjälper så mycket man märker ju ändå när man har fertilt sekret.
men när jag försökt bli gravid tidigare så har jag tempat och även stödkollat med äl-tester för att bli säker på när i cykeln äl sker och vilka övriga symptom jag har. Så jag litar rätt bra på mina känningar nu.
Äl+7 idag. Fortfarande känner jg inte något särskilt, så här dags brukar jag få symtom så förväntningarna är låga även om det fortfarande är spännande.
ni som plussat, hur tidigt kom symtomen? Kände ni av något medan det fortfarande visade negativt på testen? när såg ni första skymten på testen?
Spännande när så många börjar testa i dagarna :)
testomanen i mig vann idag meeeeen tokblankt så klart äl+6/7 mycket konstiga små symtom men ja får se närmsta veckan :)
Jag har plussat! Men vågar ej bli glad än blir ju gravid med en gång när jag försöker. 6graviditeten. Men har ju ej lyckats behålla någon av de fyra de sista knappa två åre
n. Bf 15/3-23
Jag hoppar in här oxå men kommer kanske vara lite off, har inte så höga förhoppningar men hoppas såklart på ett plus och att bebis sedan vill stanna kvar.
Fick ett MA i april samt ett missfall nu i juni. Första barnet. Hoppas på tredje gången gillt. Någon mer som haft flera missfall och vill följas åt? :)
Harr ägglossning runt 13/7 och BIM runt 27/7 :)
Jag igen då!
jag har ägglossning runt den 10/7 och bim den 24/7
tycker det är vår tur nu!