Inlägg från: Klara1997 |Visa alla inlägg
  • Klara1997

BIM JULI -22

Hoppar in här hoppas verkligen på ett plus denna månad
    bim är 24/7 
    någon som kör med ägglossningstest här?
    eller räknar ni dagarna och går på symtom för tiden när ni har  ägglossning 

• Klara1997
    Kissekatten2014 skrev 2022-06-30 23:09:28 följande:
    Va kul att vi blir fler här inne. Jag brukar köra ältester, men brukar dock märka det ändå med symptom med vattniga flytningar.
    Ja har provat både och 
    fick missfall i april då hade jag inte kört med ägglossningstester utan bara symtom och räknat dagar

förra månaden körde jag med ägglossningstester men blir lite stressad haha
    Körde med cb som visar 4 fertila dagar eller mer 
    ägglossningen var nog lite senare än vad jag trodde någon dag bara iof 
  • Klara1997
    Kissekatten2014 skrev 2022-06-30 23:09:28 följande:
    Va kul att vi blir fler här inne. Jag brukar köra ältester, men brukar dock märka det ändå med symptom med vattniga flytningar.
    Ja har provat både och 
    fick missfall i april då hade jag inte kört med ägglossningstester utan bara symtom och räknat dagar

förra månaden körde jag med ägglossningstester men blir lite stressad haha
    Körde med cb som visar 4 fertila dagar eller mer 
    ägglossningen var nog lite senare än vad jag trodde någon dag bara iof 
  • Klara1997
    Jojjans skrev 2022-07-01 05:27:35 följande:

MJag har inte kört med äl-tester. Tycker inte dom hjälper så mycket man märker ju ändå när man har fertilt sekret.

men när jag försökt bli gravid tidigare så har jag tempat och även stödkollat med äl-tester för att bli säker på när i cykeln äl sker och vilka övriga symptom jag har. Så jag litar rätt bra på mina känningar nu. 

Ja jag känner min kropp rätt bra ändå och har inte använt ägglossningstest vid tidigare graviditeter, men var kul att kolla så man vet säkert 
    är nog min ålder jag nojjar för med haha
    har aldrig haft problem att bli gravid tidigare men är 40 år nu så mer risk för missfall och ja det blev ju ett för ett tag sedan.
    Nu är min mens bra igen efter det så tror faktiskt att min tur är denna månad, kroppen känns äntligen bra 
  • Klara1997
    2020bebis skrev 2022-07-01 07:08:42 följande:
    ÄL+10 och blank på testa tidigt... blev inget denna gången Rynkar på näsan
    Känner till den känslan, det är iof inte kört än
  • Klara1997
    Kissekatten2014 skrev 2022-07-01 08:20:09 följande:
    Jag funderar på och strunta i äl tester denna månad och bara köra på. Har några tester kvar från cb som visar 4 eller fler dagar. Ja men det blir ju en stress när man ser den glada gubben blinka eller är fast då vill man ju verkligen få till det Obestämd
    Jag har också några test kvar så kanske tar dem typ 3 så  inte så många 
    men vet ju ca när det är ägglossning iaf
  • Klara1997
    Jojjans skrev 2022-07-01 19:49:05 följande:

Äl+7 idag. Fortfarande känner jg inte något särskilt, så här dags brukar jag få symtom så förväntningarna är låga även om det fortfarande är spännande. 

ni som plussat, hur tidigt kom symtomen? Kände ni av något medan det fortfarande visade negativt på testen? när såg ni första skymten på testen?

Jag fick en nibblödning På äl+7 sedan ca 2 dagar efter hade jag som en pirrande känsla i magen?lustigt aldrig känt så mycket vid tidigare graviditeter
    nen det är inte samma man iof Drömmer
    blev tyvärr ett missfall 
    men nu hoppas jag på att gröt ska gro i juli 
  • Klara1997
    Pörny skrev 2022-07-02 20:31:06 följande:

Spännande när så många börjar testa i dagarna :) 

testomanen i mig vann idag meeeeen tokblankt så klart äl+6/7 mycket konstiga små symtom men ja får se närmsta veckan :) 

Jag har 8 dagar kvar till ÄL, om du tycker väntan är olidlig   Så finns de som är efter haha Flört
  • Klara1997
    skaviblifyra skrev 2022-07-03 18:22:27 följande:

Jag har plussat! Men vågar ej bli glad än blir ju gravid med en gång när jag försöker. 6graviditeten.  Men har ju ej lyckats behålla någon av de fyra de sista knappa två åre

n. Bf 15/3-23

GrattisHjärta
    hoppas det går vägen den gång nu!
    jag hoppas på ett plus denna månad med mf är hemskt 
    skickar en lyckospark
  • Klara1997
    Rosen3 skrev 2022-07-04 09:13:16 följande:

Jag hoppar in här oxå men kommer kanske vara lite off, har inte så höga förhoppningar men hoppas såklart på ett plus och att bebis sedan vill stanna kvar. 

Fick ett MA i april samt ett missfall nu i juni. Första barnet. Hoppas på tredje gången gillt. Någon mer som haft flera missfall och vill följas åt? :)

Harr ägglossning runt 13/7 och BIM runt 27/7 :)

Jag igen då! 

jag har ägglossning runt den 10/7 och bim den 24/7 

tycker det är vår tur nu!Oskyldig

Svar på tråden BIM JULI -22