BIM JULI -22
Hade du med fått missfall eller hur var det nu igen? (Sorry för mitt dåliga minne, men har svårt att hålla koll på alla men vrt ju ditt namn)
Det tycker jag verkligen att det är! :)
Rosen3
det känns ok nu tycker jag
hur är det med dig?
Hej!
jag hoppat in här också! :)
jag har BIM om 4 dagar (13/7) och har nu under några veckor kännt mig så extremt trött och hängig, ingenting jag riktigt reflekterat över tidigare men nu är det så pass att jag nästan efter jobbet varje dag måste ta en tupplur för att orka.. jag vet dock inte om det är pga stressigt på jobbet eller om det kan vara något symptom men misstänker ändå att det är falskt alarm..
Hade MF i juni 2021 och har därefter inte lyckats få något plus igen :/
vågar man testa med eyt clearblue ultra tidigt eller ska man avvakta tills BIM för att inte bli mer besviken?
Fan också tror jag ev har ägglossning idag ist för imorgon
Har börjat få lite ömmande och magen börjar svullna upp lite, typiskt
mannen är bortrest tills imorgon kväll
får se om det blir något nu då
någon som vet har man tecken på ägglossning långt innan, är det kört tror ni?
Japp! Imorse fick jag bekräftad ÄL den 7e juli, som vi misstänkte! Så idag är jag på ÄL+5. Vill att dagarna ska gå snabbt nu så jag får veta hur det blir! Har bestämt mig för att inte testa tidigare än min beräknade BIM dag. Håll tummarna för mig!
Blinkande smile i fredags. Cb advanced
hade tyvärr inte några fler test hemma så vet inte när min ägglossning sedan blev
men då tidigast fast smile på lördagen då ? Antar jag
min beräknade ägglossning var på söndagen den 10/7
men efter en fast smile så har väl inte ägget släppt än? Eller har jag fel?
frågar för min man var bortrest till söndagskväll 10/7 så bara hunnit mysa från söndagskväll ju
Jojjans
ja jag tycker det är märkligt med kroppen
hade blinkande smile på ägglossningstestet i fredags så borde ju inte haft ägglossning på lördagen ?
Jag har ingen aning om hur dom tarsen med smiley fungerar. Mäter dom LH eller vad är det dom indikerar?
2029bebis
ja det var första dagen
får hoppas på ägglossningen var i måndags
2020bebis
ja det var första dagen
får hoppas på ägglossningen var i måndags