Inlägg från: Klara1997 |Visa alla inlägg
  • Klara1997

BIM JULI -22

Jojjans skrev 2022-07-13 07:59:23 följande:

aah isåfall gissar jag att högt östrogen (hög fertilitet) ger en blinkande smiley, och när det finns högt av LH så lyser den fast. Isåfall kommer ju äl alltid efter den fasta smileyn, men svårt att säga hur långt efter. Men som du säger, tidigaste dagen du hade fast smiley skulle ju vara lördag, vilket mest troligt innebär söndag. Men ännu mer sannolikt kanske är att du hade haft blinkande i minst en dag till? Känns iallafall inte kört! :)

borde ju inte vara kört Oskyldig
    vi får se om två veckor Tyst 
    tack för ditt svar, skönt att bolla lite med andra här 
  • Klara1997
    Fagelfri skrev 2022-07-17 13:46:55 följande:

Hej! Har inte lagt till mig i listan för lyckas inte bläddra rätt i flödet. BIM 19 juli. Oklart vilket försök i ordningen, 12e tror jag dock. Känner mig så sjukt uppgiven, känns så hopplöst. Försöker att inte ha några förväntningar denna mens heller. MEN idag hade jag, CD 26 högre temp än vanligt i denna fas. Jag brukar ligga mellan 36.4 till 36.7. Idag hade jag 36.8. självklart tänds hoppet. Jag har haft konstig molvärk som känns annorlunda än vanligt för Några dagar sedan, i samma tidsperiod då ägget kan ha fäst. Ömma bröst, mer än vanligt.

men annars känns allt som vanligt. Inte illamående, extra trött eller något :/ jag vill bara att mensen ska komma så besvikelsen kan få skölja över mig och sen gå vidare? hur orkar man fortsätta försöka!??

och är det någon med erfarenhet av att tempa som vet om det kan vara ett gott tecken att tempen höjts lite extra mycket istället för att börja gå sakta nedåt som min temp ofta gör? Behöver nog mest lite pepp för att inte bli knäpp tror jag :/

Hej 
    jag har inte någon erfarenhet av att tempa

men ville bara säga fortsätt kämpa, jag känner just nu efter alldeles Förmycket 
    har bim om ca en vecka blir också galen på detta 
    ville bara säga att du är inte ensam!
  • Klara1997
    Fagelfri skrev 2022-07-17 19:59:12 följande:
    Tack snälla du. Vi ska påbörja utredning Nu iallafall. Men känns ju bara för jobbigt varje jäkla månad? men man kan ju inte ge sig. Tröstar mig med att de allra flesta ändå får bebis till slut. Lycka till <3
    Ja men det är ju bra Hjärta
    jag hade ett missfall i april och har barn sedan tidigare,
    men vi vill ha ett syskon.
    fick problem eftersom jag fick inflammation i livmodern, gick obehandlad pga av läkarna inte kontrollerade mig
    fick åka in akut flera gånger innan jag fick hjälp
    satte in en hormonspiral Som orsakade inflammation mm
    sämsta beslutet någonsin?
    men jag hoppas på att det inte förstört chansen för en graviditet att stanna .
  • Klara1997
    Mandelblomman skrev 2022-07-18 15:31:40 följande:

Idag är jag på ÄL+11 och magkänslan säger att det kanske finns en chans ändå att jag är gravid? Hur tidigt har ni andra som varit gravida känt symtom? Mina bröst började ömma för någon dag sedan, speciellt bröstvårtorna gör ont! Hade en temphöjning imorse också och mitt humör har varit lite upp och ned. Känner mig nedstämd/irriterad utan någon direkt anledning. Hmmm.. det är svårt det här! Mensen är beräknad i övermorgon. Vill så gärna ta ett test nu och se! Tungan ute

Jag har Känt av just brösten och pirr mensvärk ca från
    ägglossning +10 

nu är jag skeptisk är på ca bim - 6 tycker jag borde känna mer nu men jag borde nog avvakta och se
    jag gjorde ett negativt gravidtest idag , men är lite på gränsen att ta ett nu iof men känner mig fan neg nu haha 
  • Klara1997
    Fagelfri skrev 2022-07-19 04:40:52 följande:

Snälla alla 

hjälp mig snälla. Idag är BIM. Visst är det väl ett positivt test? Ska såklart testa igen närmsta dagarna men visst är det ändå något där som inte är ett spökstreck? 12e försöket så vågar knappt tro det

Hej jag tycker det ser positivt ut Hjärta
  • Klara1997
    Fagelfri skrev 2022-07-19 04:40:52 följande:

Snälla alla 

hjälp mig snälla. Idag är BIM. Visst är det väl ett positivt test? Ska såklart testa igen närmsta dagarna men visst är det ändå något där som inte är ett spökstreck? 12e försöket så vågar knappt tro det

Jag gjorde ett test i morse på bim -5 
    men mitt streck är nog ett spök, jag tycker det ser lite smalt ut 

• Klara1997
    Plus
    Fagelfri skrev 2022-07-19 07:17:48 följande:

Tycker du det Jojjans!? Tack för peppningen! Stod och lipade imorse när det kom fram. Kanske äntligen är det vår tur. ska ta ett digitalt men vet inte om det räcker med imorgon eller om jag ska vänta en dag till. Vill typ teygga mig själv med att det blivit av :)

Tycker det borde räcka för digitalt sträcket syns ju tydligt för digPlus
    jag gjorde ett digitalt i april på bim - 3 men det är ju kanske olika på grav till grav iof 

håller tummarna för dig, underbar känsla det där Glad
  • Klara1997

jojjans 
    det är nog spök mest blått lägst ner och på ena sidan 
    syns dåligt på uppladdningen 

• Klara1997

Filippa85
    jag testade också minus idag så inväntar också mensen Obestämd
    lycka till nästa försök Hjärta

• Klara1997

Eveven 
    stort grattis här med Hjärta
    lycka till nu? heja fröt 

• Klara1997

Grattis till alla som Plus
    jag missade troligen min ägglossning som kom en dag tidigare än vad min app visade?
    lärt mig något, lita alltid på vad din kropp säger dig Hjärta
    bara hoppas att mannen är hemma nästa ägglossning iaf 

• Klara1997
    Jojjans skrev 2022-07-24 09:53:04 följande:

menar du att du bara hade sex på äl-dagen eller hann ni med innan med?

det är ju absolut inte avgörande att pricka äl perfekt om inte spermakvaliten är extremt kass. Dom överlever ju i många dagar. 

min man var borta innan ägglossning och kom hem sent kvällen dagen efter ägglossning, men ser ut som vi lyckas vara lediga innan och på äggglossning nästkommande ägglossning iaf Obestämd
  • Klara1997

Nån mer som ska vidare till BIM Augusti 2022 MinusHjärtaPlus

• Klara1997
    Kissekatten2014 skrev 2022-07-25 16:18:06 följande:
    Jag är redan där. Har precis sagt hejdå till tant röd Glad
    Härligt! Min är snart slut och har beställlt ägglossningstester hoppas Verklgen på nästa månad Hjärta
    finns det en grupp? Ska leta då 
  • Klara1997
    Kissekatten2014 skrev 2022-07-25 17:23:52 följande:
    BIM AUG 22 tror jag gruppen heter.. Så vi får kämpa därPlus
    Tack Hjärta
  • Klara1997
    StrawberryKiss skrev 2022-07-26 09:07:40 följande:

Hade BIM 24/7 och fortfarande ingen mens på g Obestämd

Symptom: lätt mensvärk som kommer i vågor och stickningar i brösten som kommer och går. Mådde även illa igår eftermiddag. Även ovanligt hungrig fast jag tar medicin (elvanse) som dämpar hungern. 

Tänker ändå vänta till 31/7 innan jag testar mig. Kan vara så enkelt som att min mens bara är sen.

Jag håller tummarna {#emotions_dlg.flower}
Svar på tråden BIM JULI -22