• Barbrastreisand

BIM JULI -22

Hej! 
    Nu har vi bestämt oss för att försöka få ett syskon. Mensen bör dyka upp nu i dagarna och därefter börjar nedräkningen till ägglossning och därefter BIM (~11juli)

Hade varit roligt att följas åt!

• Svar på tråden BIM JULI -22
  • Mandistoss
    2020bebis skrev 2022-06-28 09:34:40 följande:
    Testade imorse, totalt blankt Drömmerhaha! Kunde ej låta bli..
    Jag med! Skrattande Också blankt, dock bara ÄL+8 än så länge. Hade suuupersvagt plus med dottern på ÄL+9 så förväntade mig inget annat men man kan ju inte låta bli iaf, haha. Cool Kommer inte kunna låt bli att testa imorgon igen heller. Drömmer
  • 2020bebis
    Mandistoss skrev 2022-06-28 14:22:10 följande:
    Jag med! Skrattande Också blankt, dock bara ÄL+8 än så länge. Hade suuupersvagt plus med dottern på ÄL+9 så förväntade mig inget annat men man kan ju inte låta bli iaf, haha. Cool Kommer inte kunna låt bli att testa imorgon igen heller. Drömmer
    Haha jag förstår dig helt!!! Testade positivt på ÄL+10 med dottern! Hur vet du när du hade ÄL? Jag är osäker om jag ska räkna måndag eller tisdag, hade fast gubbe på testet på måndagen, vill ju helst räkna måndagen så jag är en dag längre fram Cool
  • Mandistoss
    2020bebis skrev 2022-06-28 16:18:52 följande:
    Haha jag förstår dig helt!!! Testade positivt på ÄL+10 med dottern! Hur vet du när du hade ÄL? Jag är osäker om jag ska räkna måndag eller tisdag, hade fast gubbe på testet på måndagen, vill ju helst räkna måndagen så jag är en dag längre fram Cool
    Jag har testat med ÄL-test och tempat, så gissar på ÄL natten mellan 19:de-20:de juli utifrån dem. 
    Haha ja man vill ju helst slippa väntan, men heller inte testa utifrån ?fel? dag och bli besviken av den anledningen om det inte visar plus. Skrattande
  • 2020bebis
    Mandistoss skrev 2022-06-28 18:10:10 följande:
    Jag har testat med ÄL-test och tempat, så gissar på ÄL natten mellan 19:de-20:de juli utifrån dem. 
    Haha ja man vill ju helst slippa väntan, men heller inte testa utifrån ?fel? dag och bli besviken av den anledningen om det inte visar plus. Skrattande
    Du ligger nog ett dygn före mig då Glad Vad använder du för graviditetstest?
  • H0nd3ndär
    1/7 Mandistoss
    3/7 Locoz
    3/7 Sjöhund
    5/7 skaviblifyra
    6/7 2020bebis
    7/7 Rosahimmel86 
    7/7 Jojjans

8/7 Barbrastreisand
    9/7 Pörny
    10/7 H0nd3ndär 
    10/7 5tez
    10/7 Anile
    11/7 vemvetintejag
    13/7 Roxwell
    20/7 Kissekatten2014
    21/7 Mandelblomman
    26/7 Polly91 
  • H0nd3ndär

Ändrade bim en dag utifrån när jag tror äl skedde. Dka bara få äl bekräftad och sedan börjar den långa väntan....

• Barbrastreisand
    1/7 Mandistoss
    3/7 Locoz
    3/7 Sjöhund
    5/7 skaviblifyra
    6/7 2020bebis
    7/7 Rosahimmel86 
    7/7 Jojjans

7/7 Barbrastreisand
    9/7 Pörny
    10/7 H0nd3ndär 
    10/7 5tez
    10/7 Anile
    11/7 vemvetintejag
    13/7 Roxwell
    20/7 Kissekatten2014
    21/7 Mandelblomman
    26/7 Polly91 
  • Barbrastreisand

Varför måste dagarna gå sååå långsamt?! 
    Imorgon är det äl+6 och jag ska passa på ta en boost av B-vitamin. Förra graviditeten gjorde jag det vilket resulterade i ett plus (om det är tack vare det vet jag inte;D) Har även beställt testa-tidigt tester. 

• Mandistoss
    2020bebis skrev 2022-06-28 18:13:15 följande:
    Du ligger nog ett dygn före mig då Glad Vad använder du för graviditetstest?
    Då hoppas jag vi båda får plus i dagarna Flört
    Jag använder billiga stickor från antingen testlagret eller graviditetskollen då jag gillar att testa Drömmer Får jag positivt på dem så tar jag sen ett digitalt. 
  • 2020bebis
    Barbrastreisand skrev 2022-06-28 20:14:51 följande:

Varför måste dagarna gå sååå långsamt?! 
    Imorgon är det äl+6 och jag ska passa på ta en boost av B-vitamin. Förra graviditeten gjorde jag det vilket resulterade i ett plus (om det är tack vare det vet jag inte;D) Har även beställt testa-tidigt tester. 

Haha jaaa dagarna smyyyger fram!!! 
    Mandistoss skrev 2022-06-28 20:20:38 följande:
    Då hoppas jag vi båda får plus i dagarna Flört
    Jag använder billiga stickor från antingen testlagret eller graviditetskollen då jag gillar att testa Drömmer Får jag positivt på dem så tar jag sen ett digitalt. 
    Har också såna billiga från testlagret, men också beställt två tidiga digitala som ska kunna mäta lägre halt av hcg än de billiga... tror jag vågar slösa ett sånt på torsdag Flört
Svar på tråden BIM JULI -22