BIM JULI -22
Hej!
Nu har vi bestämt oss för att försöka få ett syskon. Mensen bör dyka upp nu i dagarna och därefter börjar nedräkningen till ägglossning och därefter BIM (~11juli)
Hade varit roligt att följas åt!
Hej!
Nu har vi bestämt oss för att försöka få ett syskon. Mensen bör dyka upp nu i dagarna och därefter börjar nedräkningen till ägglossning och därefter BIM (~11juli)
Hade varit roligt att följas åt!
Hej.
Mensen kom punktligt idag så nu får vi köra en ny omgång i juli.
Hänger på ägglossningflytning i förrgår och dagen före. nästan pos äl test igår. neg idag (hann ej fler den här månaden) enligt app äl igår. Pga maken borta så endast sex i Tors och igår idag. Hoppas det tar sig även om ej optimalt inprickat med sex. Vi får se helt enkelt. Två barn för 8 och 12 år sen. 2ma och ett med sista 1.5åren.
Hej! Ansluter till skaran hoppfulla denna månaden, BIM 1/7. Det är första försöket för barn nummer 2, har en dotter född April 2020.
En fundering - har försökt att tracka BBT denna månad, men då dottern varit sjuk så har sömnen blivit rätt så störd och därmed är mitt diagram vad det är... Någon som är duktig på BBT-kurvor som kan säga något om min?
Förutsättningarna har som sagt inte varit de bästa - pga av väckningarna så har jag inte tempat vid samma tid varje dag, jag har heller inte fått minst 4 timmars sammanhängande sömn innan tempning vissa dagar. Den höga tempen på CD19 beror på att jag själv kände mig krasslig den dagen, så förhöjd pga det. Jag tror inte jag hade ÄL den dagen som grafen säger då jag fick positivt utslag på ÄLT den kvällen, samt morgonen därpå - se bilder. Tror ni det går att utläsa någon form av ÄL från denna graf, eller är mina mätningar för opålitliga? Tror ni man iaf kan säga att jag hade ÄL om mätningarna förblir höga framöver?
1/7 Mandistoss
3/7 Locoz
3/7 Sjöhund
5/7 Jojjans
Hej! Ansluter till skaran hoppfulla denna månaden, BIM 1/7. Det är första försöket för barn nummer 2, har en dotter född April 2020.
En fundering - har försökt att tracka BBT denna månad, men då dottern varit sjuk så har sömnen blivit rätt så störd och därmed är mitt diagram vad det är... Någon som är duktig på BBT-kurvor som kan säga något om min?
Förutsättningarna har som sagt inte varit de bästa - pga av väckningarna så har jag inte tempat vid samma tid varje dag, jag har heller inte fått minst 4 timmars sammanhängande sömn innan tempning vissa dagar. Den höga tempen på CD19 beror på att jag själv kände mig krasslig den dagen, så förhöjd pga det. Jag tror inte jag hade ÄL den dagen som grafen säger då jag fick positivt utslag på ÄLT den kvällen, samt morgonen därpå - se bilder. Tror ni det går att utläsa någon form av ÄL från denna graf, eller är mina mätningar för opålitliga? Tror ni man iaf kan säga att jag hade ÄL om mätningarna förblir höga framöver?
1/7 Mandistoss
3/7 Locoz
3/7 Sjöhund
5/7 Jojjans
Hej! Någon här som försöker igen efter ett MA? Jag fick min mens 17 dagar efter skrapningen gjordes och den varade i ca 8 dagar , är på dag 16 idag och normalt brukar jag få ÄL prick 14. (vet att allt kan ändras om men nyfiken på er andra ) finns det någon som vart med om att få ägglossningen senare? Eller hoppade den över till en till mens ? Och vad har ni haft för symptom? Starkare?svagare? Är så glad bara att kroppen mår Bra och mens kommit men såklart vill jag ha en ägglossning med haha .
Jag tycker som du att CD20 och CD22 ser ut som de möjliga kandidaterna, fastän ökningen efter CD22 inte är så mkt att skryta om?
Läst mig till att ÄL sker 12-48 timmar efter LH-ökningen, så skulle säga att det är omöjligt att ÄL skedde på CD20 iom att jag fick positivt test efter kl 20:00.
Premom säger att ÄL skedde på CD21, den går efter ÄL-testen.
Jag skulle gissa på CD22, men jag får helt enkelt vänta och se hur kurvan utvecklar sig, om jag får sova mer ?konsekvent?.
Tack! Och detsamma.