BIM JULI -22
Hej!
Nu har vi bestämt oss för att försöka få ett syskon. Mensen bör dyka upp nu i dagarna och därefter börjar nedräkningen till ägglossning och därefter BIM (~11juli)
Hade varit roligt att följas åt!
Hej!
Nu har vi bestämt oss för att försöka få ett syskon. Mensen bör dyka upp nu i dagarna och därefter börjar nedräkningen till ägglossning och därefter BIM (~11juli)
Hade varit roligt att följas åt!
Jag hoppar in här då det inte blev något i juni
Jag och min man har 1 gemensamt barn som är 6 månader.
Han tog 2 år att få till
Eftersom jag fyller 36 nästa vecka så kände vi direkt när sonen föddes att vi får försöka direkt igen.
Så detta blir 6e försöket,hade 1 missfall I mars
BIM
3/7 Locoz
5/7 Jojjans
Kul med några som följas åt! Jag är inne på cd3 nu.
Brukar ni känna av äl? Jag får rätt så tydliga "äggvite-sekret" och de bruka ganska exakt komma 4-5 dagar innan ägglossning (oftast varannan dag). Hade ni börjar mysa direkt först dagen med fertila sekret? Eller vänta en dag?
Minns när vi började med första barnet, det blev rätt mycket mys tätt under de fertila dagarna vilket tillslut bara blev jobbigt haha!
BIM
3/7 Locoz
5/7 Jojjans
7/7 Rosahimmel86
9/7 Pörny
9/7 H0nd3ndär
11/7 Barbrastreisand
La till mig i bim-listan. 4e försöket utan + men bara första amningsfria. Och är det något jag lärt mig är att amning fungerar som preventivmedel för mig. Så nu håller jag tummarna för ett 5e försök!
Har 3 barn sedan tidigare. Snart 10 år, 3,5 år och snart 1 år. Tillhör de äldre, fyller 38 år innan året är slut, så får se hur lång tid det tar att få till en 4a som vi på förhand sagt blir vår sista
Hej alla, hur går det för er? Någon som börjar närma sig äl?
La till mig i bim-listan. 4e försöket utan + men bara första amningsfria. Och är det något jag lärt mig är att amning fungerar som preventivmedel för mig. Så nu håller jag tummarna för ett 5e försök! //
Har 3 barn sedan tidigare. Snart 10 år, 3,5 år och snart 1 år. Tillhör de äldre, fyller 38 år innan året är slut, så får se hur lång tid det tar att få till en 4a som vi på förhand sagt blir vår sista
jag har en snart 3-åring som jag slutat amma på natten under våren, och det gav en rejäl skjuts till min cykel. Nu är den regelbunden och stabil med lång lutealfas igen. Det påverkar verkligen mycket!
Även jag är lite äldre?36. Hoppas på att få ett småsyskon innan sonen fyller 4 Aug-23.
Äntligen är mensen över så nu blir det massa mys fram till äL och hoppas på ett plus till juli :)
jag har en snart 3-åring som jag slutat amma på natten under våren, och det gav en rejäl skjuts till min cykel. Nu är den regelbunden och stabil med lång lutealfas igen. Det påverkar verkligen mycket!
Även jag är lite äldre?36. Hoppas på att få ett småsyskon innan sonen fyller 4 Aug-23.
Hej alla, hur går det för er? Någon som börjar närma sig äl?
Åh jag hoppar in! Vi börjar försöka med syskon (denna månad blir andra försöket).
Min mens har inte varit helt hundra regelbunden sen den kom tillbaka men däremot har jag extremt tydligt fertilt sekret. Dock får jag inga positiva ägglossningstickor, någon med samma?
Tror att jag borde ha BIM kring 11e juli!
Lägger in mig i listan :)
3/7 Locoz
5/7 Jojjans
7/7 Rosahimmel86
9/7 Pörny
9/7 H0nd3ndär
11/7 Barbrastreisand
11/7 vemvetintejag