BIM JULI -22
BIM
3/7 Locoz
5/7 Jojjans
7/7 Rosahimmel86
9/7 Pörny
9/7 H0nd3ndär
11/7 Barbrastreisand
BIM
3/7 Locoz
5/7 Jojjans
7/7 Rosahimmel86
9/7 Pörny
9/7 H0nd3ndär
11/7 Barbrastreisand
La till mig i bim-listan. 4e försöket utan + men bara första amningsfria. Och är det något jag lärt mig är att amning fungerar som preventivmedel för mig. Så nu håller jag tummarna för ett 5e försök!
Har 3 barn sedan tidigare. Snart 10 år, 3,5 år och snart 1 år. Tillhör de äldre, fyller 38 år innan året är slut, så får se hur lång tid det tar att få till en 4a som vi på förhand sagt blir vår sista
jag har en snart 3-åring som jag slutat amma på natten under våren, och det gav en rejäl skjuts till min cykel. Nu är den regelbunden och stabil med lång lutealfas igen. Det påverkar verkligen mycket!
Även jag är lite äldre?36. Hoppas på att få ett småsyskon innan sonen fyller 4 Aug-23.
Ändrade bim en dag utifrån när jag tror äl skedde. Dka bara få äl bekräftad och sedan börjar den långa väntan....
Hallå hallå! Behöver bolla lite tankar? Den här veckan kommer jag ha ägglossning. Då jag tidigare har haft väldigt oregelbundna cykler så vet jag inte exakt vilken dag, men gissar kring CD 21-23 (Är på CD 20 nu).
Har haft äggviteliknande flytningar hela veckan och igår och idag har jag haft typ mensvärksliknande smärta. Någon som har upplevt samma?