• Anonym (Bäst före eller bäst nu)

Hur attraktiv känner du dig sexuellt och fysiskt?

Tror du att du själv skulle vilja ha sex med någon som såg ut som du  t ex?
    Finns det några hinder eller saker du skulle vilja förändra?

Skriv gärna din ålder och kön och när du kände dig som mest attraktiv?

• Svar på tråden Hur attraktiv känner du dig sexuellt och fysiskt?
  • Anonym (Kaffedraken)
    Mandel skrev 2022-04-14 09:12:27 följande:
    Fast de blir ju patetiska när de ska försöka imponera på någon som inte är intresserad och inte ger sig utan fortsätter fast de fått tillsägelser alternativ noll intresse tillbaka.. 

X-maken sa alltid att han inte var intresserad eller attraherad av yngre utan tyckte att kvinnor i vår egen ålder var de sexigaste. Det började han säga redan när vi var 30 och det håller fortfarande i sig. Jag är året äldre än honom och hans nya är till och med 6 år äldre än honom.
    Själv har jag nu en man som är 4 år äldre än mig och han är definitivt inte patetisk.
    Visst kan det vara trevligt att titta på någon yngre, men att sedan ha en relation skulle jag ha väldigt svårt för. 
    Blir en massa trassel med barnfrågan, mognad, ekonomi osv.
    Män är patetiska även om dom inte försöker imponera på kvinnan, och även om han bara frågar en gång och respekterar hennes nej.
  • Mandel
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2022-04-14 08:59:43 följande:
    För några år sen så var jag kär i en yngre tjej. Jag mådde toppen då, hade bra självförtroende, och var i toppform fysiskt.
    Jag stötte på henne, för jag trodde att jag kanske hade en chans där. 

Dom flesta kvinnor, både här och irl, tyckte att det var fel.
    Män överskattar sin egen attraktionskraft, och är patetiska och inbillar sig saker.
    Dom flesta tjejerna i den åldern vill ha jämnåriga. Vältränade hunks. Inga lönnfeta äckliga snuskgubbar.

Jag skrev mycket här om det, och det var inga problem för dom flesta att förlöjliga mig. 
    Det är tråkigt att så många människor är såhär.

Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
    Är nåt som man har hört ibland.

Ditt största bekymmer är ju tyvärr att du ältar denna händelse om och om igen. Har det verkligen inte hänt något mer i ditt liv? Har du bara varit intresserad av en enda kvinna och fick nobben? Har för mig att vi är i samma ålder.

Händer inget annat du kan fokusera på istället för att älta vad din syster tyckte om din eventuella relation med en yngre eller din miss av den yngre kvinnans signaler? Jobb, fritidsintressen osv.

Självklart kan jag själv ibland fundera på hur mitt liv sett ut om jag hade följt mitt eget hjärta och valt kollegan istället för att göra det jag trodde att alla andra tyckte att jag skulle göra - välja numera x-maken, men vad hjälper det att fundera över det?
    Jag kommer aldrig att komma tillbaka till den dagen och kunna välja annorlunda utan det enda jag kan göra är att fokusera på framtiden och ha med mig det som en erfarenhet som kanske kan få mig att välja bättre nästa gång jag står inför ett svårt val/beslut.

Och oavsett hur fel mitt beslut den dagen för 20 år sedan än må ha varit, så hade jag aldrig haft mina 2 fantastiska söner som jag idag har om jag valt annorlunda. 

Den vise talar om vad han ser, dåren om vad han hört.
  • Anonym (Kaffedraken)

Jag träffade en ännu yngre tjej, efter att hon kontaktat mig. Hon tog alla initativen.
    Då var jag inte längre i lika bra form som när jag stötte på tjejen jag var kär i.
    Hade inte heller lika bra självförtroende. Jag var nervös första gången jag träffade tjejen.
    Jag var attraherad av henne och jag hade velat haft sex med henne.

Dom flesta tycker att det är patetiskt och fel av äldre män att känna så.
    Jag skulle inte ens ha svarat när hon skrev till mig.

Hon ville ha sex med mig, fick jag veta 2 år senare.

• Anonym (Edith)

Jag känner mig väldigt attraktiv fortfarande trots att jag är 38 år och dessutom gravid. Men jag får många blickar av män när jag är ute på stan och i affärer osv. Inte av alla män såklart, men från dom i min egen ålder och uppåt och även från en del riktigt unga killar, alltså typ 19-åringar. Jag är 170 cm lång och har långa ben och kurvor på rumpan och brösten, långt tjockt brunt hår och blå ögon. Jag tror också att jag har en sexuell utstrålning, jag rör mig ganska så självsäkert. Jag skulle lätt ha sex med mig själv om jag var kille och typ 35-55! Men nu är jag tyvärr gravid och ju mer det syns ju mer osynlig blir man väl. 

• Anonym (D)

Skulle aldrig vilja ha sex med mig, jag tänder på kvinnor.

• Anonym (Rätt högt)

31 kvinna. Fysiskt om jag får räkna bort huvudet då jag är butterface vill jag faktiskt säga stt jag är en tia. Eftersom jag är rätt sexuellt oerfaren för min ålder så sjunker hur sexig jag är men en 9:a vill jag ge mig där.

Ansiktet är en 3:a (4:a sminkad) personligheten en 1:a. 

• exandthecity
    Anonym (Rätt högt) skrev 2022-04-14 12:02:42 följande:

31 kvinna. Fysiskt om jag får räkna bort huvudet då jag är butterface vill jag faktiskt säga stt jag är en tia. Eftersom jag är rätt sexuellt oerfaren för min ålder så sjunker hur sexig jag är men en 9:a vill jag ge mig där.

skulle kunna vara min idealkvinna. Jag är mest intresserad av kropp och personlighet är totalt oviktigt. =)
  • Anonym (D)
    Anonym (Rätt högt) skrev 2022-04-14 12:02:42 följande:

Låter attraktivt i mina ögon. Bara nyfiken, vad menar du med sexuellt oerfaren för din ålder?
  • Jonnynilsson

För min ålder (50+) tycker jag att jag ser ok ut. Mesta av håret sitter där det ska även om det blivit en hel del grå inslag i det annars mörka håret.

• Anonym (Rätt högt)
    exandthecity skrev 2022-04-14 13:04:17 följande:
    skulle kunna vara min idealkvinna. Jag är mest intresserad av kropp och personlighet är totalt oviktigt. =)
    :D  tack!
    Anonym (D) skrev 2022-04-14 13:21:20 följande:
    Låter attraktivt i mina ögon. Bara nyfiken, vad menar du med sexuellt oerfaren för din ålder?
    En rätt låg bodycount ihop med att jag inte har lyckats behålla en karl mer än ett halvår. Så det har vart ganska lite liggande totalt. 
Svar på tråden Hur attraktiv känner du dig sexuellt och fysiskt?