• Anonym (Bäst före eller bäst nu)

Hur attraktiv känner du dig sexuellt och fysiskt?

Tror du att du själv skulle vilja ha sex med någon som såg ut som du  t ex?
    Finns det några hinder eller saker du skulle vilja förändra?

Skriv gärna din ålder och kön och när du kände dig som mest attraktiv?

• Svar på tråden Hur attraktiv känner du dig sexuellt och fysiskt?
  • Anonym (Man 50)
    Anonym (Man 50) skrev 2022-04-14 09:08:00 följande:

Jag kan känna mig nöjd med mitt utseende och tycka att jag ser bra ut i en viss klädsel eller frisyr men rent objektivt är jag inte särskilt snygg, någon gång har jag fått höra att jag är söt av mina flickvänner men aldrig att jag är snygg. Inte desto mindre har jag haft många förhållanden med ganska snygga kvinnor, lyckligtvis är jag rätt smart och intressant som person... 

Ska tillägga att om jag kunde ändra på något skulle det vara att vara längre (är 176, så inte jättekort, men under medel) och kraftigare byggd (är rätt spenslig). Antingen mer maskulin helt enkelt eller snyggare, är nog rätt alldaglig. Skulle gissa på 4/10 kanske.

Som tur är har jag en fru som är en 7/8 och verkar gilla mitt utseende, så det är inget jag störs av särskilt. Men visst var det bitvis jobbigt när man var singel, att träffa någon på krogen var nästan omöjligt, men så var jag också rätt blyg. Jag är väldigt tacksam att jag har partner nu, att hitta någon på Tinder t ex skulle vara omöjligt så utseendefixerat som det verkar vara.
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Man 50) skrev 2022-04-14 16:40:56 följande:
    Ska tillägga att om jag kunde ändra på något skulle det vara att vara längre (är 176, så inte jättekort, men under medel) och kraftigare byggd (är rätt spenslig). Antingen mer maskulin helt enkelt eller snyggare, är nog rätt alldaglig. Skulle gissa på 4/10 kanske.

Som tur är har jag en fru som är en 7/8 och verkar gilla mitt utseende, så det är inget jag störs av särskilt. Men visst var det bitvis jobbigt när man var singel, att träffa någon på krogen var nästan omöjligt, men så var jag också rätt blyg. Jag är väldigt tacksam att jag har partner nu, att hitta någon på Tinder t ex skulle vara omöjligt så utseendefixerat som det verkar vara.
    Jag fick inte heller nåt ragg på krogen. Försökte inte ens. Jo, med en. Som jag varit kär i länge.
    Tinder, där har jag fått en del matchningar. Skrev med några kvinnor, några skrev till mig först faktiskt. Helt otroligt.
    Fått matchningar med mycket yngre tjejer. Dom flesta är fejk, men några är på riktigt.

Härligt att du träffat en kvinna som uppskattar dig Glad
  • Pinnen2

Man 35 år. Frågan är lite märkligt ställd då jag absolut inte skulle tända på någon med mitt utseende. Det jag skulle vilja förändra har inget med utseendet att göra utan jag önskar jag var mer social.
    Har aldrig känt mig mer attraktiv än nu för nu vet jag att det finns någon som jag faktiskt attraherar även om vi inte träffats än.

• Anonym (Många mäns dröm)

Mycket nöjd med mitt utseende.
    Jag är kvinna lång, slank men kurvig med snygg rumpa. Blont hår en bit ner på ryggen. Blå ögon som är väldigt vackra särskilt när jag har lite smink.

Jag är över 50 men får oerhört mycket blickar av den typen man förstår... Whow liksom. 

Flera har sagt att så ser ser en drömkvinna ut.

Jag ger ett sensuellt intryck får jag höra. Inget jag tänker på själv men...

Jag är också glad och trevlig mot alla.

• Kitty8888

Jo, jag skulle ha sex med mig själv ???? är 33 och har nog aldrig känt mig så sexig och vacker som jag gör nu när jag är lite äldre. 

• Anonym (Ja)

Jag är nöjd med mig själv fysiskt och sexuellt. Gillar inte brösten men i övrigt allt riktigt fint. Smalare än för några år sen också och gillar min kropp mer nu. Sexuellt är jag mer erfaren efter seperation och flera olika män. Är 35 år. 

• riversnroads

jag är nöjd med mig själv. jag tränar ofta, mediterar för min personliga utveckling samt gör en del regelbundna behandlingar i syfte att behålla fin och pigg hy. 

• Anonym (Rätt högt)
    Anonym (Ja) skrev 2022-04-14 18:43:54 följande:

Jag är nöjd med mig själv fysiskt och sexuellt. Gillar inte brösten men i övrigt allt riktigt fint. Smalare än för några år sen också och gillar min kropp mer nu. Sexuellt är jag mer erfaren efter seperation och flera olika män. Är 35 år. 

Funderat på att fixa dem? Det har jag gjort och det minskade andra komplex jag har, näsan, öronen osv. Har märkt att när jag är väldigt nöjd över hur kroppen ser ut så behöver jag inte sminka mig, klä mig snyggt eller fixa till håret för att känna mig fin. 

Så jag tror min bröstoperation egentligen var en investering, för hade jag börjat med att operera något annat än dem istället hade jag fortsatt med fler operationer. Med stora tuttar så stör inte en stor näsa, resting bitch face eller flaxöron alls på samma sätt längre. 
  • Anonym (Teddy)
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2022-04-14 16:20:41 följande:
    Ja, jag gjorde det som kändes rätt för mig.
    Jag tog det lugnt, och gjorde inga närmanden.
    Jag skulle ha gjort samma idag.

Min poäng är att hur man är gör, så är det fel.
    Om man är man. Och det är en kvinna med i bilden.
    Du missade helt poängen att sluta älta!?
  • Grey Man
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2022-04-14 08:01:55 följande:
    Jag har läst här på FL att det är vanligt att män överskattar sin egen attraktionskraft, speciellt när dom blir äldre.
    Många män över 40 är patetiska.
    Ja, det finns uppenbarligen patetiska människor i alla åldrar. Du får helt enkelt längta fram tills din egen 40-årsdag så kanske du också börjar tycka om dig själv. 
Svar på tråden Hur attraktiv känner du dig sexuellt och fysiskt?