• Anonym (Bäst före eller bäst nu)

Hur attraktiv känner du dig sexuellt och fysiskt?

Tror du att du själv skulle vilja ha sex med någon som såg ut som du  t ex?
    Finns det några hinder eller saker du skulle vilja förändra?

Skriv gärna din ålder och kön och när du kände dig som mest attraktiv?

• Svar på tråden Hur attraktiv känner du dig sexuellt och fysiskt?
  • Anonym (H)

Ja, jag är rätt bra i sängen har jag hört, särskilt de senaste åren p.g.a. bättre självförtroende rent sexuellt. Tar för mig mer, håller inte på och porrstönar, ställer krav, är mer bekväm och gör saker utan att tänka på att det ska "se snyggt ut". Tar initiativ oftare, inte bara till sex utan olika platser, ställningar etc. 

Däremot hade jag inte haft sex med någon med min övervikt. Väger ca 20 kg för mycket. 

• Freddie K

Jag har aldrig känt mig så värst attraktiv. Jag är man 38. Fast mest attraktiv kände jag nog mig i 20-års åldern om jag nu måste säga att jag har känt mig attraktiv. Jag vet inte om jag skulle kunna vara tillsammans med en som såg ut som mig, fast för mig är inte utseendet det viktigaste.

Man kan inte somna levande och vakna upp död!.
  • Anonym (Rätt högt)

Jag skulle väldigt gärna ha sex med en klon av mig själv faktiskt. Gillar hur jag ser ut, särskilt från halsen och nedåt. Jag har förmodligen alldeles för ofta som det är utan klon av mig själv ändå sex med mig själv ändå, onani. 

¨Det här låter fruktansvärt narcissistiskt, men jag kan tända på mig själv i en spegel, på bild osv. särskilt sedd med vy bakifrån. Midjan, rumpan, ryggen, låren osv.

• Freddie K
    Anonym (Rätt högt) skrev 2022-04-14 15:42:54 följande:

Jag skulle väldigt gärna ha sex med en klon av mig själv faktiskt. Gillar hur jag ser ut, särskilt från halsen och nedåt. Jag har förmodligen alldeles för ofta som det är utan klon av mig själv ändå sex med mig själv ändå, onani. 

¨Det här låter fruktansvärt narcissistiskt, men jag kan tända på mig själv i en spegel, på bild osv. särskilt sedd med vy bakifrån. Midjan, rumpan, ryggen, låren osv.

Det låter härligt. Jag gillar också att se mig själv naken, även om jag inte direkt är vältränad och så.
  • Anonym (Man48)

De tjejer jag träffar regelbundet få mig att känn mig mycket attraktiv. Är sällan något probelm att hitta något tillfälligt heller.

• Mandel
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2022-04-14 09:22:33 följande:

Jag träffade en ännu yngre tjej, efter att hon kontaktat mig. Hon tog alla initativen.
    Då var jag inte längre i lika bra form som när jag stötte på tjejen jag var kär i.
    Hade inte heller lika bra självförtroende. Jag var nervös första gången jag träffade tjejen.
    Jag var attraherad av henne och jag hade velat haft sex med henne.

Dom flesta tycker att det är patetiskt och fel av äldre män att känna så.
    Jag skulle inte ens ha svarat när hon skrev till mig.

Hon ville ha sex med mig, fick jag veta 2 år senare.

Fast skit i vad andra tycker! OCH släpp denna händelse och gå vidare. Sluta försöka leva på en gammal händelse och älta den in absurdum. 
    Ut i världen och gör något med ditt liv!
    Den vise talar om vad han ser, dåren om vad han hört.
  • Anonym (Kaffedraken)
    Mandel skrev 2022-04-14 16:14:54 följande:
    Fast skit i vad andra tycker! OCH släpp denna händelse och gå vidare. Sluta försöka leva på en gammal händelse och älta den in absurdum. 
    Ut i världen och gör något med ditt liv!
    Ja, jag gjorde det som kändes rätt för mig.
    Jag tog det lugnt, och gjorde inga närmanden.
    Jag skulle ha gjort samma idag.

Min poäng är att hur man är gör, så är det fel.
    Om man är man. Och det är en kvinna med i bilden.
  • Anonym (Rätt högt)
    Freddie K skrev 2022-04-14 15:44:37 följande:
    Det låter härligt. Jag gillar också att se mig själv naken, även om jag inte direkt är vältränad och så.
    Onani framför spegel är etiskt producerad porr :)
  • Freddie K
    Anonym (Rätt högt) skrev 2022-04-14 16:24:17 följande:
    Onani framför spegel är etiskt producerad porr :)
    Jo, precis och det är ganska hett att se sig själv onanera, tycker jag. .
  • exandthecity
    Anonym (Rätt högt) skrev 2022-04-14 14:19:23 följande:
    :D  tack!
    Anonym (D) skrev 2022-04-14 13:21:20 följande:
    Låter attraktivt i mina ögon. Bara nyfiken, vad menar du med sexuellt oerfaren för din ålder?
    En rätt låg bodycount ihop med att jag inte har lyckats behålla en karl mer än ett halvår. Så det har vart ganska lite liggande totalt. 
    Annars brukar väl sambandet vara att ju kortare förhållanden desto mer ligga totalt sett..(?)
Svar på tråden Hur attraktiv känner du dig sexuellt och fysiskt?