• Anonym (Bäst före eller bäst nu)

Hur attraktiv känner du dig sexuellt och fysiskt?

Tror du att du själv skulle vilja ha sex med någon som såg ut som du  t ex?
    Finns det några hinder eller saker du skulle vilja förändra?

Skriv gärna din ålder och kön och när du kände dig som mest attraktiv?

• Svar på tråden Hur attraktiv känner du dig sexuellt och fysiskt?
  • Anonym (Kaffedraken)
    Grey Man skrev 2022-04-14 19:20:36 följande:
    Ja, det finns uppenbarligen patetiska människor i alla åldrar. Du får helt enkelt längta fram tills din egen 40-årsdag så kanske du också börjar tycka om dig själv. 
    Min 40-årsdag var för 10 år sen.
  • Anonym (Jz)

Jag är nöjd med mig själv, så länge jag tränar. Man 43, ganska gråhårig men muskulös och kan springa 2 mil utan problem. När jag var yngre fick jag höra at jag var snygg, men nu är jag inte så ung längre. Jag tycker också att det beror väldigt mycket på karaktär, vissa tjejer vill helt enkelt ha mer macho än vad jag är. På sätt och viss är jag maskulin, energisk och kan ta plats om jag vill, men jag gilla absoult inte riddare och princessa fasoner.
    Annars kan jag tillägga att ju äldre och mer harmonisk jag blir desto bättre blir jag på att se kvinnlighet och vackerhet i kvinnor, även folk allmänt.

• Anonym (Skumt)

Jag rankar mig själv som totalt motbjudande, äcklig, vanskapt, skamlig osv. (Diagnostiserad med BDD)

Trots detta får jag en hel del inviter...

Men det skummaste är att trots det skulle jag älska att ha sex m en sån som mig. En normal äkta naturlig människa med en stark kropp full av känslor. Med charmiga små egenheter att älska.

Det jag tycker mest om är min kropps förmåga att förmedla känslor, totalt hudlös.. älskar med hela själen genom kroppen, har sex på samma sätt - som ett vilddjur, ger o tar emot - helt ohämmad...

• Anonym (Ja)
    Anonym (Rätt högt) skrev 2022-04-14 18:56:37 följande:
    Funderat på att fixa dem? Det har jag gjort och det minskade andra komplex jag har, näsan, öronen osv. Har märkt att när jag är väldigt nöjd över hur kroppen ser ut så behöver jag inte sminka mig, klä mig snyggt eller fixa till håret för att känna mig fin. 

Så jag tror min bröstoperation egentligen var en investering, för hade jag börjat med att operera något annat än dem istället hade jag fortsatt med fler operationer. Med stora tuttar så stör inte en stor näsa, resting bitch face eller flaxöron alls på samma sätt längre. 
    Funderat ja, hade en operation inbokad för några år sen som jag avbokade i sista stund, ångrade mig. De stör mig för jag är obekväm att visa dom och kan inte klä mig i allt. Men totalt sätt är det inget problem, sex funkar bra iaf och jag har vant mig ändå med dom. Kul att du blev nöjd! 
  • Um Hamza

Jag ser hyfsad ut, men har dragits med ett lite barnsligt ansikte långt upp i åren. Därför är jag inte så missnöjd med att åldras heller, fyller 40 och leggar än på bolaget. Däremot är jag mssnöjd med vikten, ligger nog mellan övervikt och fetma på skalan, och har aldrig gjort det innan varaktigt. För med sig problem som värk i knän och rygg. Så nej, det är inte attraktivt. Som nöjdast var jag när jag både vägde mindre och var stark, kanske mellan 20 och 28. Jag var gravid två gånger men byggde ändå upp muskler snabbt och kände mig viktlös när jag sprang. Härlig tid!

• Mandel
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2022-04-14 16:20:41 följande:
    Ja, jag gjorde det som kändes rätt för mig.
    Jag tog det lugnt, och gjorde inga närmanden.
    Jag skulle ha gjort samma idag.

Min poäng är att hur man är gör, så är det fel.
    Om man är man. Och det är en kvinna med i bilden.
    Hur kommer det sig då att mängder av både män och kvinnor är i relationer? 
    Och hur kan du påstå en sak som generell när det hänt dig en gång?

Varför inte bara inse att du tabbade dig den gången och gå vidare?
    Skulle alla människor göra som du och älta en händelse som den enda sanningen skulle vi nog alla sitta apatiska och sinnesslöa i ett soffhörn och dregala hela dagarna.
    Ingen skulle arbeta, ingen skulle träna, ingen skulle umgås med andra månniskor.
    Alla har trampat i klaveret i flera olika sammanhang genom livet, men det är hyr vi hanterar klavertrampen som avgör vilken sorts människor vi är.
    Överanalyserande och ältande är otroligt avtändande och oattraktivt både hos män och kvinnor och oavsett om det är en kärleksrelation, vänskap eller kollega.
    Offerkoftor är ingen tillgång! 
    Den vise talar om vad han ser, dåren om vad han hört.
  • Anonym (Fia)

Jag tänder ju inte på kvinnor så nej jag skulle inte vilja ha sex med någon som ser ut exakt som mig men skulle man översätta mig till man så skulle jag absolut kunna tända på honom. Jag har en helt okej grundform, kurvig, ganska vältränad men tycker lite för mycket om god mat. Ser mer trevlig än snygg ut. Skrattar mycket, njuter av livet, är jäkligt härlig att ha sex med. ;)

Jag inser att jag har beskrivit min sambo också, han har påtagligt mycket mer muskler än jag och inga bröst (så klart) men i övrigt är vi ganska lika och det är väl orsaken till varför vi trivs så bra Ihop. 

När jag var yngre hade jag en hel del komplex, främst för att jag aldrig varit en smal person. Men när man speglar sig i männens ögon så inser man ju att smalhet inte alls är så viktigt utan att tvärtom många män gärna vill ha en mjuk och lite rund kvinna. 

• Anonym (Tyvärr)

Jag är 50. Fram till bara ett par år sen kände jag mig attraktiv och fick mycket bekräftelse av män överallt. När jag var på gymmet reflekterade jag själv över att det inte var särskilt stor skillnad mellan min  kropp och 25-åringarnas. (Ansiktet är en annan sak däremot.)

Men nu har min kropp helt rasat sedan jag kommit in i klimakteriet. Jag har fått problem med smärta i kroppen också. Så nu är det ingen annan än min man som attraheras av mig. Han får mig fortfarande att känna mig sexig. Men i övrigt är det tyvärr kört. 

• Anonym (Anonym 73)

Jag känner mig fysiskt attraktiv. T o m mer nu än när jag var 20. Var nog dock bara osäker då. Är 51 år. Fött två barn. Är 177 lång, vikt 68 kg. Vägt detsamma i 30 år. Är bäst beskriver smäcker. Inte pinnsmal.  Snarare atletisk utan att vara grov. Slanka ben. Fina höfter. Medelstora bröst. Har pagefrisyr.  Sött - snyggt ansikte. Mjuk och snäll utstrålning. Är väldigt känslosam, mjuk och passionerad. Busig. Min man är fortfarande sexuellt galen i mig efter 30 år. Så även min älskare sedan 5 år. 

Svar på tråden Hur attraktiv känner du dig sexuellt och fysiskt?