• Anonym (Bäst före eller bäst nu)

Hur attraktiv känner du dig sexuellt och fysiskt?

Tror du att du själv skulle vilja ha sex med någon som såg ut som du  t ex?
    Finns det några hinder eller saker du skulle vilja förändra?

Skriv gärna din ålder och kön och när du kände dig som mest attraktiv?

• Svar på tråden Hur attraktiv känner du dig sexuellt och fysiskt?
  • Astons

Man, 38. 
    Blir överröst med blickar på stranden från 18 åringen upp till 60. Är lång och har en vältränad och slank kropp med synliga magmuskler och väldefinierade bröst och armar. Samma gäller gymet.

Med kläder på får jag en hel del blickar, både från kvinnor och gay-män. 

Har haft nöjet att testa min sexualitet genom åren, men skulle aldrig falla mig in att ha sex med mig själv, tänder inte på män helt enkelt. 

• exandthecity
    Marie7 skrev 2022-04-16 12:50:04 följande:

#59, skulle kunna vara mig du beskriver. Fram till för 2 år sedan var jag vältränad, hade bra vikt och kände mig snygg och sexig. Hade unga kks som avgudade mig. Sen kom klimakteriet. Viktökning på 8 kilo. Trots träning flera dagar i veckan. Gropar på låren därtill. Detta har gjort mig osäker och att jag känner mig oattraktiv. Avböjer konstant mina kks och vill inte träffa nya. Vill inte visa mig naken längre. Bara min exman som får se mig naken numera. 

Varför visar du dej naken för din exman??

Kan inte riktigt komma ihåg när jag senast såg mamman till mina barn naken. Det var i alla fall åtskilliga veckor längre tillbaka än tidpunkten så jag fick tillträde till min nya bostad (vid separationen alltså).

• Marie7
    exandthecity skrev 2022-04-17 10:50:54 följande:

Varför visar du dej naken för din exman??

Kan inte riktigt komma ihåg när jag senast såg mamman till mina barn naken. Det var i alla fall åtskilliga veckor längre tillbaka än tidpunkten så jag fick tillträde till min nya bostad (vid separationen alltså).

Haha händer ibland om jag lånar duschen i mitt gamla hem. Inget konstigt med det.
  • ödmjukman

Man 48, Supersexig med bra utstrålning. Vet vem jag är o vad jag ger o vill ha. Bra i sängen. trygg i mig själv. Tränad, möjligen  nåt kilo ska bort. Drömkille. 

• Priapus

Man, 63. Mer attraktiv än någonsin. Jobbigt med alla honor som klänger

• Priapus
    Priapus skrev 2022-04-17 11:03:26 följande:

Man, 63. Mer attraktiv än någonsin. Jobbigt med alla honor som klänger

Man kan ju inte knulla dem alla
  • exandthecity
    Marie7 skrev 2022-04-17 10:55:21 följande:
    Haha händer ibland om jag lånar duschen i mitt gamla hem. Inget konstigt med det.
    Trevligt att du sköter hygienen. Är det stambyte i din nya bostad???
  • exandthecity
    ödmjukman skrev 2022-04-17 10:58:51 följande:

Man 48, Supersexig med bra utstrålning. Vet vem jag är o vad jag ger o vill ha. Bra i sängen. trygg i mig själv. Tränad, möjligen  nåt kilo ska bort. Drömkille. 

Känner igen mej i det där. Även jag borde bli av med nåt kilo muskelmassa för det börjar nästan bli lite jobbigt med tjejerna som limmar. 
  • theotherone

Alltså, grejen är att jag själv tycker jag är helt ok. Jag är social, har lätt att ta kontakt med folk, få dem att skratta, öppna upp sig etc. Hyfsat intelligent, allmänbildad och kan prata om allt möjligt. Jag har haft ett chefsjobb på en statlig myndighet i 10 år, så får väl anse mig själv som rätt kompetent också.

Men trots detta så har jag aldrig fått någon som helst uppmärksamhet från kvinnor. Aldrig blivit raggad på, aldrig fått en opassande kommentar på krogen eller var som helst. Och min fru sedan många år är även fullständigt ointresserad av att ha ett sexliv med mig. Jag tvivlar inte på att hon älskar mig, men är helt övertygad om att hon är asexuell utan att hon vet om det eller reflekterar över det. Så det faller sig helt och hållet naturligt för henne att inte ha sex med sin partner. Den kvinna som alltså kunde tänka sig att inleda ett längre förhållande och skaffa barn med mig var alltså en som inte brydde sig om att hon inte tände på mig.

Så, något fel måste det ju vara. Jag är kanske lite för lång och lite för smal (mitt BMI ligger på 19 ungefär)? Eller så är det något annat som jag inte är medveten om som gör att kvinnor inte kollar på mig två gånger. Hållning, utstrålning eller annat, kanske. Feromonbrist? Givetvis har jag funderat en hel del på detta, men inte hittat någon förklaring.

I mina ögon är jag nog en 4:a - 5:a, men misstänker att jag i kvinnors ögon är en 1:a eller max 2:a.

Svar på tråden Hur attraktiv känner du dig sexuellt och fysiskt?