• Anonym (Bäst före eller bäst nu)

Hur attraktiv känner du dig sexuellt och fysiskt?

Tror du att du själv skulle vilja ha sex med någon som såg ut som du  t ex?
    Finns det några hinder eller saker du skulle vilja förändra?

Skriv gärna din ålder och kön och när du kände dig som mest attraktiv?

• Svar på tråden Hur attraktiv känner du dig sexuellt och fysiskt?
  • Anonym (Mannen)

Man 55, bryr mig inte om hur jag ser ut längre. Har fått lite mage med åren och är rätt trött. Har tappat suget på sex och jag gör inget heller för att försöka hålla igång det. Skulle jag bli singel så lär jag aldrig hitta någon ny kvinna, orkar faktiskt inte bry mig om kvinnor längre, tycker de mest är jobbiga och så speedade.

• Anonym (I natt)

56 år, knubbig och mjuk. Sex hela natten med en 5 år yngre och tränad kk.  Kände mig hur attraktiv som helst. Underbart! 

• Anonym (I natt)
    Anonym (I natt) skrev 2022-04-17 20:25:09 följande:

56 år, knubbig och mjuk. Sex hela natten med en 5 år yngre och tränad kk.  Kände mig hur attraktiv som helst. Underbart! 

Kvinna 
  • Miss Sunny
    Anonym (I natt) skrev 2022-04-17 20:25:09 följande:

Samma sak här
    Kv. 63, med 3 yngre kk`s .....  den yngsta 25 år yngre. 

Alltid mån om att hålla mig fräsh och välvårdad.  Kurvig och har en kvinlig och feminin stil, får ofta höra att jag ser mycket yngre ut.  Får många blickar från män i alla åldar på stan.
  • Grey Man
    theotherone skrev 2022-04-17 19:59:10 följande:

Alltså, grejen är att jag själv tycker jag är helt ok. Jag är social, har lätt att ta kontakt med folk, få dem att skratta, öppna upp sig etc. Hyfsat intelligent, allmänbildad och kan prata om allt möjligt. Jag har haft ett chefsjobb på en statlig myndighet i 10 år, så får väl anse mig själv som rätt kompetent också.

Men trots detta så har jag aldrig fått någon som helst uppmärksamhet från kvinnor. Aldrig blivit raggad på, aldrig fått en opassande kommentar på krogen eller var som helst. Och min fru sedan många år är även fullständigt ointresserad av att ha ett sexliv med mig. Jag tvivlar inte på att hon älskar mig, men är helt övertygad om att hon är asexuell utan att hon vet om det eller reflekterar över det. Så det faller sig helt och hållet naturligt för henne att inte ha sex med sin partner. Den kvinna som alltså kunde tänka sig att inleda ett längre förhållande och skaffa barn med mig var alltså en som inte brydde sig om att hon inte tände på mig.

Så, något fel måste det ju vara. Jag är kanske lite för lång och lite för smal (mitt BMI ligger på 19 ungefär)? Eller så är det något annat som jag inte är medveten om som gör att kvinnor inte kollar på mig två gånger. Hållning, utstrålning eller annat, kanske. Feromonbrist? Givetvis har jag funderat en hel del på detta, men inte hittat någon förklaring.

I mina ögon är jag nog en 4:a - 5:a, men misstänker att jag i kvinnors ögon är en 1:a eller max 2:a.

Chefsjobb på en statlig myndighet och aldrig fått uppmärksamhet från kvinnor? Chocking????
  • theotherone
    Grey Man skrev 2022-04-21 21:54:04 följande:
    Chefsjobb på en statlig myndighet och aldrig fått uppmärksamhet från kvinnor? Chocking????
    På vilket sätt är det chockerande? Att status inte per automatik innebär att kvinnor dras till en?
  • Hotelliggaren
    theotherone skrev 2022-04-22 10:42:40 följande:
    På vilket sätt är det chockerande? Att status inte per automatik innebär att kvinnor dras till en?
    Var väl ironiskt...  Sexighet sitter så mkt i blick, hållning, hur man tar sig ut och fram liksom. En kombination av att ha lite humor, självkänsla och våga visa sig. Tror att det är mkt så att känner man sig sexig så blir man sexig. 
    Naturligtvis måste man ha grunden där, ett bra utseende och fräsch. Samtidigt finns ju så många män o kvinnor som på papperet/bilden är helt perfekta men när man träffar dem är helt oattraktiva. Tror faktiskt kvickhet o humor är det absolut viktigaste. Och det har jag! Utöver ett bra utseende, snygg kropp och ett lagom dominant beteende. Flört
  • Fabian1965

Jag är ganska nöjd med min kropp även om jag har minst 25 kilo övervikt. Har minskar 5 på sex veckor. Det går åt rätt håll.
    Den kroppsdel jag är mest nöjd med är min mun.

• Anonym (I natt)
    Fabian1965 skrev 2022-04-22 12:19:49 följande:

Jag är ganska nöjd med min kropp även om jag har minst 25 kilo övervikt. Har minskar 5 på sex veckor. Det går åt rätt håll.
    Den kroppsdel jag är mest nöjd med är min mun.

Håller med, du har vackra läppar. Jag är oxå nöjd med min mun och får komplimanger för den och mina blå  ögon. 
  • Fabian1965
    Anonym (I natt) skrev 2022-04-22 12:30:05 följande:
    Håller med, du har vackra läppar. Jag är oxå nöjd med min mun och får komplimanger för den och mina blå  ögon. 
    Tack

Ögonen är själens spegel.
    Blå ögon är vackra och extra klarseende inom det spirituella. Dvs har lättare för att känna av andar.
    (är intresserad av ämnet mediumskap)
  • Anonym (I natt)
    Fabian1965 skrev 2022-04-22 12:41:38 följande:
    Tack

Ögonen är själens spegel.
    Blå ögon är vackra och extra klarseende inom det spirituella. Dvs har lättare för att känna av andar.
    (är intresserad av ämnet mediumskap)
    Det har jag fått höra. En man var övertygad om att jag hade såna förmågor men det är inget jag upplevt. 
  • Anonym (Tyvärr)
    theotherone skrev 2022-04-22 10:42:40 följande:
    Kanske ett wakeup-call för dig, men det är ingen status att vara chef på en statlig myndighet...

(Min man är det och jag älskar honom verkligen och han får jobba med vad han vill och han har en ytterligt bekväm tillvaro. Men ibland kan jag ändå känna att varför kunde han inte ha utnyttjat sin potential lite mer och gjort lite mer karriär liksom...att ha en man som är chef på en statlig myndighet är inget man talar högt om med sina väninnor)
  • theotherone

Vilken tur, då har vi ju förklaringen där.

Svar på tråden Hur attraktiv känner du dig sexuellt och fysiskt?