Inlägg från: exandthecity |Visa alla inlägg
  • exandthecity

Hur attraktiv känner du dig sexuellt och fysiskt?

Anonym (Förmodligenful) skrev 2022-04-13 19:41:27 följande:

Jag tycker själv att jag ser hyfsat bra ut med få rynkor, smal vältränad kropp och långt lockigt hår (är 48 år), men eftersom ingen någonsin raggar på mig eller möter min blick när jag spanar in någon jag finner attraktiv drar jag slutsatsen att jag har för höga tankar om mig själv.

Verkar som att du är så attraktiv att de av motsatt kön (förmodar att det är det motsatta du syftar på) tror att du är helt ouppnåelig för dem.
  • exandthecity
    Anonym (Rätt högt) skrev 2022-04-14 12:02:42 följande:

31 kvinna. Fysiskt om jag får räkna bort huvudet då jag är butterface vill jag faktiskt säga stt jag är en tia. Eftersom jag är rätt sexuellt oerfaren för min ålder så sjunker hur sexig jag är men en 9:a vill jag ge mig där.

Ansiktet är en 3:a (4:a sminkad) personligheten en 1:a. 

skulle kunna vara min idealkvinna. Jag är mest intresserad av kropp och personlighet är totalt oviktigt. =)
  • exandthecity
    Anonym (Rätt högt) skrev 2022-04-14 14:19:23 följande:
    :D  tack!
    Anonym (D) skrev 2022-04-14 13:21:20 följande:
    Låter attraktivt i mina ögon. Bara nyfiken, vad menar du med sexuellt oerfaren för din ålder?
    En rätt låg bodycount ihop med att jag inte har lyckats behålla en karl mer än ett halvår. Så det har vart ganska lite liggande totalt. 
    Annars brukar väl sambandet vara att ju kortare förhållanden desto mer ligga totalt sett..(?)
  • exandthecity
    Marie7 skrev 2022-04-16 12:50:04 följande:

#59, skulle kunna vara mig du beskriver. Fram till för 2 år sedan var jag vältränad, hade bra vikt och kände mig snygg och sexig. Hade unga kks som avgudade mig. Sen kom klimakteriet. Viktökning på 8 kilo. Trots träning flera dagar i veckan. Gropar på låren därtill. Detta har gjort mig osäker och att jag känner mig oattraktiv. Avböjer konstant mina kks och vill inte träffa nya. Vill inte visa mig naken längre. Bara min exman som får se mig naken numera. 

Varför visar du dej naken för din exman??

Kan inte riktigt komma ihåg när jag senast såg mamman till mina barn naken. Det var i alla fall åtskilliga veckor längre tillbaka än tidpunkten så jag fick tillträde till min nya bostad (vid separationen alltså).

• exandthecity
    Marie7 skrev 2022-04-17 10:55:21 följande:
    Haha händer ibland om jag lånar duschen i mitt gamla hem. Inget konstigt med det.
    Trevligt att du sköter hygienen. Är det stambyte i din nya bostad???
  • exandthecity
    ödmjukman skrev 2022-04-17 10:58:51 följande:

Man 48, Supersexig med bra utstrålning. Vet vem jag är o vad jag ger o vill ha. Bra i sängen. trygg i mig själv. Tränad, möjligen  nåt kilo ska bort. Drömkille. 

Känner igen mej i det där. Även jag borde bli av med nåt kilo muskelmassa för det börjar nästan bli lite jobbigt med tjejerna som limmar. 
Svar på tråden Hur attraktiv känner du dig sexuellt och fysiskt?