• Anonym (Bäst före eller bäst nu)

Hur attraktiv känner du dig sexuellt och fysiskt?

Tror du att du själv skulle vilja ha sex med någon som såg ut som du  t ex?
    Finns det några hinder eller saker du skulle vilja förändra?

Skriv gärna din ålder och kön och när du kände dig som mest attraktiv?

• Svar på tråden Hur attraktiv känner du dig sexuellt och fysiskt?
  • Anonym (53)

-10. Alltid varit ful, men såg okey ut när jag gifte mig vid 37. Nu är jag passé för länge sen. 

• Anonym (B)

Jag har aldrig känt mig attraktiv eller fin utan alltid känt mig ful och skämts för mitt utseende. Minns att jag redan på dagis hade tankar om att jag var ful. 

Är 31 år, kvinna.

• Anonym (FulaMarie)

Är så ful och äcklig så hade inte velat ha sex med mig om jag var kille. Hängpattar, hängande lös hud på mage efter jag fött två barn. slapp där nere, och platt rumpa. Alltid varit ful, sen den dagen jag föddes. Men har förlikat mig med det 

• Anonym (Förmodligenful)

Jag tycker själv att jag ser hyfsat bra ut med få rynkor, smal vältränad kropp och långt lockigt hår (är 48 år), men eftersom ingen någonsin raggar på mig eller möter min blick när jag spanar in någon jag finner attraktiv drar jag slutsatsen att jag har för höga tankar om mig själv.

• Anonym (J)

Hemmajobbandet under pandemin har satt sina spår, fem extra kilo, och samtidigt mindre muskler.

Innan var jag riktigt snygg. Min fru brukade säga Daniel Craigs yngre bror, och både längre och kraftigare. Nu känner jag mig bara hyfsat snygg och sexig, även om jag är långt bättre än de flesta i min ålder.

• Hotelliggaren

Oj, blivit nån sorts skäms-tråd! Känns ju skitdrygt då att komma och säga att man känner sig rätt snygg o sexig. Men alltid känt så, och fått höra rätt ofta. Hyggliga proportioner, vältränad och tycker nog jag har nån sorts charm. Skulle gärna varit lite längre. är 173 och det är ju inte på pluskontot. Ngt mindre kuk än vad som är vanligt på FL, under 20 cm.... Det är synd. Skrikandes

• Anonym (Tillfreds)

Eftersom jag både ser ok ut och tar hand om min kropp så kan jag inte klaga. Jag är nöjd.

• Anonym (J)
    Hotelliggaren skrev 2022-04-13 19:49:15 följande:

Ngt mindre kuk än vad som är vanligt på FL, under 20 cm.... Det är synd. Skrikandes

De flesta här har garanterat mindre än "vad som är vanligt på FL"...

• Anonym (Tillfreds)
    Hotelliggaren skrev 2022-04-13 19:49:15 följande:

Oj, blivit nån sorts skäms-tråd! Känns ju skitdrygt då att komma och säga att man känner sig rätt snygg o sexig. Men alltid känt så, och fått höra rätt ofta. Hyggliga proportioner, vältränad och tycker nog jag har nån sorts charm. Skulle gärna varit lite längre. är 173 och det är ju inte på pluskontot. Ngt mindre kuk än vad som är vanligt på FL, under 20 cm.... Det är synd. Skrikandes

Under 20.. finns det så små!? (Jag var tvungen, bara lite humor).
  • Daphodil

Ja, jag känner mig snygg. Tuttarna är inte vad de var och det finns alltid detaljer som hade kunnat se bättre ut, men generellt sett är jag en attraktiv kvinna. 

Jag kände mig väldigt attraktiv som 20-åring, och rent fysiskt var det kanske bättre då. Men nuförtiden är jag lugnare och vänligare, och det tror jag ses som mer attraktivt än den 20-åriga gaphalsen ;)

Svar på tråden Hur attraktiv känner du dig sexuellt och fysiskt?