Inlägg från: Anonym (Rätt högt) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Rätt högt)

Hur attraktiv känner du dig sexuellt och fysiskt?

31 kvinna. Fysiskt om jag får räkna bort huvudet då jag är butterface vill jag faktiskt säga stt jag är en tia. Eftersom jag är rätt sexuellt oerfaren för min ålder så sjunker hur sexig jag är men en 9:a vill jag ge mig där.

Ansiktet är en 3:a (4:a sminkad) personligheten en 1:a. 

• Anonym (Rätt högt)
    exandthecity skrev 2022-04-14 13:04:17 följande:
    skulle kunna vara min idealkvinna. Jag är mest intresserad av kropp och personlighet är totalt oviktigt. =)
    :D  tack!
    Anonym (D) skrev 2022-04-14 13:21:20 följande:
    Låter attraktivt i mina ögon. Bara nyfiken, vad menar du med sexuellt oerfaren för din ålder?
    En rätt låg bodycount ihop med att jag inte har lyckats behålla en karl mer än ett halvår. Så det har vart ganska lite liggande totalt. 
  • Anonym (Rätt högt)

Jag skulle väldigt gärna ha sex med en klon av mig själv faktiskt. Gillar hur jag ser ut, särskilt från halsen och nedåt. Jag har förmodligen alldeles för ofta som det är utan klon av mig själv ändå sex med mig själv ändå, onani. 

¨Det här låter fruktansvärt narcissistiskt, men jag kan tända på mig själv i en spegel, på bild osv. särskilt sedd med vy bakifrån. Midjan, rumpan, ryggen, låren osv.

• Anonym (Rätt högt)
    Freddie K skrev 2022-04-14 15:44:37 följande:
    Det låter härligt. Jag gillar också att se mig själv naken, även om jag inte direkt är vältränad och så.
    Onani framför spegel är etiskt producerad porr :)
  • Anonym (Rätt högt)
    Anonym (Ja) skrev 2022-04-14 18:43:54 följande:

Jag är nöjd med mig själv fysiskt och sexuellt. Gillar inte brösten men i övrigt allt riktigt fint. Smalare än för några år sen också och gillar min kropp mer nu. Sexuellt är jag mer erfaren efter seperation och flera olika män. Är 35 år. 

Funderat på att fixa dem? Det har jag gjort och det minskade andra komplex jag har, näsan, öronen osv. Har märkt att när jag är väldigt nöjd över hur kroppen ser ut så behöver jag inte sminka mig, klä mig snyggt eller fixa till håret för att känna mig fin. 

Så jag tror min bröstoperation egentligen var en investering, för hade jag börjat med att operera något annat än dem istället hade jag fortsatt med fler operationer. Med stora tuttar så stör inte en stor näsa, resting bitch face eller flaxöron alls på samma sätt längre. 
  • Anonym (Rätt högt)
    Daniel 723 skrev 2022-04-16 08:00:09 följande:
    Här blev jag nyfiken, vad är en "butterface"??  // Drömmer
    Butterface= "But her face". Everything about her is pretty but her face.

Snygg kropp fult ansikte. Fanns faktiskt skönhetstävlingar "miss Butterface" ungefär som "fröken sverige" förr i USA, men ansiktet skulle inte påverka bedömningen. Väldigt fin grej tycker jag, då skönhet annars är väldigt mycket ansikte och fokus på det. Gav fler personer möjlighet att visa upp sin skönhet...men feminister förstörde det och ansåg att det var kvinnoförnedrande...samtidigt som vanliga skönhetstävlingar finns kvar :/

Howard Stern arrangerade den största miss Butterface om jag kommer ihåg rätt.
Svar på tråden Hur attraktiv känner du dig sexuellt och fysiskt?