• Vienna20

Gravid med bf november 2022

Plussade i förrgår, och enligt egna beräkningar så är bf 2/11-2022. Inser att det kanske inte är så många som fått plus ännu, utan många som befinner sig i slutet på oktober, men är du som jag och kanske plussat och har lite längre cykler än 28 dagar så kanske det finns flera som har fått plus och är beräknade i början av november ???? Om inget annat trillar det troligen in flera blivande mammor rätt snart 

Eftersom det är så jätte tidigt fortfarande så vore det så skönt att ventilera tankar, oro, glädje med fler i samma situation! 

• Svar på tråden Gravid med bf november 2022
  • Pico

Jag håller också alla mina tummar för dig och mini Empzh!!

• Thasz
    Grodan90 skrev 2022-04-03 09:28:23 följande:

Imorgon ska jag på ultraljud och se bebis första gången! Så nervös Obestämd

Wow, vad spännande! Vilken vecka är du i? Glad
  • Grodan90
    Thasz skrev 2022-04-03 11:00:21 följande:
    Wow, vad spännande! Vilken vecka är du i? Glad
    8+4 idag men har inte exakt koll så kan vara några dagar framåt eller bakåt med. Hoppas på att se det lilla hjärtat iallafall Hjärta
  • Pico
    Grodan90 skrev 2022-04-03 11:49:03 följande:
    8+4 idag men har inte exakt koll så kan vara några dagar framåt eller bakåt med. Hoppas på att se det lilla hjärtat iallafall Hjärta
    Tjoho vad spännande! Håller tummarna att allt ser fint ut Drömmer
  • emphz

de senaste dygnet har det mest varit blod åt det bruna hållet vilket tyder på gammalt blod. såg ett hematom i torsdag, hade jätte blödning i fredags sen har det minskat och nu brunt. Hoppas hoppas det ska ta slut ocu hematomet försvunnit..
    kan inte glädjas alls justnu vilket känns jobbigt. 

tacksam att kunna skriva av mig här! 

• soanho
    Grodan90 skrev 2022-04-03 09:28:23 följande:

Imorgon ska jag på ultraljud och se bebis första gången! Så nervös Obestämd

Jag ska också på ultraljud och se bebis för första gången imorgon! Och jag är också väldigt nervös. Så orolig för att bebis inte ska må bra Rynkar på näsan Jag håller tummarna för oss!!
  • Pico

Emphz : skönt att det verkar vända, jag hoppas att du och Mini får ses igen på nästa ultraljud Solig

• Grodan90
    Pico skrev 2022-04-03 14:09:21 följande:
    Tjoho vad spännande! Håller tummarna att allt ser fint ut Drömmer
    Tack!Hjärta
  • Grodan90
    soanho skrev 2022-04-03 15:47:32 följande:
    Jag ska också på ultraljud och se bebis för första gången imorgon! Och jag är också väldigt nervös. Så orolig för att bebis inte ska må bra Rynkar på näsan Jag håller tummarna för oss!!
    Åh spännande! Vilken vecka är du i? Håller tummarna för oss imorgon!
Svar på tråden Gravid med bf november 2022