• evelinagra1

BIM mars 2022

Hittade ingen mars tråd så tror inte det finns någon än så tänkte att jag startar en

detta blir vårat 14e försök tror jag har tappat räkningen haha.. vi har gjort en utredning och de har inte hittat något ?fel? på någon av oss så nu står vi i kö för vidare utredning och behandling men jag hoppas såklart att vi inte ska behöva komma dit!

Förra månaden blev ägglossningen väldigt sen så är lite osäker på BIM men om det kommer i normal tid så borde bim bli 6/3

hoppas på många fina pluss denna månaden <3

6/3 evelinagra1 (14e försöket 1a barnet )

• Svar på tråden BIM mars 2022
  • Pico

Butembobaby - fick till ett litet test idag trots allt, men det var ju negativt såklart såhär ÄL+9, lever på hoppet kring att du aldrig plussat före ÄL+10 Tungan ute sen har jag billiga tester som jag inte vet om man kan lita på heller men det är i alla fall roligt att ha något att göra i denna väntan haha

Tempen sköt i höjden idag, vet inte om jag gjort något fel Förvånad NC kanske utesluter den helt.. får se vad som händer..

• Grodan90
    Holy93 skrev 2022-03-06 07:11:22 följande:
    Det här vågar jag tolka som positivt? Jag är i chock!
    Grattis!
  • Pico

GRATTIS Holy93 Solig vilken dag är du på? har du haft några symtom?

• Holy93
    Pico skrev 2022-03-06 07:42:08 följande:

GRATTIS Holy93 Solig vilken dag är du på? har du haft några symtom?

Bim-4 så är tidigt, vart förstoppad de senaste dagarna och var förstoppad hela graviditeten med förra, så chansade och tog ett haha! Annars inga symptom än Drömmer
    Sambon sover så vet inte hur jag ska berätta än
  • Fagelfri

Skulle önska lite hjälp, är mer brydd nu än nånsin :/

så: testade ett testa tidigt idag. 10 dagar efter ÄL, mens på onsdag. Kan dock vara en till två dagar senare pga oregelbunden cykel.

läste testet efter rekommenderade 3 minuter. Ser ingenting. En halv minut senare ska jag slänga det och ser då en SVAG skugga som inte var där förr. Det är absolut inte ett positivt resultat för det var så svagt att det inte gick att fånga på kameran. Ibland syntes det på skärmen men så fokuserade den och då försvann strecket. Detta var såklart med god marginal inom de 10 min som är maxgräns för avläsning.

är det ett sånt spökstreck man hör om? KAN det vara för låga nivåer såhär nära mens? Eller ska jag tänka att det bara är ett späkstreck och fokusera på nästa mens?

bifogar också en bild på mitt negativa test för att ja. jag har blivit knäpp tror jag haha.där ser man då den svaga svaga skuggan?

• Cinapuffen
    Holy93 skrev 2022-03-06 07:11:22 följande:
    Det här vågar jag tolka som positivt? Jag är i chock!
    Stort grattis!! {#emotions_dlg.flower}
  • Lollan1

Grattis Lakritsens! 

Här verkar mensen redan ha kommit (beräknad på tisdag annars)...

• Cinapuffen
    Fagelfri skrev 2022-03-06 08:36:50 följande:

Skulle önska lite hjälp, är mer brydd nu än nånsin :/

så: testade ett testa tidigt idag. 10 dagar efter ÄL, mens på onsdag. Kan dock vara en till två dagar senare pga oregelbunden cykel.

läste testet efter rekommenderade 3 minuter. Ser ingenting. En halv minut senare ska jag slänga det och ser då en SVAG skugga som inte var där förr. Det är absolut inte ett positivt resultat för det var så svagt att det inte gick att fånga på kameran. Ibland syntes det på skärmen men så fokuserade den och då försvann strecket. Detta var såklart med god marginal inom de 10 min som är maxgräns för avläsning.

är det ett sånt spökstreck man hör om? KAN det vara för låga nivåer såhär nära mens? Eller ska jag tänka att det bara är ett späkstreck och fokusera på nästa mens?

bifogar också en bild på mitt negativa test för att ja. jag har blivit knäpp tror jag haha.där ser man då den svaga svaga skuggan?

Jag tycker mig ana en svag skugga. Är så svårt med de där testen tycker jag, just för att det så ofta blir spökstreck. Du kanske skulle testa ett sånt där CB digitalt early imorgon? Men som du säger, du har några dagar kvar till BIM, så hoppet finns kvar. Solig
  • Fagelfri
    Cinapuffen skrev 2022-03-06 08:51:22 följande:
    Jag tycker mig ana en svag skugga. Är så svårt med de där testen tycker jag, just för att det så ofta blir spökstreck. Du kanske skulle testa ett sånt där CB digitalt early imorgon? Men som du säger, du har några dagar kvar till BIM, så hoppet finns kvar. Solig
    Men eller hur en skugga som är så sjukt svag. Och what!? Finns det digitala testa tidigt!?
Svar på tråden BIM mars 2022