• evelinagra1

BIM mars 2022

Hittade ingen mars tråd så tror inte det finns någon än så tänkte att jag startar en

detta blir vårat 14e försök tror jag har tappat räkningen haha.. vi har gjort en utredning och de har inte hittat något ?fel? på någon av oss så nu står vi i kö för vidare utredning och behandling men jag hoppas såklart att vi inte ska behöva komma dit!

Förra månaden blev ägglossningen väldigt sen så är lite osäker på BIM men om det kommer i normal tid så borde bim bli 6/3

hoppas på många fina pluss denna månaden <3

6/3 evelinagra1 (14e försöket 1a barnet )

• Svar på tråden BIM mars 2022
  • Butembobaby

Mår verkligen inte bra idag, magsjukan har kommit tillbaks med råge. Har feber och alla de otrevliga symptom som hör till. Känner att jag kanske får förbereda mig på att mensen kommer snart också. 

• Loppster
    Butembobaby skrev 2022-03-07 14:24:01 följande:

Mår verkligen inte bra idag, magsjukan har kommit tillbaks med råge. Har feber och alla de otrevliga symptom som hör till. Känner att jag kanske får förbereda mig på att mensen kommer snart också. 

Usch krya på dig Hjärta
  • Cinapuffen
    Butembobaby skrev 2022-03-07 14:24:01 följande:

Låter inte alls trevligt. Rynkar på näsan Hoppas det går över fort. Krya på dig. {#emotions_dlg.flower}
  • flisan1989
    Fagelfri skrev 2022-03-07 09:52:30 följande:

Flisan: nu blöder jag inte ändå Så kanske mensen inte kommit riktigt än. Inatt var tempen låg men när jag mätte imorse var den hög igen. Kan lägga in dagens test med. Får leta upp ett digitalt sen.

annars ses vi i april-tråden kanske, tråkigt det inte verkar tagit sig för dig!

Är detta ett vanligt eller testa tidigt förresten?{#emotions_dlg.flower}
  • Fagelfri
    flisan1989 skrev 2022-03-07 14:47:22 följande:
    Är detta ett vanligt eller testa tidigt förresten?{#emotions_dlg.flower}
    Ett testa tidigt så därför känns det hopplöst. Syntes inte på bilden jag la upp av nån anledning men är ett grått svagt spökstreck. Utgår från att ett tidigt test ändå borde gett riktigt utslag om jag ska ha mens på onsdag-fredag. :( enda gravidsymtomet (som också inte kan vara pms lika väl liksom) är mitt känsliga luktsinne och att mat smakar konstigt?
  • Emzor1
    ems1991 skrev 2022-03-07 12:41:43 följande:

Bim på lördag 12/3 och det känns som vilken annan månad som helst här Rynkar på näsan

Jag har BIM en dag efter dig, känner exakt likadant... Haft lite mensvärk till och från under helgen dock vilket jag inte brukar få så tidigt, men min mens kan vara ganska oregelbunden så den kanske kommer lite tidigare den här månaden bara Rynkar på näsan
  • Fyran4
    Pico skrev 2022-03-07 05:12:48 följande:
    Morgonens test med bild tagen Inom testtiden. som vanligt är det ju omöjligt att få en bild på korrekt färg men skulle säga att färgen är ljusrosa idag också.. vad tror ni, ska jag fortsätta hoppas?

Det ser positivt ut :D  

• Mirre24431

Hejsan! 

vi är på första försöket Med första barnet och jag är på bim-4!

Jag har mått så fruktansvärt illa idag och tog ett graviditetstest på eftermiddagen! 

visst är det två streck eller är jag tokig? Öppnade det så att man skulle se bättre. Först syntes det tydligare sen bleknade det lite. 

Är jag tokig eller ser ni nåt?

• Pico
    Mirre24431 skrev 2022-03-07 18:29:40 följande:

Hejsan! 

vi är på första försöket Med första barnet och jag är på bim-4!

Jag har mått så fruktansvärt illa idag och tog ett graviditetstest på eftermiddagen! 

visst är det två streck eller är jag tokig? Öppnade det så att man skulle se bättre. Först syntes det tydligare sen bleknade det lite. 

Är jag tokig eller ser ni nåt?

Tycker absolut det går att ana något där! är det ett testa tidigt eller ett vanligt? Glad
Svar på tråden BIM mars 2022