• evelinagra1

BIM mars 2022

Hittade ingen mars tråd så tror inte det finns någon än så tänkte att jag startar en

detta blir vårat 14e försök tror jag har tappat räkningen haha.. vi har gjort en utredning och de har inte hittat något ?fel? på någon av oss så nu står vi i kö för vidare utredning och behandling men jag hoppas såklart att vi inte ska behöva komma dit!

Förra månaden blev ägglossningen väldigt sen så är lite osäker på BIM men om det kommer i normal tid så borde bim bli 6/3

hoppas på många fina pluss denna månaden <3

6/3 evelinagra1 (14e försöket 1a barnet )

• Svar på tråden BIM mars 2022
  • Emzor1

Obs - detta är vårt första barn :) 

Inser att jag lät väldigt negativ i mitt förra inlägg, är bara så sjukt bebissugen och otroligt otålig! Ville inte dra ner stämningen Drömmer

• flisan1989

Emzor1 jag har likadant just nu! Känns som början på mensvärk och finnar suck. BIM nu på torsdag 10/3 negativt än så länge. mina närmaste vänner har precis plussat och man blir så orolig o otålig.  

• Kiiwii

Man är ifrån familjeliv en dag eller två och så får man se massa glada nyheter när man kollar tråden, stort grattis till er som plussat Solig 

Ger hopp åt en annan :)

• Emzor1

Usch, jag förstår dig flisan1989 :( Jag blir så glad för alla andras skull men samtidigt avundsjuk. Det värsta är att man får sådana förhoppningar för att sedan få typiska signaler att mensen är på ingång... 10/3 är fortfarande några dagar bort, jag håller alla tummar och tår för dig!

flisan1989 skrev 2022-03-06 18:44:17 följande:

Emzor1 jag har likadant just nu! Känns som början på mensvärk och finnar suck. BIM nu på torsdag 10/3 negativt än så länge. mina närmaste vänner har precis plussat och man blir så orolig o otålig.  

• flisan1989
    Emzor1 skrev 2022-03-06 19:21:39 följande:

Usch, jag förstår dig flisan1989 :( Jag blir så glad för alla andras skull men samtidigt avundsjuk. Det värsta är att man får sådana förhoppningar för att sedan få typiska signaler att mensen är på ingång... 10/3 är fortfarande några dagar bort, jag håller alla tummar och tår för dig!

Ja tack! Och går det inte så får vi alla fortsätta stötta varandra i apriltråden :) skönt att kunna lufta tankar o symptom (eller icke symtom) här tillsvidare Hjärta
  • evelinagra1

Jag har samma symtom som alla andra månader innan mens så har inte jätte stora förhoppningar denna månaden heller

• Fyran4
    Pico skrev 2022-03-06 14:50:47 följande:

Haha nä nu har jag tappat det helt, kollade mina två senaste grav-stickor (fredags och idag) bara för att kolla eventuella torkstreck. Då är där ett ganska tydligt ljusrött streck på det från imorse men det andra är helt blankt. Jag tog inte tiden imorse och var lite småstressad så jag vet inte egentligen hur länge jag väntade på svaret. Kan ett torkstreck ha en sådan färg? och säg gärna till mig att jag hoppas på för mycket xD

om det är tydligt ljusrött och lika brett som kontrollstrecket så borde det vara positiv tycker jag. När jag testat positivt så har mina streck varit kvar, de försvinner inte när det är positiv. När ska du testa igen? 

• Emzor1

Flisan1989 - nu kan jag inte citera heller, tröttsamt.. ja det är verkligen skönt att ha ett forum att ventilera med andra i samma situation, går det inte vägen nu så kanske det är nästa månad som är vår istället Hjärta

• Pico

Morgonens test med bild tagen Inom testtiden. som vanligt är det ju omöjligt att få en bild på korrekt färg men skulle säga att färgen är ljusrosa idag också.. vad tror ni, ska jag fortsätta hoppas?
Svar på tråden BIM mars 2022