• evelinagra1

BIM mars 2022

Hittade ingen mars tråd så tror inte det finns någon än så tänkte att jag startar en

detta blir vårat 14e försök tror jag har tappat räkningen haha.. vi har gjort en utredning och de har inte hittat något ?fel? på någon av oss så nu står vi i kö för vidare utredning och behandling men jag hoppas såklart att vi inte ska behöva komma dit!

Förra månaden blev ägglossningen väldigt sen så är lite osäker på BIM men om det kommer i normal tid så borde bim bli 6/3

hoppas på många fina pluss denna månaden <3

6/3 evelinagra1 (14e försöket 1a barnet )

• Svar på tråden BIM mars 2022
  • Pico

MAKL: kram till dig! Tack för att du orkat hjälpa oss andra med din kunskap, håller tummarna för dig Hjärta

• Fagelfri
    flisan1989 skrev 2022-03-05 11:51:23 följande:
    BIM på torsdag så dagen efter dig! Testade med test från gravidkollen vet helt ärligt inte om det är testa tidigt men de skulle kunna upptäcka rätt tidigt.. Förstår hur du känner! Och så är man inbillningssjuk också och känner av allt! Jag tror inte vi lyckades denna månad tycker mig ha för mycket pms känningar precis som förra månaden men hoppet är ju kvar ändå..

hur många testa tidigt har du? Tänker att morgonurinen imorgon kanske är något? Jag tänker lite att det är lite skönt att få ett negativt ganska tidigt så blir man mer inställd på det och mindre besviken samtidigt som positivt överraskad om det tar sig ändå!
    Hah ja sjukt vad man inbillar sig saker, helt hopplöst hehe. Oh tråkigt. Men pms-känningar KAN ju vara gravidhormoner också inbillar jag mig så jag håller tummarna :) ja jag har två testa tidigt så tänker att jag testar imorgon på morgonen. jag tänker precis som du att ett negativt testa tidigt mjukt förbereder en för besvikelsen när mensen kommer. Så man inte hinner bygga upp för mkt förväntningar?
  • flisan1989
    Glad
    Fagelfri skrev 2022-03-05 14:25:22 följande:
    Hah ja sjukt vad man inbillar sig saker, helt hopplöst hehe. Oh tråkigt. Men pms-känningar KAN ju vara gravidhormoner också inbillar jag mig så jag håller tummarna :) ja jag har två testa tidigt så tänker att jag testar imorgon på morgonen. jag tänker precis som du att ett negativt testa tidigt mjukt förbereder en för besvikelsen när mensen kommer. Så man inte hinner bygga upp för mkt förväntningar?
    Ja men exakt så tänker jag med! vi prickade in ägglossningsdagen ocj dagen efter denna månad med hjälp av CB, men inget innan eller efter som kan räknas in så jag är tyvärr inte så hoppfull med tanke på irritatioen i kroppen men som du säger, symtomen är ju så lika. Och tiden går aldrig så långsamt som mellan ÄL o mens 
  • Pico

Äl+8 - har varit fruktansvärt trött idag men även fått knappt märkbara ljusljusljusbruna flytningar.. hjärnan går på högvarv Skrikandes

• Butembobaby
    Pico skrev 2022-03-05 18:35:51 följande:

Äl+8 - har varit fruktansvärt trött idag men även fått knappt märkbara ljusljusljusbruna flytningar.. hjärnan går på högvarv Skrikandes

Spännande! 

Jag har också varit totalt sänkt idag, fick ta en 3 timmar tupplur mitt på dagen när dottern sov, inte vanligt för mig Förvånad

Ska du testa igen i morgon? 
  • Pico
    Butembobaby skrev 2022-03-05 18:44:31 följande:
    Spännande! 

Jag har också varit totalt sänkt idag, fick ta en 3 timmar tupplur mitt på dagen när dottern sov, inte vanligt för mig Förvånad

Ska du testa igen i morgon? 
    Galet!! Hade kunnat sova både stående och gående idag xD 

Hade velat, men vet inte om jag kan lyckas få till det utan att sambon märker Obestämd har du testat mer?
  • Butembobaby
    Pico skrev 2022-03-05 19:06:43 följande:
    Galet!! Hade kunnat sova både stående och gående idag xD 

Hade velat, men vet inte om jag kan lyckas få till det utan att sambon märker Obestämd har du testat mer?
    Nej det är svårt att smussla med testandet, hade samma problem med ägglossningstesten under jul när vi bodde hemma hos mina föräldrar. 

Jag testar varje dag nu Glad fick negativt i morse, men har aldrig haft positivt innan ÄL+10, så är inte orolig ännu. 

Min mann är högst medveten om att jag är testoman haha Drömmer
  • tovikan
    Laktrisens skrev 2022-03-05 06:49:59 följande:
    Är i chock!!! 
    Stort grattis!!! 
Svar på tråden BIM mars 2022