• evelinagra1

BIM mars 2022

Hittade ingen mars tråd så tror inte det finns någon än så tänkte att jag startar en

detta blir vårat 14e försök tror jag har tappat räkningen haha.. vi har gjort en utredning och de har inte hittat något ?fel? på någon av oss så nu står vi i kö för vidare utredning och behandling men jag hoppas såklart att vi inte ska behöva komma dit!

Förra månaden blev ägglossningen väldigt sen så är lite osäker på BIM men om det kommer i normal tid så borde bim bli 6/3

hoppas på många fina pluss denna månaden <3

6/3 evelinagra1 (14e försöket 1a barnet )

• Svar på tråden BIM mars 2022
  • Pico
    evelinagra1 skrev 2022-03-04 09:48:12 följande:

nu har inte jag tempat så länge än men hittills denna cykeln är tempen helt annorlunda, den har sjunkt vid äl + 3-4 precis som för dig innan och hoppat lite mer men denna cykel har tempen legat vid ungefär samma grad sen ägglossning, nu är jag bara på äl+5 eller 6 men hoppas att det kan vara positivt och längtar till imorgon när jag gör tempa igen haha

Haha galet med likheterna! Hoppas på plus för oss båda :)
  • Loppster

Får ni plus på era äl tester varje månad? Jag har bara använt det förra månaden och denna och testar mig runt 18.00 på kvällen när jag börjar få äl känning. förra månaden fick jag en stegring men inte positivt och denna månaden än sålänge är testen blanka fast jag har äl känningar. Har använt rfsu tester. 

• MAKL

Loppster: Vissa behöver testa flera gånger varje dag för att inte missa stegringen på testen. Jag brukar testa två gånger om dagen. Jag har då märkt att när jag får positivt på testet så är det på em vid typ kl 13-14. Och på kvällen samma dag kan testen vara negativa igen. Så prova testa flera gånger varje dag så kanske du inte missar det positiva testet.

• Grodan90
    Laktrisens skrev 2022-03-04 14:47:08 följande:
    Nya tester idag..
    Tycker det ser positivt ut! 
  • Baconpie
    Laktrisens skrev 2022-03-04 14:47:08 följande:
    Nya tester idag..
    Ser positivt ut. Definitivt värt att köpa ett digitalt för att slippa gissa. Glad
  • Laktrisens
    Baconpie skrev 2022-03-04 17:23:35 följande:
    Ser positivt ut. Definitivt värt att köpa ett digitalt för att slippa gissa. Glad
    Jag väntar otåligt skulle få hem dom ikväll, hemleverans;) men är de dumt ta ett digitalt på kvällen?
  • flisan1989

Laktrisen! åååh så Spännande! Tycker också det ser positivt ut! Lova att fota o dela när du gör det digitala? Håller tummarna!

• Baconpie
    Laktrisens skrev 2022-03-04 17:27:01 följande:
    Jag väntar otåligt skulle få hem dom ikväll, hemleverans;) men är de dumt ta ett digitalt på kvällen?
    Försök hålla dig och drick inte så mycket så bör det funka fint! Samlar du kisset i en behållare? Jag brukar avgöra på färgen om det känns lönt att testa. 
  • Laktrisens
    flisan1989 skrev 2022-03-04 17:41:10 följande:

Laktrisen! åååh så Spännande! Tycker också det ser positivt ut! Lova att fota o dela när du gör det digitala? Håller tummarna!

Tack snälla! Uppdaterar sen hur de gick :)
Svar på tråden BIM mars 2022