• evelinagra1

BIM mars 2022

Hittade ingen mars tråd så tror inte det finns någon än så tänkte att jag startar en

detta blir vårat 14e försök tror jag har tappat räkningen haha.. vi har gjort en utredning och de har inte hittat något ?fel? på någon av oss så nu står vi i kö för vidare utredning och behandling men jag hoppas såklart att vi inte ska behöva komma dit!

Förra månaden blev ägglossningen väldigt sen så är lite osäker på BIM men om det kommer i normal tid så borde bim bli 6/3

hoppas på många fina pluss denna månaden <3

6/3 evelinagra1 (14e försöket 1a barnet )

• Svar på tråden BIM mars 2022
  • Brallans
    sassafrasmir skrev 2022-03-26 11:00:48 följande:
    Åh!! Hur starkt streck fick du då? Och minns du hur snabbt det visade sig? Håller tummarna!

jag testade en gång till efter 2 dagar då var det lite starkare sen på BIM tog jag ett digitalt test som sa gravid :) 

• Elina24
    sassafrasmir skrev 2022-03-26 10:36:31 följande:

Jaa eller hur? Och ännu mer i verkligheten, mer rosa liksom. Spökstreck är väl gråa? Åååh vill bara spola fram tiden nu

Ååh spännande!
  • Loppster
    sassafrasmir skrev 2022-03-27 10:10:44 följande:
    Översta från idag!! Håller tummarna att detta lilla frö vill stanna kvar nu <3
    Grattis!! Hjärta
  • Elina24
    sassafrasmir skrev 2022-03-27 10:10:44 följande:
    Översta från idag!! Håller tummarna att detta lilla frö vill stanna kvar nu <3
    Grattis! Solig
  • Kvinna1989

Jag har BIM imorgon. Har inga symtom alls på varken mens eller graviditet. Så vi får se :)

• sassafrasmir
    Kvinna1989 skrev 2022-03-27 15:27:30 följande:

Jag har BIM imorgon. Har inga symtom alls på varken mens eller graviditet. Så vi får se :)

Spännande!! När vill du testa om inte mensen kommer imorgon?
  • Fyrklöverns

Grattis till alla som plussat :)
    Mensen kom punktligt igår. Hoppar över till april-tråden nu. 

• Rebeckae
    Kvinna1989 skrev 2022-03-27 22:01:44 följande:

Om mensen inte kommer imorgon så åker jag nog och köper ett test. 

Åh spännande, håll oss uppdaterade=)
  • Kvinna1989
    Rebeckae skrev 2022-03-28 09:11:11 följande:
    Åh spännande, håll oss uppdaterade=)
    Mensen är här :/ men de blir ett nytt försök då :)
  • Elina24

Har bim imorgon och haft mensvärk i några dagar och är sjukt trött. Får se vad som händer om det är mens på gång  Oskyldig

Svar på tråden BIM mars 2022