• evelinagra1

BIM mars 2022

Hittade ingen mars tråd så tror inte det finns någon än så tänkte att jag startar en

detta blir vårat 14e försök tror jag har tappat räkningen haha.. vi har gjort en utredning och de har inte hittat något ?fel? på någon av oss så nu står vi i kö för vidare utredning och behandling men jag hoppas såklart att vi inte ska behöva komma dit!

Förra månaden blev ägglossningen väldigt sen så är lite osäker på BIM men om det kommer i normal tid så borde bim bli 6/3

hoppas på många fina pluss denna månaden <3

6/3 evelinagra1 (14e försöket 1a barnet )

• Svar på tråden BIM mars 2022
  • norrpigan

Tror ni att jag kunde hålla mig tills imorgon? Skäms knappast, haha!
    Men nu är det ingen tvekan längre. Fick mig ett fint plus som jag inte alls tvekar över Hjärta Så suuuuper suuuuper svaga test kan vara ett plus, hihi. 

• Idaj0

Jag har haft symptom på ägglossning från i fredags till igår, började med ökade slemmiga flytningar och ändå till igår var jag öm över äggstockarna, då jag inte testat för ägglossning så får tiden utvisa när bim blir. Vi har iallafall haft stora möjligheter att få till det eftersom vi varit på semester hela veckan. Hoppas det tar sig då jag jobbar kväll hela veckan nästa månad när jag har ägglossning, då syns vi inte alls  den veckan Obestämd

• Aducia

Nidblödning igår och även en inplantationsdipp i tempen, jag kanske testar imorgon. Vi får se, men isåfall på söndag om jah inte gör imorgon 

BF 8/10 - 2020 ? N 30/1 - 2019 ? MF 6/4 2017 - Vecka 7 (6+4)
  • Fridacat
    norrpigan skrev 2022-03-18 07:23:01 följande:

Men nu är det ingen tvekan längre. Fick mig ett fint plus som jag inte alls tvekar över Hjärta Så suuuuper suuuuper svaga test kan vara ett plus, hihi. 

Grattis!!! Så kul!!{#emotions_dlg.flower}
  • Rebeckae
    norrpigan skrev 2022-03-18 07:23:01 följande:

Grattis! Så roligt <3
  • norrpigan
    MaddeBreli skrev 2022-03-18 09:10:54 följande:

Grattis norrpigan! Hur tidigt fick du dom svagaste pussen? 

Tusen tack! Hjärta 14 mars kunde jag se ett svagt streck på PREG testet. Det var de som fick mig att börja undra.. Så tog jag ett med sticka och det var blankt. Sen testade jag med olika och igår började jag få super svaga streck på stickorna också. Men jag förstod nästan att det var något för det var ett tydligt streck efter tiden och det hade jag aldrig fått innan. Så för mig vände det verkligen från en dag till den andra. 
  • norrpigan
    Fridacat skrev 2022-03-18 08:22:17 följande:
    Grattis!!! Så kul!!{#emotions_dlg.flower}
    Rebeckae skrev 2022-03-18 09:17:09 följande:
    Grattis! Så roligt <3

Tusen tack, känns så roligt Hjärta Har som mensvärk så tror den ska komma hela tiden. Men det har jag haft nu till och från i 5 dagar Tungan ute
  • MaddeBreli

Så roligt! Sjukt glad för alla er som plussar! Man hoppas ju liksom in i det sista att man ska bli en av er!

Svar på tråden BIM mars 2022