• evelinagra1

BIM mars 2022

Hittade ingen mars tråd så tror inte det finns någon än så tänkte att jag startar en

detta blir vårat 14e försök tror jag har tappat räkningen haha.. vi har gjort en utredning och de har inte hittat något ?fel? på någon av oss så nu står vi i kö för vidare utredning och behandling men jag hoppas såklart att vi inte ska behöva komma dit!

Förra månaden blev ägglossningen väldigt sen så är lite osäker på BIM men om det kommer i normal tid så borde bim bli 6/3

hoppas på många fina pluss denna månaden <3

6/3 evelinagra1 (14e försöket 1a barnet )

• Svar på tråden BIM mars 2022
  • Loppster

Tovikan: vi är på försök nummer 2. kanske första försöket som vi verkligen gått in för. Vi blev spontant gravida i dec men fick missfall i januari. efter det fick jag 2 olika infektioner som höll i sig 1 månad så Därför blev det lite halvdant förra månaden. Vilken försök är ni på? 

• Aducia

Hej!

Jag har hängt lite i BIM januari gruppen om jag intr minns fel, men sen hände något med min sambo som gjorde att vi la planerna för barn nr 3 på hyllan. Nu har min ägglossning valt att komma tidigt och självklart hade vi oskyddat sex, vad jag trodde var 2 veckor innan ägglossning ... lugnt tänkte jag! 

Men nu sitter jag är på ÄL+5 isch.. ömma bröst, illamående och ont i svanken.

Värst av allt är ju att illamåendet kan bero på magsjuka pga familjen haft det lördag-måndag. Enda jag funderar på är hur mitt illamående går över vid småätande och att jag har aptit. Har inte kräkts och ingen diarre. Nu sen någon timme tillbaka har jag inte illamående men ömma bröst.

Vi vill ju ha en tredje men var inte riktigt planen nu med tanke på sambon men det går framåt där så tänker att det löser sig.

Har BIM 24-25 mars!

Lycka till ni andra och grattis ni som plussat!!

• Leopard91

Bim idag men ingen mens i sikte inte heller ett positivt graviditetstest..
    Hoppet är inte borta förens mensen har kommit.. hur går det för er andra? 

• Emzor1
    Leopard91 skrev 2022-03-16 09:34:27 följande:

Bim idag men ingen mens i sikte inte heller ett positivt graviditetstest..
    Hoppet är inte borta förens mensen har kommit.. hur går det för er andra? 

Håller tummarna för dig!

Min mens kom idag, 5 dagar sent.. så jag har hoppat över till april tråden. Jag hoppas att alla ni andra får ett plus, det förtjänar ni Glad
  • norrpigan

Har haft svaga test i 2 dagar nu..Jag ser ett streck, men svagt.. Borde de inte börja bli starkare? Gråter vad tror ni? Början på mf? 

• Grodan90
    norrpigan skrev 2022-03-16 10:50:45 följande:

Har haft svaga test i 2 dagar nu..Jag ser ett streck, men svagt.. Borde de inte börja bli starkare? Gråter vad tror ni? Början på mf? 

När hade du bim?
  • norrpigan
    Grodan90 skrev 2022-03-16 10:56:33 följande:
    När hade du bim?
    Jag vet inte riktigt. Har oregelbunden mens. Men hade tror jag äl kanske 6 marsSkäms
  • Loppster
    norrpigan skrev 2022-03-16 11:39:21 följande:
    Jag vet inte riktigt. Har oregelbunden mens. Men hade tror jag äl kanske 6 marsSkäms
    Vet du hur lång din lutealfas är? Jag hade med äl 6 mars men min Bim är 21 mars eftersom min lutealfas är 14 dagar. så äl+10 är jag på idag. Det är väldigt tidigt att plussa då så vänta några dagar till och ta ett test då. 
  • Stinajohannas

Hej!! ni som plussat eller har barn Sen tidigare vilka tidiga symptom hade ni då? Alltså innan BIM  GladOch har det vart annorlunda med första barnet till de andra ? 

Svar på tråden BIM mars 2022