• norrpigan

Har haft svaga test i 2 dagar nu..Jag ser ett streck, men svagt.. Borde de inte börja bli starkare? Gråter vad tror ni? Början på mf? 

• norrpigan
    Grodan90 skrev 2022-03-16 10:56:33 följande:
    När hade du bim?
    Jag vet inte riktigt. Har oregelbunden mens. Men hade tror jag äl kanske 6 marsSkäms
  • norrpigan

Här är också en som håller på bli tokig! Sa till mig själv att nu testat jag en sista gång, sen blir det inge mer än på lördag. Men såklart såg jag ju ett streck, så starka streck på stickorna har jag inte fått Drömmer Så nu är jag ännu mer förvirrad och fundersam. Haha! Skymtar ni nått? Visar ett oredigerat högst upp och en redigerad under.

• norrpigan
    Leopard91 skrev 2022-03-17 13:55:14 följande:
    Jag tycker mig se ett svagt streck, fick typ lika svagt när jag var gravid med min dotter. ta ett digitalt på lördag <3
    Tack, då kanske jag inte är helt tokig iallafall. Känns som man håller på bli det när man analyserar allting hela tiden Drömmer Håll tummarna för mig Hjärta 
  • norrpigan
    Fridacat skrev 2022-03-17 18:48:43 följande:
    Ser också ett svagt streck, typ så såg ju mitt ut när jag testa i lördags, testade med digitalt några timmar senare och det var positivt. Hoppas det blir positivt på lördag????????????
    Ja men vad kul! SkämsBlev bara så förvånad att jag faktiskt såg hyfsat tydligt streck då dom tidigare testerna var super svaga! Känner mig verkligen gravid, så har svårt att tro att jag inte är de... Men den här gången har det verkligen vart från ena sekunden till den andre. Är som dom säger, den luriga fyran SkrattandeFlört
  • norrpigan

Tror ni att jag kunde hålla mig tills imorgon? Skäms knappast, haha!
    Men nu är det ingen tvekan längre. Fick mig ett fint plus som jag inte alls tvekar över Hjärta Så suuuuper suuuuper svaga test kan vara ett plus, hihi. 

• norrpigan
    MaddeBreli skrev 2022-03-18 09:10:54 följande:

Grattis norrpigan! Hur tidigt fick du dom svagaste pussen? 

Tusen tack! Hjärta 14 mars kunde jag se ett svagt streck på PREG testet. Det var de som fick mig att börja undra.. Så tog jag ett med sticka och det var blankt. Sen testade jag med olika och igår började jag få super svaga streck på stickorna också. Men jag förstod nästan att det var något för det var ett tydligt streck efter tiden och det hade jag aldrig fått innan. Så för mig vände det verkligen från en dag till den andra. 
  • norrpigan
    Fridacat skrev 2022-03-18 08:22:17 följande:
    Grattis!!! Så kul!!{#emotions_dlg.flower}
    Rebeckae skrev 2022-03-18 09:17:09 följande:
    Grattis! Så roligt <3

Tusen tack, känns så roligt Hjärta Har som mensvärk så tror den ska komma hela tiden. Men det har jag haft nu till och från i 5 dagar Tungan ute
Svar på tråden BIM mars 2022